Løbetider?

Jeg fører en logbog over Fie herunder løbetider - indtil nu har de lagt præcis på datoen den 4. i hver måned, men hun har jo ikke haft mange endnu det bette pus, så vil gerne høre om det er normalt, at en hunmis ligger så præcis på datoen eller om jeg på sigt skal forvente udsving?

Hvad siger jeres erfaring med jeres hunkatte?

Jeg spørger fordi vi skal til udlandet en tur denne sommer, og jeg er ved at FORSØGE at planlægge efter en løbetid (sådan cirka altså for madammen har sikkert sin egen plan også :-)).

MVH

Du vil sikkert opleve de kommer med kortere og kortere intervaller…jo varmere vejret bliver.

En tur til udlandet ( hvis Fie skal med ) kan godt vende op og ned på løbetider, jeg har nogen piger der går i løb hver 6 uge, men jeg har ikke noteret at det er på dato LOL

Hun har jo kun haft 2 men jeg var overrasket over så præcise de var -i går gik hun dog ikke i løb, så den holdt ikke længe med datoen:-) Men vi nåede da at more os lidt over det.

Ja det er fordi hun skal parres, at jeg skal til udlandet, så hun skal med:-)
Hun skal til Schweitz - jeg kan ikke stave det ord, men I kan sikkert forstå hvor det er vi skal hen - det der neutrale land:-)