½løjsa

Så er det nok min tur til at præsentere mig.
Mit navn er Gitte, opdrætter perser og exotics - primært exotics. Jeg bor bor sammen med mine 9 katte, og min dejlige kæreste. (lyder lidt teenage-agtigt) gg
Vi bor på Nørrebronx pt - men håber på, at komme væk herfra på et tidspunkt.

Jeg har en super stilling indenfor regnskab - og min kæreste er fotograf og musiker. (2 modpoler…s) Jeg har dog været en smule i lære hos ham…og har efterhånden fattet lidt af fototeknikken.

Hmmm ja…det var vist nok, hvad jeg havde at sige - ellers er I velkomne til at spørge.

Nå ja, så har jeg lige fundet ud af, at jeg åbenbart er pc-mongol, for jeg kan dælme ikke finde ud af at sætte smilies ind.

Mange hilsner

Gitte

Hej Gitte -velkommen

Hej -velkommen

håber du vil nyde os kattegale, vi elsker positive mennesker -waytohot

velkommen- Gitte. Jeg håber, du vil blive rigtig glad for at være herinde. Her samler vi nemlig på positive mennesker.

Jeg har selv arbejdet med regnskab i 20 år (indtil for 11 år siden, hvor jeg valgte at arbejde med mennesker i stedet). Bjørn er oprindelig uddannet fotograf og spiller i et hyggeband (leadguitar), så vi har da lidt tilfælles i den retning :smiley:

Hej Gitte. -velkommen til de kattegale, håber at du bliver glad for at være her -thumbs

-velkommen :smiley:

-velkommen -velkommen Gitte

Hej og -velkommen

Tak for velkomsten… :o)

May-Brit - sjovt hvor “vores” liv ligner hinanden :o)

Mvh Gitte

-velkommen Gitte - også ‘gammelt’ regnskabsmenneske her :slight_smile:

hej gitte og et varmt -velkommen til kattegale -pote

Hej Gitte og -velkommen
Dejligt med en masse rengskabsmennesker i en tråd - jeg smider lige min selvangivelse herind -nananana

Hej Gitte
Også velkommen fra mig -velkommen

Hej Gitte, også et stort -velkommen fra mig selvom jeg ikke er regnskabsmenneske… :smiley: Jeg håber du kommer til at trives herinde… :smiley: Vi har det nemelig sååååååååååååå hyggeligt…for det meste… :smiley:

-velkommen til de kattegale, håber at du bliver glad for at være her [bigloony]

hey there :slight_smile: og stort -velkommen til dig - omend lidt forsinket… bedre sent end aldrig… -hop

håber du bliver rigtig glad for at være herinde !! og får mange smil og megen latter ud af alle de sjove tråde :smiley:

-pote Knus og sommerkram fra
Miss T

Hej og -velkommen til.