Loppemarked/åbent hus hos odder kattehjem

Lørdag den 14 juni 2014 fra kl 10 holder odder kattehjem åbent hus og loppemarked.

http://odderkattehjem.dk/odderkattehjemdk

der vil være mulighed for at købe kaffe og kage og der vil være en 8-10 forskellige kager at vælge imellem
brita rodam kommer med en raflebod hvor der er en en masse forskellige gode præmier, der vil være 4 udtrækninger i løbet af dagen.
lodderne sælges for 5 kr stk og 12 stk for en 50er.

der vil osse være lidt sjovt for børnene, da der er ansigtsmaling og kunstneren der maler på børnene er et meget sødt,populært og kendt ansigt i den danske katteverden og der vil osse være en lille tegnekonkurrence hvor den bedst tegnede kat belønnes med en præmie.

der er ingen fast pris på lopperne, så man finder bare en el flere af de gode ting man bare ikke kan undvære og så giver man et bud, MEN husk alt går ubeskåret til overlevelse af odder kattehjem.

man kan osse denne dag helt klart se og nusse alle de dejlige katte der venter på et nyt hjem.

denne dag vil det osse være muligt at tegne støtte-medlemsskab af odder kattehjem, prisen for et medlemskab er 200 kr pr år, dog vil prisen for resten af 2014 osse være 200 kr, da der mangler kapital i pengekassen og det er eneste måde kattehjemmet kan overleve på.

så pak hele familien i bilen og kom til odder kattehjem og få en hyggelig dag el bare et par timer.
del gerne denne meddelelse ud på de sociale medier og fortæl vidt og bredt om arrangementet.

adressen er lemmestrupvej 7. 8300 odder

Jeg har sendt et par halve whisky tønder med Brita - beklageligvis uden indhold :wink: Og et par andre småting, Brita afgør om det er lopper eller raffle :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg laver 4 omgange rafle idag og pakker dem i kasser med krus, lodder og hvad der skal til. Lige parate til at stille op kl. 10, kl. 11.30, kl. 13 og 14.30. Man rafler så fra 10 til 11 og fra 11-11.30 kan man finde sine gevinster og jeg kan sætte nye gevinster på bordet og klar igen 11.30 hvor man så rafler den næste time osv. Jeg fandt ud af da jeg lavede raflebod hos Min Ven Katten det ikke var optimalt kun med 1 omgang rafle som det sker til Jyraks udstillinger. Der er det jo fortrinsvis údstillerne og andre der er der hale dagen der rafler hvor i mod der til et åbent hus-arrangement/loppemarked kommer folk der kun er der en time ca. Derfor 4 raflinger. De 4 bliver så ikke så omfangsrige som det ene til MVK’s loppemarked, for da var der så vidt jeg husker 23-24 timg på bordet. Og 4 gange 24 det er mange ting, og så bliver jeg (hittekat) ruineret. Men der vil være 10-12 ting hver gang. Jeg har også fået så mange fine ting gratis bl.a. foder, den fineste hånsmixer (helt ny) og selvom det er sommer kan man vel altid bruge et par hjemmestrikkede sokker.
Jeg er sikker på det bliver en fin fin dag, og jeg vil lige om lidt lave en ordenlig grydefuld æblegrød til fryseren, som skal blive til i fvert tilfælde 4 skåle æblekage.

så er det idag det sker, kom forbi og støt den gode sag, loppemarked med lidt for enhver, raflebod, salg af kaffe og kage og lidt sjov for børn og en masse katte der gerne vil nusses

Jeg håber I får en super god og indbringende dag :smiley:
Jeg har desværre ikke mulighed for at være der.

Så har vi været forbi til et rigtigt hyggeligt arrangement, med en masse dejlige og engagerede mennesker, dejlig katte og super god kage:thumbup:.

Det er vel nok et stort arbejde der er blevet gjort af alle, rigtig flot:juhu:. Jeg håber at der er kommet en masse penge i kassen og at der evt. er fundet nyt hjem til et par katte. Uha hvor var der nogle super dejlige imellem. Der var bl.a. en lille hunkat der var lige ved at kravle helt ind under huden på mig, hvis vi ikke lige var 2 om beslutningerne her i husstanden (min dejlige mand er heldigvis min stopklods, ellers ville jeg hurtigt få alt for mange katte) var hun helt sikkert kommet med hjem. Hun ser ikke ud af det helt store, men hold da op hvor kunne hun charmere og så snart vi gik fra hende satte hun sig på sin flade foran døren og hylede:smelter: .

Jeg er lige landet for en halv time siden. Nu er maven fyldt og jeg skal have pakket bilen om til imorgen. Som jeg har skrevet i en anden og ældre tråd…Tusind tak for i dag. Det har været hygsomt, dejligt og forhåbenlig har kattehjemmet tjent penge ind så de er tilfredse. Det er et stort arbejde ar arrangerer, stille på benene og føre ud i livet. Men det har været det hele værd, syntes jeg og håber alle andre deler min mening