Logo/grafik ønskes til studiekreds

JYRAK har jo studiekredse og i studiekredsen i Randers har vi i dag intet “logo”/grafik til kredsen.

Dette er vi kede af, men ingen af os har evnerne ud i den slags tekniske kunster at kreere et flot logo/grafik til kredsen.

Der er flere her på forum som tidligere har vist flotte evner ud i den slags, så vi håber meget at, der måske sidder en eller flere som vil gøre forsøget og hjælpe os med at få et flot stykke grafik som logo. :kryds:

Vores tanker bag er noget “stregtegning” e.l. grafisk, som naturligvis illustrere “kat” på en eller anden facon - meget gerne enkelt og elegant.:slight_smile:

Det skal bruges til både visitkort, hjemmeside og ja måske endda et banner.

Da studiekredsen ikke har de store midler, kan vi desværre ikke betale for hjælpen, men “kun” tilbyde en stor tak på hjemmesiden og henvisning til “kunstneren”, samt evt. logo på kredsens hjemmeside med link til evt. egen hjemmeside og i hjørnet på evt. banner.

Sidder der mon en kattegal, som vil og kan hjælpe studiekredsen i Randers? :kryds:

Det ville bare være rigtig fedt, hvis der var nogen, der havde lyst til at give sig i kast med opgaven :smiley:

Nå, ærgeligt nok for os :tihi:

Jeg har en ide, men det er ikke min tegning, jeg har bare rentegnet den, så jeg skal lige spørge hende der oprindelig har tegnet den om den må bruges, så vender jeg tilbage :slight_smile:

Det ville fuldstændig fantastisk, hvis det kunne lykkes :smiley: (og der gives naturligvis også stor tak på hjemmesiden til hende som originalt har tegnet den :smiley: )

Ja, for vi kunne måske godt finde på noget selv i studiekredsen, men evnerne til at lave det ordentligt på en computer er der vist ikke. Det skal jo op i en rigtig stor størrelse til de bannere :slight_smile:

Jeg kan bare ikke tegne, så jeg kan desværre nok ikke hjælpe. Ville ellers heller end gerne. - Håber I får et logo. :slight_smile:

Ja men hvad så med at I tegner noget og så skal jeg nok rentegne det på computeren?

Jeg har lavet den her i eftermiddag:

Ai hvor er den sød!! :slight_smile:

Me like! :ok:

/Mette

[QUOTE=HeroldDesign;849760]Jeg har lavet den her i eftermiddag:
[/QUOTE]

Ja, enig med Mette…
Jeg kan vældigt godt lide at den er så sød og enkel!
Er det den du skal høre om du må bruge inden, eller?
For det var lige den slags vi havde snakket om, med noget der tydeligt signalerede kat, men ikke nogen bestemt race :slight_smile:

Næ, den her har jeg selv tegnet en gang for lang tid siden. Det var en ide om at lave et sølv smykke af tynd sølvtråd men jeg fik det aldrig lavet :slight_smile:
Den anden er flottere men jeg vil ikke vise den før jeg har fået lov :slight_smile:
Men I står vel ikke og mangler det lige nu? Så vi kan jo lige vente nogle dage og se om jeg får svar ik?

[QUOTE=HeroldDesign;849767]Næ, den her har jeg selv tegnet en gang for lang tid siden. Det var en ide om at lave et sølv smykke af tynd sølvtråd men jeg fik det aldrig lavet :slight_smile:
Den anden er flottere men jeg vil ikke vise den før jeg har fået lov :slight_smile:
Men I står vel ikke og mangler det lige nu? Så vi kan jo lige vente nogle dage og se om jeg får svar ik?[/QUOTE]

Jo jo, det er ikke noget der haster…
Men jeg er spændt på at se den anden så… Men jeg synes nu også at den her er rigtig flot :slight_smile:

Tak :slight_smile:

Det var da i øvrigt en rigtig god idé til et smykke også… Tror det ville være rigtig klædeligt :slight_smile:

Ih hvor er den flot Elisabeth :thumbup:
Jeg er vild med, den er så enkel og elegant :slight_smile:

Jeg er også ret vild med den du viser :smiley:

Tak skal I have :slight_smile:

Nu har jeg fået snakket med “Rimmen” Alice, det er hende der har tegnet den anden og hun siger vi er mere end velkomne til at bruge hendes tegning :thumbup:, så her kommer den, rentegnet på computer:

og her en version hvor mis er blevet “øremærket” med jyraks logo :høhø:

Er det ikke bare en suverænt flot tegning?

WOW det ser super godt ud :thumbup:

De er rigtigt flotte begge to :ok:

:slight_smile: