Lopper

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=9961&highlight=trinol

[quote=Coon Danica;449848]Når nu dyrlæge hjælper med det med vægten, hvorfor så ikke også få hjælp der m.h.t lopper :slight_smile:
Hilsen Lisbeth[/quote]

Fordi det er weekend og kan ikke komme i kontakt med nogle dyrelæger, men er der ingen der har erfaring med spray?

Frontline sprayen dræber lopperne hurtigt, men ja omgivelserne skal som regel også have en tur.
Plejer at vaske sofatæpper, sengetøj osv., men bruger at rense gulvtæpperne ( vi har gulvtæpper igen…suk ) med en tæpperenser og det tager også krybet. Renser alligevel gulvtæpperne ca. hver anden måned.

Frontline sprayen kan forøvrigt købes i Brugsen og andre, der har håndkøbsudsalg og åbent i dag.

[quote=Buffy;449929]Frontline sprayen kan forøvrigt købes i Brugsen og andre, der har håndkøbsudsalg og åbent i dag.[/quote] dvs total rengøring. Jeg har bare hørt så meget ‘lort’ om frontline sprayen. Men man kan vel give den bette den spray og så resten den i nakken ??

Min veninde som brugte sprayen til hendes killinger skulle vaske dem 24timer før brug af den, så gi et sprøjt i nakken og på haleroden, og derefter gnide det godt ind i huden… massere. Hendes blev loppefri ret hurtigt derefter… Skal siges hendes røde killinger næsten var sorte…

Nej, jeg vil ikke give i nakken til sådan en bette killing.
Sprayen plejer at være nok.

Man høre så meget om, at Frontline ikke er effektivt, men da vi sidste år havde et loppeindtog i huset, endte jeg faktisk med, at bruge Frontline sprayen til sidst- havde forsøgt med både Advantage og en kur mere- uden at det nyttede en dyt, men sprayen fik has på bæsterne.

Hvordan gav du så sprayen ?.. Saphiira det er frontling spray du har ikke ?

Jo det er det

Super så gør vi det i morgen…

Her plejer jeg, at sprøjte det ud i hånden eller en skål ( alt efter vægt på dyret ) først, da kattene her ikke bryder sig om, at man sprøjter det direkte på dem + man kan bedre styre det, på den anden måde.

Den med skålen er en super ide… Fordi de plejer ikke kunne lide den sprøjten