Så er det nok min tur til at præsentere mig.
Mit navn er Gitte, opdrætter perser og exotics - primært exotics. Jeg bor bor sammen med mine 9 katte, og min dejlige kæreste. (lyder lidt teenage-agtigt) gg
Vi bor på Nørrebronx pt - men håber på, at komme væk herfra på et tidspunkt.
Jeg har en super stilling indenfor regnskab - og min kæreste er fotograf og musiker. (2 modpoler…s) Jeg har dog været en smule i lære hos ham…og har efterhånden fattet lidt af fototeknikken.
Hmmm ja…det var vist nok, hvad jeg havde at sige - ellers er I velkomne til at spørge.
Nå ja, så har jeg lige fundet ud af, at jeg åbenbart er pc-mongol, for jeg kan dælme ikke finde ud af at sætte smilies ind.
velkommen- Gitte. Jeg håber, du vil blive rigtig glad for at være herinde. Her samler vi nemlig på positive mennesker.
Jeg har selv arbejdet med regnskab i 20 år (indtil for 11 år siden, hvor jeg valgte at arbejde med mennesker i stedet). Bjørn er oprindelig uddannet fotograf og spiller i et hyggeband (leadguitar), så vi har da lidt tilfælles i den retning
Hej Gitte, også et stort -velkommen fra mig selvom jeg ikke er regnskabsmenneske… Jeg håber du kommer til at trives herinde… Vi har det nemelig sååååååååååååå hyggeligt…for det meste…