Jeg vil lige starte med at skrive, at jeg IKKE er med til at arrangere loppemarkedet, og jeg kan derfor ikke besvare spørgsmål om det. Men jeg synes arrangementet fortjener lidt reklame.
Den 4. maj 2014 afholder Min Ven Katten loppemarked på adressen Nr. Lyndelse Vej 2, 5260 Odense S
Inden da modtager de gerne ting, der kan sælges til loppemarkedet. Det behøver ikke være katteting, men de modtager ikke møbler, da de ikke har plads til at opbevare dem.
Så har du nogle ting i overskud (som kan sælges), så overvej at støtte en god sag, og aflever dem til Min Ven Katten. Og hvis du har brug for nye ting eller bare gerne vil se de søde katte på kattehjemmet (og måske alligevel blive fristet til at købe noget), så mød op den 4. maj 2014
Idag er det blevet bestemt der også vil være en raflebod. Sonja, Hanne,Lena og alle der er Min Ven katte har sagt Ja tak, så der bliver en bod med flotte gevinster. Susanne har doneret en kasse fyldt med fine mis-ting og en rulle lodder. Ih, jeg glæder mig allerede.
SÅ KOM og kig, køb og rafl’…det bliver SÅ hygsomt. Blandt tingene er der foder, missebilleder (lavet af Tina/Gizzemissen herinde), ekstra flotte nullerputsenge, krøyerkuglepude(r), kattelegetøj, smykke(r)…og hvad jeg nu finder på. Elisabeth/Herold Design har også lavet en superovernuttet Hello Kitty dukke, og der vil være omkring tyve ting man kan rafle om.
IH, jeg glæder mig allerede:hjertehop:…håber mange kattegale-tåsser kigger forbi. Det kunne altså blive SÅ hygsomt:heya:
[QUOTE=kamikaze;1173322]Idag er det blevet bestemt der også vil være en raflebod. Sonja, Hanne,Lena og alle der er Min Ven katte har sagt Ja tak, så der bliver en bod med flotte gevinster. Susanne har doneret en kasse fyldt med fine mis-ting og en rulle lodder. Ih, jeg glæder mig allerede.
SÅ KOM og kig, køb og rafl’…det bliver SÅ hygsomt. Blandt tingene er der foder, missebilleder (lavet af Tina/Gizzemissen herinde), ekstra flotte nullerputsenge, krøyerkuglepude(r), kattelegetøj, smykke(r)…og hvad jeg nu finder på. Elisabeth/Herold Design har også lavet en superovernuttet Hello Kitty dukke, og der vil være omkring tyve ting man kan rafle om.
IH, jeg glæder mig allerede:hjertehop:…håber mange kattegale-tåsser kigger forbi. Det kunne altså blive SÅ hygsomt:heya:[/QUOTE]
Så må du sige til, når det er tiden at lave raffle ude hos Betty, så finder jeg en rulle lodder mere, jeg har sikkert en ekstra i kælderen
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;1173323]Så må du sige til, når det er tiden at lave raffle ude hos Betty, så finder jeg en rulle lodder mere, jeg har sikkert en ekstra i kælderen
VH
Susanne[/QUOTE]
Det skal jeg nok. Jeg har ikke fået en dato endnu, jeg tror hun har meget at se til. Men så snart hun har bestemt hvornår så bliver der også lavet en raflebod hos hende. Den rulle du sendte er kææmpe stor så mon ikke den rækker til begge raflebode. Gør den ikke, skal jeg nok være der som et søm
Så er det imorgen det hele sker. Jeg håber der kommer mange, for vi kan jo ikke undvære min ven katte-hjemmet.
Nu er bilen fyldt med rare sager og en stor rulle lodder.
Tusind tak for en herlig dag. Vejret var fint, menneskene søde og misserne SÅ lækre. Der var SÅ mange lopper (og heldigvis ikke de der kløer) men ting, så det var nærmest uoverskueligt og jeg kom da også til at købe en del. Rafleboden gik ikke helt efter forventningen for jeg havde jo lavet samme koncept som Jyrak har og det duede ikke her. Jyraks raflebod bliver jo fortrinsvis støttet af de der udstiller og de er der jo hele dagen hvor imod de der kom og købte loppeting jo kom og gik så de ville ikke helt købe så meget fordi de jo ikke var der kl. 16.30 når jeg trak vinderne. De fleste penge kom ind fordi de frivillige købte OG de lokale der jo så kom igen lidt i halv fem. Men 1100 kr blev det da til og jeg er sikker på de vil gøre gavn.
Når der laves raflebod hos Betty (odder kattehjem) så laver jeg det sådant, man kan købe lodder og så trækkes der vindere hver time og en halv time til folk finder deres gevinster og nye kommer på bordet. Så vil det nok passe med den tid folk er der. Og forhåbenlig vil flere købe.
Men det har været en dejlig dag og kage manglede der ikke, bøvs
… og nogen fik slæbt mere hjem, end andre
Vel ankommet hjemme, med 12 kg. tørfoder (raflegods), en grusské og tre kattefigurer i metal … og et af de der tørrestativer, der passer til en brusekabine … og jeg var med toget :surrender1:
Vi brugte noget tid på at få tørrestativet ind i Ingrids lille bil (tak til Ole :)) men heldigvis gik det smertefrit med at få det ud af bilen og ind i toget … togføreren gav mig en hånd med at få alle mine ting ud af toget og så skulle jeg liiiige ned af en trappe og op ad en anden trappe, men det lykkedes og det var skønt at kunne smide det hele i bilen (som er noget større end Ingrids) og køre hjem.
Jeg bliver lige nu gennemsnuset af misserne, for jeg har nusset mange fremmede katte i dag, både på internatet og hos Ingrid
Ja, der blev vores rumlige intelligens lige udfordret :høhø:
Men jeg tilslutter mig koret - det var et rigtig fint arrangemet. Og hold op, hvor var der mange mennesker, da vi kom første gang kl. 13.30. Så jeg håber da, at det har skæppet godt i kassen. Men mon ikke, der stadig er ting nok til at afholde endnu et loppemarked på et senere tidspunkt