Lørdag d 10 december er der jule-advent-hygge hos mig

Traditionen tro har mine misser forlangt at få pelsen nusset af i julen!!!

Og de har fortalt mig at lørdag d 10 - dagen før 3 søndag i advent - er den dag det skal ske!

Så jeg har tænkt mig at stå tidligt op og slå dej sammen til masser af æbleskiver og sætte grundigt sving i panderne og gryderne, så alle kan få varm gløgg - både rød med lidt alkohol og hvid gløgg uden.

Det vil naturligvis være cola zero til alle der er til det :slight_smile:

Så hvis du ikke skal noget d 10 dec, har en forkærlighed for katte lavet af velcro, elsker æbleskiver og julepynt… så er min lille hybel lige stedet du skal dukke op omkring kl 14-16 stykker og blive så længe vi har energi :slight_smile:

Alle er velkomne - og vi kan være omkring 20 hvis alle stole er ude, sofaen tages i brug og nogle enkelte er legetanter på gulvet :slight_smile:

Det bliver lidt sammenskud som vi plejer! - tag jeres helt egen julespecialitet med… julekager, ris ala mande - eller bare mandariner til at komplimentere alt det søde…

Jo flere vi bliver - jo gladere bliver misserne!!!

Glæder mig til - for 3 år i træk - at se så mange af jer der har lyst… det er bare SÅ hyggeligt!!!

Jeg synes simpelthen det er skide snyd du bor helt derovre:S Jeg vil helt vildt gerne have været med…

Men håber og ved I får en vildt hyggelig dag :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;718858]Jeg synes simpelthen det er skide snyd du bor helt derovre:S Jeg vil helt vildt gerne have været med…

Men håber og ved I får en vildt hyggelig dag :)[/QUOTE]

Jamen jeg har da overnatsninsmulighed for 1-2 personer + alt hvad der kan være på gulvet - i er meget velkomne :slight_smile:

Jeg vil faktisk gerne med hvis det er muligt, at jeg kan overnatte. Jeg er ikke en ørn til at lave æbleskiver eller for den sags skyld at finde rundt i KBH, men jeg kan da dække bord.

Jamen du har hermed første og bedste plads i gæsteværelset :slight_smile:

Det lyder vildt hyggeligt og jeg håber jeg kan deltage i år.
Har godt nok børn den dag, men måske der også er plads til ynglet? :slight_smile:

Øv øv øv øv at vi lige har lavet en anden aftale den dag :frowning:

Jeg laver nemlig alletiders sindsyg gode appelsin/chili sauce der ophøjer ris ala mande til en helt anden dimension :slight_smile:

Jeg vil meget gerne komme hvis jeg ikke har andre planer, og er frisk nok. :smiley:

Jeg skal godt nok til julefrokost dagen før, men jeg er jo blevet så gammel, at jeg er ret kedelig fredag aften, så jeg er sikkert fint frisk lørdag eftermiddag :slight_smile:

Hvad jeg lige finder på at tage med, kan jeg ikke rigtig overskue endnu

[QUOTE=Vivi_Fletcher;718924]Det lyder vildt hyggeligt og jeg håber jeg kan deltage i år.
Har godt nok børn den dag, men måske der også er plads til ynglet? :-)[/QUOTE]

Selvfølgelig :slight_smile: har jo mødt Lasse før og han er en skøn dreng … du tager da bare både Lasse og Luna med - de er meget velkomne :slight_smile:

Tak - så tror jeg vi melder til - jeg skal nemlig til julefrokost fredagen før :tihi:

herligt - glæder mig til at se jer alle 3

Så er vi indtil videre:

Vivi
Lasse
Luna
Mette
Kimilla (hvis alt flasker sig)
MaiBritt (også til overnatning)

Jeg melder mig også til, nu hvor jeg har fået at vide der kan komme mandler med også hihi…dog med forbehold for at der kommer noget familie tam tam for manden min har altså nappet Ipad med hvor vores kalender med aftaler ligger på arghh :slight_smile:

Jeg kommer :slight_smile:

Det lyder hyggeligt, så jeg kommer også … melder tilbage senere hvad jeg medbringer

Jeg regner også med at dukke op - dog med forebehold for at jeg skal arbejde den weekend.

Jeg vil da osse gerne med…ser lige hvad der står på kalenderen, men jeg mener ikke noget…kan ikke huske om det er den dag min mors kæreste holder åbent hus, men ellers siger jeg lige til.

:klap: oz mig oz mig, men bliver jo nødt til at få en PB med residensens adresse. Hvad siger I til gammeldaws krydderikage ??

Det ku’ jeg dælme da godt tænke mig at være med i . . . . men med forbehold, da mit barnebarn fylder 1 år d. 7. og han skal fejres endten lørdag el. søndag . . . håber det er OK . . . :slight_smile:

Jeg er også frisk, dog kan jeg først komme ved 16-tiden, da jeg står for klippe-klistre-dag her i Bispeparken, hvor vi skal produceres pynt til juletræet til julefesten om søndagen.