Lonse skal have et tilnavn

Lonse har rundet de 1000 katterelaterede indlæg og skal have et KG-tilnavn.

Lonse har huskattene Jeppe og Mille og skriver om sig selv:

Interesser:Ungdommens Naturvidenskabelig Forening (UNF), gode bøger og film:)

Læser bioteknologi på AAU og laver frivilligt arbejde i UNF, både i lokal foreningen og i forbindelse med sommercamps
I studierelaterede arbejde, er killinger lig kilder, så kattegal er jeg vidst altid i en eller anden grad:) En del af min fritid bliver brugt på frivilligt arbejde, sammen med min kæreste, i UNF, Ultra Nørdernes Forening iflg. min lillesøster. Kattene er en af de få ting jeg aldrig bliver træt af at snakke om, men jeg tror ikke folk omkring mig er i tvivl om at jeg er en meget stolt moster og tante, til de nevøer og niecer som jeg er så heldig at have:) Jeg keder mig sjældent, jeg elsker at se en god film eller serie og skal jeg på længere turer, har jeg 9 ud af 10 gange en bog eller to med.

Lonse er ALTID sød og en blid personlighed!
Jeg har rendt i hende nogle gange og det er de første ord der falder mig ind når jeg tænker på hende :slight_smile:

Sød og arbejdsglad biologi nørd, der har katte på hjernen og næsen i bøger.

Frivillig hårdtarbejdende kærlig kattekvinde.

Familiær bionørd med snuden i bøger og missepels.

Frivillig biomisser med hang til viden.

:tihi: Er simpelhen så dårlig til at finde på de navne der, syntes i andre er så seje til det.
Dybt misundelig :ups::høhø:

:ups: Sagen er at på Aalborg universitet, er en biolog, primært sådan en der render rundt i gummistøvler ude i en å og det er bestemt ikke mig:tihi: Men bio eller naturvidenskablig det har jeg det helt fint med:tihi:

Naturvidenskablig katteslave med hjertet på rette sted. :hjerte:

Naturlig nørd med kat på bogen og styr på killingerne

Jeg mindes Lonnie en gang eller to har haft hjælp til lektierne :tihi:

Tråden her blev glemt midt i overflytningskaos. Vi samler op på den i weekenden, så sidste chance for at komme med rappe forslag :slight_smile:

Husk disse her tråde? :slight_smile:

Så er der en afstemning med de navne, Lonnie bedst kan lide. I må gerne hjælpe med at huske på den. Den udløber om en uge.

Afstemningen er slut, og vi har en vinder :slight_smile: Nu skal jeg så lige finde ud af, hvordan vi får det skrevet ind.

Sådan, Lonse :slight_smile:

Tak, Eva. Jeg er åbenbart helt upålidelig i disse dage :høhø: