Loppemarked/åben hus

hejsa

i denne weekend er der loppemarked/åbent hus hos dansk dyreværns internat ved århus

http://www.ddaa.dk/html/laesnyheder.php … id_seqno=1.

tag derud og se om i kan gøre en god handel

Kan vi se noget om hvad der er til salg… kan ik lige gennemskue det

nej du kan ikke se hvad der er til salg derude,men vi har været derude de sidste par år og der plajer at være lidt af hvert til salg, masser af gode ting, joooo hvis du lige mangler en dejlig kat el en hund ka du gå ind og se det, de har de skønneste skovkatte blandinger derude

SÅ kommer jeg IKKE!!!

Jeg ville jo komme hjem med alle dyrene derude GG

åhhhhhhhhh du er da en dims af en eller anden art

Skal vi ikke bare blive enige om at jeg lider af moder theresa syndromet… jeg vil redde dem alle og de skal bo ved mig GG

Har heldigvis en fornuftig mand GG

Ja det troede jeg også at jeg havde…han havde besluttet sig for at når Victoria ikke var mere så var det slut med kat…og så viste jeg ham et par billeder og så var han solgt så nu har vi tre… -høhø

Haha han ved nu nok at når opdrættet kommer rigtig i gang vil der komme flere skønne missere til, så jeg bliver nødt til at holde tegnedrengen og hjertet lukket (det dælme svært) foreløbigt.

ja så er det her om få timer vi tager ud til tingskoven og kigger på deres nye kattehus og ser hvad de har på deres kæmpe loppemarked

hello

ja så fik vi da lige et par timer til at gå ude i tingskoven, der var mange mange mennesker derude.
det positive var at de ikke havde vildt mange katte på internattet, men der var godtnok et par skønne smuksakker imellem.