Lollands skræk

Ihhh… Skønne Kalle… :hjerte:

Jeg mener jo at Lisbeth helt sikkert “burde” beholde ham :tihi:

[QUOTE=Coon Danica;587303]Ja, de har da nok trukket lidt på smilebåndet :tihi:
Jeg burde ikke beholde ham.[/QUOTE]

Hehe… :stuck_out_tongue: Hvis du kan overtale Søren, så kunne du jo sende ham op til Bernie :fløjte:

Jeg tror at jeg meget nemmere kan overtale Søren til at lade Lou Lou flytte op til Bernie :høhø:

han er altså en lille bølle ham Kalle :hjerte:

Men sådan er det jo med sådan et kattegale navn :smiley:

Jah. Hvis hun har en stærk personlighed, så hun kan klare frejas modbydelige velkomst og har lyst til at bryde med sin bror, så kunne det bestemt også komme på tale :wink:

Stærk personlighed er Lou Lou’s mellemnavn :høhø:
Og hun er vant til at bryde med halvbror Toro :tihi:

JAAAAHHH!! :thumbup: :thumbup:

Det er den eneste anden løsning (altså bortset fra at Lisbeth beholder ham), der kan komme på tale! :tihi:

Herlige billeder at den store toiletpapirs-jager…

Og et dejligt navn, som ser ud til at passe til ham:-)

[QUOTE=Coon Danica;587136][…] Og jeg er jo bange for at han skal falde ned :uha: så jeg henter ham og bærer ham ind og to minutter efter sidder han der igen :tihi:
Jeg er da nu overbevist om at hans ben er fuldstændigt rask igen:høhø:[/QUOTE]

Han er vist kommet sig, ja, men en rigtig Knaldperle ænser ellers hverken fare eller smerte. :smiley:

Og hvis han ikke lige gør det, så laver han andre “sjove” ting, bl.a ser hvor meget toiletpapir der egentig er på sådan en rulle :høhø:

Han er klart mere praktiker end teoretiker. Sætter sig ikke ned og tænker over, hvor mange meter der mon kan være på sådan en rulle. Næh, han ved, at hurtig og beslutsom handling vil give ham svaret. :smiley:

Tillykke med stamtavlen til Kalle fra den ene gudfar. :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;587700]Han er vist kommet sig, ja, men en rigtig Knaldperle ænser ellers hverken fare eller smerte. :smiley:

Han er klart mere praktiker end teoretiker. Sætter sig ikke ned og tænker over, hvor mange meter der mon kan være på sådan en rulle. Næh, han ved, at hurtig og beslutsom handling vil give ham svaret. :smiley:

Tillykke med stamtavlen til Kalle fra den ene gudfar. :)[/QUOTE]

Kalle siger… Tak gudfar :høhø: