Livet med plejekillinger

Som nogen måske kan huske har vi passet plejekillinger her i sommers. Det var en meget stor oplevelse for os og det kan klart anbefales, selvom det også har været hårdt til tider og særligt da de skulle afleveres igen :brist:
Vi har siden vi afleverede dem været ude og sige hej til dem på internatet og var overrasket over hvor super godt de tog det hele. De var stadig lige så søde, kælne og ballademageragtige som hjemme hos os :tihi: Siden da har Lilli og Sparta da også fået hvert sit nye hjem med andre katte så nu er det kun den søde Skygge som mangler (så hvis der sidder nogen der kunne tænke sig en kælen lille spradebasse så…).

Jeg lavede en lille video med klip fra deres tid hos os som jeg tænkte jeg ville dele med jer. Lilli er pigen med det hvide, Skygge er hannen der i det første klip kravler op på min kæreste og vist nok også den der hjælper med rengøringen og Sparta er så den anden sorte hankat :slight_smile:

//youtu.be/f8JxwJnAq2Q

Tak for kigget. Der er godt nok gang i de små - et herligt syn. :smiley:

Jeg håber der snart kommer et hjem til Skygge også. :kryds:

Hvor er de kære :smiley:

Sikke en dejlig video med nogle livlige, smukke killinger :hjerte:

Er meget imponeret over den killing, som leger med støvsugeren. Alle katte jeg kender, er vildt bange for støvsugere!

De er gok nok skægge at se på, og der er godt nok krudt i sådan nogle små frækkerter - men ja, det må være hårdt at sige farvel til sådan nogle yndige væsner

hvor er de herlige :slight_smile:

Super sød video, kan rigtig godt lide at dig og killingen leger med støvsugeren, så bliver det forhåbentlig ikke en kat der er bange for støvsugeren.

Nej hvor skægt - Lilli og Sparta :slight_smile: Dejlige navne :høhø:
Selvom de navne jo høre til katte med meget mere hvidt, i følge min Lilly og Sparta. Mine to har også været plejemisser inden vi fik dem, sjov sammentræf.

Men de er kære :slight_smile: Håber I finde hjem til den sidste trold.

[QUOTE=FinnFrode;911146]Tak for kigget. Der er godt nok gang i de små - et herligt syn. :smiley:

Jeg håber der snart kommer et hjem til Skygge også. :kryds:[/QUOTE]

Jeps, der er fuld fart over feltet med sådan nogen små nogen! De boede jo hovedsageligt i vores køkken, men vi var simpelthen nødt til at lukke vores egne katte ud af det tilstødende rum når vi skulle derud for de væltede ud af døren alle tre hver gang vi åbnede. Vi satte endda en 1 meter høj låge op i dørkarmen som vi troede vi kunne bruge som sluse - did not work! :høhø:

Vi håber også Skygge hurtigt finder et hjem! Vi har snakket om at hvis en af drengene kom til at sidde derude længe så ville vi hente den hjem… men det var nu ikke meningen at vi skulle have en 3. kat før vi flyttede i hus :ups:

[QUOTE=MichellaOliver;911482]
Er meget imponeret over den killing, som leger med støvsugeren. Alle katte jeg kender, er vildt bange for støvsugere![/QUOTE]

Jeg ved ikke hvad de killinger har været udsat for i de første uger af deres liv, men støvsugeren var i hvert fald ikke farlig i deres øjne. Det var mikrobølgeovnen til gengæld de første par gange vi tændte for den :tihi:

Ja det var ikke særligt sjovt og det hjalp ikke at vi skulle aflevere dem på dyrehospitalet hvor de skulle sidde i karantæne i et døgns tid efter vaccine. Vi har så senere erfaret at de allerede blev hentet en halv time efter at de blev vaccineret - noget med at de blev ved med at vælte deres mad og vandskåle i buret :tihi:

[QUOTE=Sussi;911929]Nej hvor skægt - Lilli og Sparta :slight_smile: Dejlige navne :høhø:
Selvom de navne jo høre til katte med meget mere hvidt, i følge min Lilly og Sparta. Mine to har også været plejemisser inden vi fik dem, sjov sammentræf.

Men de er kære :slight_smile: Håber I finde hjem til den sidste trold.[/QUOTE]

Ja det er da lidt pudsigt :slight_smile:
Lilli hedder Lilli fordi hun var den mindste og det passede bare til hende personlighed. Sparta var rigtig krigerisk de første par dage, knurrede og slog de andre når der skulle spises, ville ikke dele legetøj og var heller ikke super interesseret i os. Det ændrede sig dog meget hurtigt så hans navn viste sig ikke at være særligt passende. Skygge og Sparta kunne vi kun kende forskel på fordi Skygge havde lidt flere hvide hår og en grå skygge på halsen så det blev hans navn. Vi er ikke så kreative med navnene som man kunne være - vi har jo også en kat der hedder Kitty :tihi:

Sikke en herlig film! Hvor er de bare kære! Jeg har en veninde i England hvis kat ELSKER at blive støvsuget, og indtil jeg så det her tro’de jeg den var den eneste i verden der havde det sådan L