Løbegård imorgen

Weeeeeeeeeee imorgen kommer min kære Storebror og svigerinde, og hjælper mig med at bygge en lille løbegård til misserne [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif] Iiihhhhhhhh hvor jeg glæder mig. den kan ikke blive så stor. Vio har et halvtag over vores terasse, og der bygger vi løbegården. den er ca 150 bred og næsten 3 meter høj. Nu er mit spørgsmål: Hvad er det nu den hedder de plante som katte elsker og som kan stå ude i løbegården? de skal jo have lidt lækkert at gnaske i. -partytime -kattedans -kattedans

Sommerfuglebusk, katteurt, nilgræs…stuebambus
Her er katteurt i hit…og der bades i kummen konstant
Tillykke til dine misser med deres kommende løbegård…hvis den bliver 3 meter i højden så få nogle træstammer ind i løbegården inden i lukkerden…så har de noget at klatre i

Hej

Eeeej hvor feeeeeedt !

Aner dog intet om planter :stuck_out_tongue:

Det da skønt for dine smukke katte -lovelove

Og vi forventer selvfølgelig MASSER af billeder af byggeriet -foto -foto -foto -foto -foto -foto

Mange tak for svar, jeg må på jagt i havecenteret -thumbs Og træstammer er jeg i fulde gang med at lede efter, ved dog bare ikke rigtig hvor jeg skal lede -blåblå

taaaaaaaaaak søde -forelsket

LOOOOOOOOOOOOOL der skal nok komme billeder -tihi -tihi -kramer

Hold dig lige fra nilgræs, den e for stiv og kan sætte sig i den bløde gane. De kan godt lide den, men …

En gang nilgræs kostede mig 3800 - den anden var jeg så heldig lige at kunne ane strået ud af næsen.

Der fås en udendørs hårdfør bambus - den bedste katteurt er arten musinii

Hold dig lige fra nilgræs, den e for stiv og kan sætte sig i den bløde gane. De kan godt lide den, men …

En gang nilgræs kostede mig 3800 - den anden var jeg så heldig lige at kunne ane strået ud af næsen.

Der fås en udendørs hårdfør bambus - den bedste katteurt er arten musinii[/quote]

Mange tak -thumbs

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: Hvor er det dejligt at høre,Sine

Glæder mig til at høre nyt og se billeder …

Her er katteurt i højsæde… -thumbs -thumbs -thumbs Mine skøre misser har lagt samtlige af dem totalflade .

Sommerfuglebusken er rigtig go til skygge og jagt -høhø -høhø -høhø

Der fås en udendørs hårdfør bambus - den bedste katteurt er arten musinii[/quote]

Takker,det er skrevet bag øret -thumbs

Taaaaaak søde Gitte -love Hedder det bare katteurt g sommerfugle buske når man spørger efter det?

Taaaaaak søde Gitte -love Hedder det bare katteurt g sommerfugle buske når man spørger efter det?[/quote:fwxdcap7]

Herovre på øen gør det :smiley: :smiley: :smiley:

Tror de fleste planteskole ejere ved hvad du mener når du siger det…Sommerfuglebusken fåes i flere farver.

okay…jammen jeg siger et styks sommerugle busk så :smiley: :smiley: -thumbs -thumbs

Søde,det er sommerFuglebusk,ikke sommerUglebusk -høhø -høhø -høhø

Husk det med,at der er forskellige farver :slight_smile:

Søde,det er sommerFuglebusk,ikke sommerUglebusk -høhø -høhø -høhø

Husk det med,at der er forskellige farver :)[/quote:2141h2b9]

LOOOOOOOOOOOOL okay 1 stks sommerFUGLEbusk UDEN ugler tak -thumbs -tihi -tihi -hahaha

Husk også at vælge træsort der ikke afgiver harpiks , frugttræer er gode :smiley: :smiley:

Mange tak for svar, jeg må på jagt i havecenteret -thumbs Og træstammer er jeg i fulde gang med at lede efter, ved dog bare ikke rigtig hvor jeg skal lede -blåblå[/quote]

Prøv skoven… -høhø

Mange tak for svar, jeg må på jagt i havecenteret -thumbs Og træstammer er jeg i fulde gang med at lede efter, ved dog bare ikke rigtig hvor jeg skal lede -blåblå[/quote]

Prøv skoven… -høhø[/quote]

iiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhh Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirtheeeeeeeeeeeeee -hæhæ -hæhæ -hæhæ vi bor lige ved skoven, men er det ikke ulovligt at nuppe en stamme? jeg må se om jeg evt kan få fat i en skovfogde. -love

Kan man plante et lille frugttræ i en potte? :slight_smile: