Har nogle af jer ideer til et godt og billigt hotel i London, gerne tæt på centrum?
Vi ville rigtig gerne afsted til London igen - jo før, jo bedre, men det bliver nok til december hvis vi kan få det til at passe sammen … vi skal bare på en forlænget weekend og der er 1000 ting vi gerne vil når vi er der, så hotellet må gerne være billigt
www.premierinn.co.uk - de har flere hoteller i London, bl.a. tæt på London Eye. Har aldrig boet på Premier Inn i selve London, men mange steder rundt i England, og det har altid været udmærket.
Og god tur - jeg er ikke spoooor misundelig - NOT
VH
Susanne
Tak Susanne Lurede lige ganske kort og priserne på de centrale hoteller var ikke sååå billige … men sådan er det jo - jo tættere på centrum, jo dyrere! Så vi leder stadig.
London er en fantastisk by! Jeg har kun været der en gang, men det kan kun gå for langsomt med at komme afsted igen
Du kan også prøve om du kan finde et godt tilbud på www.londontown.com - jeg har været heldig flere gange at finde et værelse til en OK pris - MEN foretrækker nu om dage kædehoteller, hvor jeg på forhånd ved nogenlunde hvad jeg får Hotellerne i London er ofte små og slidte værelser til en høj pris - billige er de aldrig, men til gengæld kan man jo som regel flyve derover billigere end man kan svømme!
VH
Susanne
Lords Hotel er ihvertfald billigt. Det ligger ikke sååå tæt på selve centrum, men helt vildt tæt på Kings Cross station, så det er hammer nemt at komme længere ind i byen
Nåååh, Bayswater er da ret centralt - rigeligt centralt til os, i hvert fald! Jeg har kigget og ledt og fundet en del forskellige hoteller i Bayswater i samme prisklasse, så mon ikke det ender med et af dem?
Men altså, men alle de ting vi ikke nåede sidst - og stadig gerne vil nå - er der vist basis for mindst et par ture eller 7 mere til London, og det gør jo heller ikke noget, når det er så fantastisk en by!
Ja, London kan vi ikke få for meget af… Vi tager derover så ofte vi har råd Hotel President London som ligger på Russel Square er et ok Hotel, centralt til det hele og til en rigtig fin pris. Fx. koster 3 overnatninger fra den 03.12.10 til den 06.12.10 for 2 personer kun 217.50 EUR og så er der ovenikøbet også morgenmad til… go for it
Jeg har et par gange brugt London House Hotel på Kensington Gardens Square. Det er små værelser, men nyrenoveret, lidt hostel-agtigt men med eget bad på værelset. Der serveres morgenmad, men den er så ikke imponerende.
Et fornuftigt hotel til fornuftig pris, og meget centralt beliggende.
[quote=Mie;446362]Ja, London kan vi ikke få for meget af… Vi tager derover så ofte vi har råd Hotel President London som ligger på Russel Square er et ok Hotel, centralt til det hele og til en rigtig fin pris. Fx. koster 3 overnatninger fra den 03.12.10 til den 06.12.10 for 2 personer kun 217.50 EUR og så er der ovenikøbet også morgenmad til… go for it
He he - det var det hotel vi boede på sidst! Helt igennem OK hotel, men hvis vi skal bo der igen, så dropper vi nu morgenmaden på hotellet - fandt en super morgenmadscafé rundt om hjørnet (ikke langt fra Costa Coffee), hvor de havde en fin buffet, som var billigere end på hotellet
Nå ja, og så har du ramt præcis den weekend vi havde planer om at tage afsted!
[quote=Susanne Harbo;446390]Jeg har et par gange brugt London House Hotel på Kensington Gardens Square. Det er små værelser, men nyrenoveret, lidt hostel-agtigt men med eget bad på værelset. Der serveres morgenmad, men den er så ikke imponerende.
Et fornuftigt hotel til fornuftig pris, og meget centralt beliggende.
[quote=Camischa;446430]He he - det var det hotel vi boede på sidst! Helt igennem OK hotel, men hvis vi skal bo der igen, så dropper vi nu morgenmaden på hotellet - fandt en super morgenmadscafé rundt om hjørnet (ikke langt fra Costa Coffee), hvor de havde en fin buffet, som var billigere end på hotellet
Nå ja, og så har du ramt præcis den weekend vi havde planer om at tage afsted! :D[/quote]
Så skal der vel handles julegaver ind I behøver ikke få ondt i fødderne når I er i byen, der er så mange mennesker ved juletid, at I bare behøver at løfte fødderne så bliver I båret rundt af menneskemængden :høhø: Måske bliver der også råd til en musical igen God tur… (er ikke spor misundelig) :fløjte:
Julegaver :øhmm: - vi får se om vi får brændt det hele af på musicals og Costas mv., for musical skal vi helt klart se! Og så vil vi også en tur i London Zoo, og i the London Eye (hvis vejret er klart, vel at mærke) og og og …!