Løgn - løgn og atter løgn

Jeg kørte ikke nøgen på motorcykel - det var en helt alm. cykel…

NÅÅÅ.

Så blev det vist sat på plads…

[smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Sikke I har hygget jer, mens vi NORMALE hashvrag var på campingtur…

Puha der er sket utroligt meget den sidste uge. jeg kan næsten ikke følge med.
Jeg har jo fået det her arbejde, og hele sidste uge var BENHÅRD, for jeg skulle lære systemet at kende, samtidig med at jeg skulle booke møder - hvilket ikke er helt nemt skulle jeg så lige sige…

Det går da fremad, og jeg fik lige lavet “highscore” i dag [bigloony]

Nåå ja - jeg har fået mig en piercing i navlen - hvis det skulle være forbigået nogle LOOOOOL (tror jeg flashede den lidt rigeligt meget på campingpladsen -høhø )

I går aftes - efter jeg kom hjem fra Ebeltoft, tog jeg over til min veninde, som havde taget en misrygtet hund til sig. Hunden var knudret fra top til tå, så jeg sagde at jeg gerne ville hjælpe med at få skik på hans pels.
Vi knoklede i lidt over 2 timer, men HOLD DA OP hvor blev han glad og aktiv bagefter. det var en fryd for øjet…

Nu kæmper jeg med at følge med i diverse løgnhalsetråde der er oprettet [smilie=hate-boid.gif] -bleg -høhø men ville lige sige, at jeg stadig lever…

Forresten - STOR tak for en skøn (kort) weekend med I utroligt dejlige mennesker -HUG
Det var SUPER dejligt at sætte ansigt på de af jer, jeg aldrig havde mødt :wink:

ÅH Annette dit skjønne qvinde menneske med det store smil og syge humor [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]
-HUG -HUG -HUG -HUG -HUG -HUG -HUG -HUG -HUG -HUG -danse -danse -danse -danse -hyp -hyp -balloons -ROCK

Jamen lige over søde. Du rocker jo lige så vildt som jeg gør -engel [smilie=hate-tunz.gif]
-HUG -HUG -HUG -HUG -HUG -HUG -HUG -HUG -HUG -HUG -danse -danse -danse -danse -hyp -hyp -balloons -ROCK

Det var lægens råd da vi beskrev dig/situationen for ham: NØGEN Kvinde der sidder på en trehjulet og siger bummmmbuuuuuuuuuuuuuuumbønnbønn… Vi fik order på at lade som om vi troede at det var en motorcykel!

Drengens far og mor ønsker IKKE at få cyklen retur!

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Mai - du er simpelthen for skøn [bigloony]
Jeg beholder bare cyklen kan jeg forstå [smilie=hate-tunz.gif] WOOO HOOOO

Jeg har fået en cyyyyyyyyyyyyyyykel - jeg har fået en cyyyyyyyyyyyyyyykel [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] -thumbs -muhaha

Har du fået en piercing? -what det vidste jeg ikke… hvor er den dog?? -nananana -nananana

Har Annette fået en Piercing??? det har jeg da ikke hørt noget om. Hvor???

Har Annette fået en Piercing??? det har jeg da ikke hørt noget om. Hvor???[/quote]

Har jeg glemt at fortælle det???

GUUUUUUUUUUUUUUUD det må I undskylde.
Jeg har fået en piercing i navlen -nananana -rækkermegatunge

Jeg har et MEGET utydeligt billede af den - vil lige gøre det lidt mindre og smide det herind ;-))

Annette… Jamen vi vil da glæde os til at se det billede [bigloony]

FNIIIIIIIIIIIIIIIIS

ej altså Annette
Det er altså forbudt at spamme med afklædte billeder

Fyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Det kunne vi andre aldrig finde på -rækkermegatunge -nananana -rækkermegatunge -nananana -rækkermegatunge -nananana

Jamen jeg er jo den fødte navle piercings fotograf GG

sikke nogle skøre’skøre mennesker der er herinde …
flot farve piercingen har annette :b

men - har du cyklet rundt nøgen på en 3 hjulet cykel ? -uha

Du vil ikke vide hvad hun har gjort - TRO MIG -what

HA HA HA HA HA

Nej undskyld, men jeg kunne ikke lade være… -LOL -LOL

Selvfølgelig har jeg ikke cyklet nøgen rundt på en trehjulet cykel…

Karen - jeg spammer ALT det jeg vil -pote -pote [smilie=hate-tunz.gif] Jeg har jo lært det af “The Master” - DIG -høhø

Annette - ja for filan … Det billede er jo næsten helt godt… Der mangler blot lidt farve på mavsen… -shhhh

Du kan altså ikke få det hele… der var andre faktorer der spillede ind ik GG

Jow jow det ved jeg godt, meeen man KUNNE jo håbe, at det også kom med ikkøøøøøøøøøøøøøø

LOOOOOOOOOOOOOOOOL

HA HA HA HA HA

Nej undskyld, men jeg kunne ikke lade være… -LOL -LOL

Selvfølgelig har jeg ikke cyklet nøgen rundt på en trehjulet cykel…

Karen - jeg spammer ALT det jeg vil -pote -pote [smilie=hate-tunz.gif] Jeg har jo lært det af “The Master” - DIG -høhø

Annette - ja for filan … Det billede er jo næsten helt godt… Der mangler blot lidt farve på mavsen… -shhhh[/quote]

Hvem mig…Mere uskyldig person end mig, skal du godt nok lede længe efter, jeg holder mig ALTID til når der er en god og saftig historie -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Det var virkelig godt at du kunne hjælpe med hunden…

Den med motorcyklen har jeg faktisk billeder af men af hensyn til forumet har jeg valgt at beholde billederne for mig selv -høhø