Løbegård imorgen

Jeg tror at kattene ville vælte det… og de ville i hvertfald ikke kunne klatre i det :slight_smile:
Held og lykke med projektet!

Tak :smiley: ja det bliver ikek til at klatre i.Løbegården bliver meget lille men høj, så de får en stamme og hylder de kan klatre op af.

prøv engang genbrugsstationerne… hvis du snakker godt for din syge moster kan det være du kan overtale en af de ellers temmelig stride opsynsmænd til at give dig gratis træstammer… der er altid en bunke haveaffald man kan vælge i mellem…

alternativt, så prøv professionelle træfældere… de har normalt også tilbud om bortskaffelse af træ… hvis de er ude på en opgave kan du sikkert smile sødt til en af de hårde drenge og få hvad du skal bruge der…

det med at smile sødt til håndværkere virker hver gang :slight_smile:

bare sørg for at det træ du får er løv-træer… nåle-træ vil du blive meget ked af meget hurtigt når du skal fjerne harpisk med rensebenzin… :slight_smile: vi havde et kæmpe fyrretræ i haven dengang jeg boede hjemme… katte HADER rense benzin :smiley: :smiley:

held og lykke i jagten og husk at poste mange billeder så vi andre kan sidde og læde os over alt jeres monster hårde arbejde i denne ulidelige sommerhede :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Glæder mig til at se det når vi kommer d. 9 :slight_smile:

knusere

Hyldestammen er god. Har en sådan på 10. år i løbegården, den er næsten afbarket:-)

Her er Nepata Mussinii
http://www.jardinsupreme.ca/Nepata%20Mussinii.jpg
den trives fint i sol og på et tørt sted. Kan klippes ned efter 1. blomstring så kommer der en mere.

Dværgbambus: Sasaella Ramosa
http://www.bamboogarden.com/Sasaella%20ramosa.html
Det er vigtigt at vælge en lille bambussort, deres blade er blødere

…eller køb nogle tæpperester og hamrer dem på med klammer…det har vi gjort og det fungerer.

Mange tak for alle jeres super gode råd. det er rigtig sødt af jer -kramer

Har du prøt at give dem gummistøvler på uden dørs? -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -hahaha

Pjat med dig, du bruger bare plastik poser og gummielastikker :smiley:

Det med gummistøvler virker ikke her. Enten ligger de i en bunke, så de ikke kan finde ud af, hvis der er hvis næste gang de skal på - eller også glemmer de at tage dem af, når de løber ind. Af en eller anden grund er her altid fyldt med jord og kattepoter overalt på gulvene, fordi de altid “bare liiiige” skal et eller andet. Overtræksfutter dur heller ikke :S -høhø

Mange tak for svar, jeg må på jagt i havecenteret -thumbs Og træstammer er jeg i fulde gang med at lede efter, ved dog bare ikke rigtig hvor jeg skal lede -blåblå[/quote]

Prøv skoven… -høhø[/quote]

iiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhh Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirtheeeeeeeeeeeeee -hæhæ -hæhæ -hæhæ vi bor lige ved skoven, men er det ikke ulovligt at nuppe en stamme? jeg må se om jeg evt kan få fat i en skovfogde. -love[/quote:3dq45jv1]

Jeg mangler også en stamme til min lille løbegård… De er altså svære at finde sån nogen! De er jo helt kamufleret inde i skoven -øøøvvvs

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao