Har jeg været ekstrem heldig eller har der ikke rigtig været loppet i år? har EN gang behandlet mine dyr forebyggende efter Fjummer havde været uden for nogle uger, selvom hun umiddelbart var loppefri men bare for en sikkerheds skyld, lufter jævnligt Gynt og har ikke set SKYGGEN af lopper.
Bor jeg bare i et ekstrem heldigt område eller har det bare været et ret loppefrit år?
har egentligt ikke tænkt på det, men tror du har ret…det har ikke været voldsomt hverken med lopper eller flåter
- der er ikke meget råvildt i år, det kunne være en medvirkende faktor
Vores katte kommer dagligt i indhegnet have. Vi har ikke set lopper på kattene i flere år. Sidst vi så lopper på kattene, var da vi havde en kat med loppespytsallergi - alle katte blev naturligvis behandlet. Allergikatten blev omplaceret til et hjem som indekat - her trives hun fantastisk:ok:
Enig. Efter behandlingen i foråret har jeg ikke set skykken af en loppe. Har et større lager loppemiddel på lager idet jeg regnede med at skulle behandle over 10 katte løbende.
Vi havde en omgang i foråret, hvor vi havde været så letsindige at slække på ProgramVet-forebyggelsen.
Første lopper i mere end 15 år, så det lærte vi lektien af…
Tjalfe har jo loppe allergi, men han har ikke haft brug for loppemiddel siden i foråret. Og der var det ikke lopper udefra, men fra et hjem vi besøgte.