Lømmelalder og (mangel på) tålmodighed

Er det i orden at jeg er lige ved at rive al mit hår ud af hovedet pga. en uopdragen, møgforkælet og provokerende hankat? -grrr
Burde klage til den opdrætter der har givet mig den lille møgunge… eller vent… Det kan jeg jo ikke rigtig… Pokkers…

Nå, men det er Sake der er ved at drive mig til vanvid… I går fik han ikke lige den opmærksomhed han søgte… Så hver gang jeg satte mig ned i computerstolen, så gik han ud på badeværelset, hoppede op på vaskemaskinen og væltede så meget ned han kunne nå, inden jeg kom galoperende ud på badeværelset og himlede op… Og det var ikke bare 3 eller 4 gange han gjorde dette nr… Nej, det var mindst 10 gange jeg var ude og samle op… Tror I lige han har siddet og skreget af grin inde i stuen når jeg løb derud… -argh

I dag ville jeg være ekstra sød mod mine missere, så kørte i IKEA og købte fire friske stuebambusser… Hælder ekstra vand i urtepotterne som de står i… Sætter to af dem ned på gulvet inde i stuen, så de kan gå i gang med at gnaske i dem, og går så ind i soveværelset med de to andre, så de holder lidt mere end tre dage… Da jeg kommer tilbage har Sake væltet den første af dem… EFTER han har splittet den fuldstændig ad… Der lå blåde og stilke over et pænt område af stuen… Jeg samler det hele op (inkl. al vandet fra urtepotten) og stiller resterne af den stakkels plante ud i badekaret, hvor Sake også bliver smidt ud… Der går ca. fem min, så står Sake og gnaver i den anden plante i stuen… 4 sek. efter har han også væltet den… -argh Så nu står de begge i badekaret… Og badekaret er fyldt med stuebambus blade… Smukt ser det ud… -venter

Nå, men det var min lille beretning, om mine to fantastiske dage med en lille møgunge… Hvornår mon den lømmelalder er overstået… motocanaglia_nonegiusto

[bigswet] [bigswet] [bigswet] [bigswet] Puha det er da godt det er NFO du har.Og ikke en MCO for så er jeg uskyldig. [bigswet] [bigswet]

-høhø det er nok opdrætter der ikke har opdraget ordentlig…

-LOL Sake er altså ikke den eneste der er ved st dø af grin lige nu…

jeg glæder mig til at PeterPlys og jeg er klar med gallerierne - for så skal jeg vise dig Sakes partners in crime - min to MCOer og deres totale destruktion af en umådelig stor væddeløber…

men seriøst - du har en kvik kat - den får PRÆCIS det den gerne vil -LOL

hvor ville jeg gerne have været en flue på væggen hjemme hos dig

Knus og -pote dask

Hvad er det dog dog en møgunge -hæhæ

Nej, det må noget der er i generne, for jeg synes det du fortæller lyder ret bekendt -høhø

Og har han rigtig meget Na´zyia blod i sig, så vokser han ALDRIG fra det -LOL

Ved ikke om du nu fortryder lidt, at du selv har beholdt ham -wehu -rofl -hæhæ -hæhæ

Jamen hvor er billederne af det fine badekar…?? -høhø -høhø

Må ærligt sig at jeg holder med din lille dreng -engel

For hvis du ikke nusserne med ham hele tiden kommer han jo i underskud… -love

Og Bambus på Gulvet jamen det er vel lege tøj til ham… Det er en OMMER søde… -høhø -høhø

Jamen jeg tog da billeder af det, da jeg kom hjem til noget værre rod i dag, efter arbejde…

Vil lige sige at vandskålen normalt indeholder rent vand, og ikke sådan en gang vand med jord… Det er igen Sakes fortjeneste… -venter hehe…

MB: Ja, måske jeg bare skulle sætte ham til salg igen, men hvem gider dog have den lømmel boende, når de har set hvad han kan udrette -LOL

Ja, det kunne sikkert havde været sjovt at se på… -hæhæ glæder mig til at se billeder af andre katte der er lige så slemme som den lille dreng her… -høhø

birtheras: Ja, det er jo derfor jeg gerne vil klage… Han er jo aldrig blevet fortalt hvad han må og ikke må… Og jeg giver hans mormor skylden -LOL for hun har opdraget hans mor… -hæhæ

Og jeg giver hans mormor skylden for hun har opdraget hans mor…

HOV HOV HOV ! -what

Din frække Kjøvenhavner… Det er sandelig ikke hans mormor den er gal med… hun er jordens bedste [smilie=hate-tunz.gif]

Nej, det er der gået galt, det er at han har fået dig som dåseåbner Camilla -rofl

Stakkels dreng -ked

-LOL -LOL Hvor ser det bekendt ud… Må nu holde med Camilla… tror også han har fået det fra sin mor, som jo er blevet opdraget af “Bedste” GGGGGG det er noget med generne… Fernando har det også -høhø

-LOL -LOL -LOL

Iiiih det gad jeg godt at se ;-))))

Men hvor ser han dog glad og lykkelig ud, og hvem kan få sig selv til at fratage katten den lykkerus??

-engel -engel -engel

Skøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøn kat ;-))))

Jamen jeg tog da billeder af det, da jeg kom hjem til noget værre rod i dag, efter arbejde…

Vil lige sige at vandskålen normalt indeholder rent vand, og ikke sådan en gang vand med jord… Det er igen Sakes fortjeneste… -venter hehe…

MB: Ja, måske jeg bare skulle sætte ham til salg igen, men hvem gider dog have den lømmel boende, når de har set hvad han kan udrette -LOL[/quote]

SAKE STYRE!!!

hvad skulle du dog ellers lave hvis du ikke skulle ryde op efter ham… -uha

Iiiiihhh, synes ikke jer der holder med Sake er søde, nå! -LOL -LOL
I må da godt låne ham som feriebarn, når nu I synes han er så sød -rofl

Og er glad for at Winnie holder med mig -høhø

Åhhhhhh er der lidt tudefjæs over dig…??

-møzkram

Hihi - jeg har også sådan en lømmel derhjemme, men er lige pludselig lidt mere tålmodig med min, for han laver da ikke heeelt så mange flabede kunster -wehu

Hvor gammel er Sake?
Mon NFO’er og MCO’er er lige slemme? Hehe

Nu magler jeg sådan en smilie der klasker Winnie bagi -hæhæ
Fræææække pigebarn, aldrig har jeg da kendt magen -grrr

-hæhæ

Hvis han er fertil vil jeg da gerne låne ham som feriebarn GG

Naja: Jaaaa… Lidt er der vel -ked

Eva: Han er næsten 10 måneder… Og ja, på nogle punkter kan MCO og NFO godt være lidt ens… hehe -høhø

Annette: Det er han desværre ikke… -græd

GGGG

Problemet er… skal hgan feriere her, er jeg ikke sikker på du får ham igen GGGG

Bliver da forelsket i ham -blomst

Hehe, når han ikke er en rod, så er han det skønneste man kunne tænke sig… -høhø men det er ikke så længe af gangen at han er den søde artige Sake… hehe -rofl