Logo i dårlig opløsning?

Nej, men du skal have rigtig mange tak for dit tilbud :thumbup:

Jeg kan se at den “dårlige trace” er blevet erstattet af en rigtig flot vectorudgave nu :wink:

Hvor er det godt! Jeg ville ønske jeg kunne få Illustrator til at samarbejde, men … det er ikke gået så godt indtil nu L

Nydeligt arbejde! :thumbup:

/Flemming

[QUOTE=TrekkieGrrrl;778192]Jeg kan se at den “dårlige trace” er blevet erstattet af en rigtig flot vectorudgave nu :wink:

Hvor er det godt! Jeg ville ønske jeg kunne få Illustrator til at samarbejde, men … det er ikke gået så godt indtil nu L[/QUOTE]

Ja hov, tænkte jeg slet ikke over det da jeg overskrev filerne… De ændrer sig jo også her… Mht. illustrator og trace, skal programmet egentlig bare åbnes, og så kan du copy/paste et billede ind, eller fra filmenuen vælge at “placere” et billede, når man gør en af de to ting kommer trace optionen automatisk frem oppe i hovedmenu bjælken… Derfra er det blot at vælge den trance man skal bruge. Det er min erfaring at der virker allerbedst med sort/hvide billeder der allerede er skarp tegnet op…
Næste gang du kommer kan jeg give dig en lille illustrator rundvisning. Jeg kunne slet ikke undvære det selv. :slight_smile:

JAAAAAA TRACE!! Det er det, det hedder…det har jeg så ledt efter et par måneder :smiley: Jeg kunne SLET ikke huske hvad det hed, så ikke engang google kunne hjælpe mig :slight_smile: Hvor godt!!
Kattegale er godt for meget :slight_smile:

Ih hvor jeg synes den er fin som bruntabby :inlove:
VH
Susanne

Enig :slight_smile: I det hele taget super flot arbejde :ok:

Jeg synes, det er på tide européen bliver set som andet og mere end “bare” en sølv klassisk tabby kat. Det er jo ikke kun møstret, der gør racen så dejlig, så de andre farver fortjener også lidt opmærksomhed…uden at jeg egentlig vil blande mig i europé-arbejdet :ups: Jeg har bare mødt nogle skønne européer, som var hverken sølv eller tabby :cool2:

[QUOTE=Susanne W;778544]Ih hvor jeg synes den er fin som bruntabby :inlove:
VH
Susanne[/QUOTE]

Ja, det er også den jeg bedst kan lide :høhø:

[QUOTE=Beydana;778613]Enig :slight_smile: I det hele taget super flot arbejde :ok:

Jeg synes, det er på tide européen bliver set som andet og mere end “bare” en sølv klassisk tabby kat. Det er jo ikke kun møstret, der gør racen så dejlig, så de andre farver fortjener også lidt opmærksomhed…uden at jeg egentlig vil blande mig i europé-arbejdet :ups: Jeg har bare mødt nogle skønne européer, som var hverken sølv eller tabby :cool2:[/QUOTE]

Ja, f.eks. Mettes to blå har da for alvor taget kegler :besvimer: :hjerte: og så har jeg også mødt en fantastisk rød tabby gammel pige på en 12 år… Og ikke at forglemme Vega! :smiley: