Lørdag d 10 december er der jule-advent-hygge hos mig

Øv bøv busse!! Det er lidt i min bachelor og så bor du såååå langt væk! Jeg håber der bliver lavet noget sommer kom-sammen, for der er jeg klar :slight_smile:
Jeg håber i får en skøn dag i Regitze og alle kattenes selskab :slight_smile:

hvor er det bare fantastisk - gud hvor jeg glæder mig til at se jer allesammen !!! det bliver bare SÅ hyggeligt!!!

Lad os se…

Vivi
Lasse
Luna
Mette (Temple Bar)
MaiBritt (også til overnatning)
Camilla (momo)
May Northved
Dorthe Birkedal
Daisy (Osquary)
Ann (ANkicoon)

Kimilla måske
Lone (sismocats) måske
Lene (Quanti) måske
Lotte (Gugger) måske

jeg har plads til 1-2 mere der kan overnatte hvis der er nogen fra Fyn og Jylland der gerne vil komme med

det bliver en fantastisk dag!!

Jeg vil gerne tage clementiner eller mandariner med, hvis det er. Hvordan passer det dig bedst ang. overnatning? Fredag-lørdag eller lørdag-søndag? Jeg skal nemlig have bestilt tog-biletter, da jeg ikke lige er så vild med at skulle køre til KBH. Og så kunne jeg også godt tænke mig en adresse, så jeg kan undersøge om jeg kan gå hjem til dig, tage S-toget eller om jeg skal finde en flyvende kost.

Du er velkommen til at overnatte begge nætter, men rent logistisk - så vil det nok være smartest at du i hvert fald overnatter til søndag :slight_smile: du er meget velkommen til at komme både fredag aften eller lørdag middag - hvis du vælger fredag aften, så er du også meget velkommen til at spise med hvis du har lyst

Jeg henter dig og kører dig selvfølgelig til toget :slight_smile: så den del skal du slet ikke tænke på - jeg bor 7 min fra Høje Tåstrup så det er intet problem

[QUOTE=Battlestar;720511]Du er velkommen til at overnatte begge nætter, men rent logistisk - så vil det nok være smartest at du i hvert fald overnatter til søndag :slight_smile: du er meget velkommen til at komme både fredag aften eller lørdag middag - hvis du vælger fredag aften, så er du også meget velkommen til at spise med hvis du har lyst

Jeg henter dig og kører dig selvfølgelig til toget :slight_smile: så den del skal du slet ikke tænke på - jeg bor 7 min fra Høje Tåstrup så det er intet problem[/QUOTE]- Det lyder jo bare super fantastisk - og sikke en service. :ok: Jeg vil gerne overnatte fra lørdag til søndag.

Hvad siger du til følgende tidspunkter??

Udrejse:
Lørdag d. 10 december
10:30 - Kolding st.
12:34 - Høje Taastrup st.

                                               [B]Hjemrejse: [/B]

Søndag d. 11 december
11:43 - Høje Taastrup st.
13:40 - Kolding st.

Skal lige have tjekket kalenderen ordentligt… men tror faktisk ikke at jeg har andre aftaler :slight_smile:

hvor er det fantastisk at vi bliver så mange :slight_smile:

det kunne være kanon!

Jeg vil også meget gerne med. Kan da ikke sige nej til katte- og julehygge.

du skal være meget velkommen :slight_smile:

så er listen :

Regitze (Battlestar) : gløgg og æbleskiver
Vivi
Lasse
Luna
Mette (Temple Bar)
MaiBritt : clementiner
Camilla (momo)
May Northved
Dorthe Birkedal
Daisy (Osquary)
Ann (ANkicoon) : jule - krydderkage
Ann K
Tas

Kimilla måske
Lone (sismocats) måske
Lene (Quanti) måske
Lotte (Gugger) måske

Jeg kommer gerne forbi igen i år :slight_smile: de var hyggeligt sidste år

Jeg håber stadig jeg kan komme, tænker om jeg skal tage jødekager med igen, hvis det er?

det lyder da alletiders :slight_smile: og ihge det yder herligt!!

så ser listen ud som følger!

Regitze (Battlestar) : gløgg og æbleskiver
Vivi
Lasse
Luna
Mette (Temple Bar)
MaiBritt : clementiner
Camilla (momo)
May Northved
Dorthe Birkedal
Daisy (Osquary)
Ann (ANkicoon) : jule - krydderkage
Ann K
Tas
Inge (Cæsar)

Kimilla : jødekager måske
Lone (sismocats) måske
Lene (Quanti) måske
Lotte (Gugger) måske

Ih hvor lyder det hyggeligt. Ville sådan ønske jeg kunne komme med, men det tillader økonomien desværre ikke. Men jeg ønsker jer alle en herlig og hyggelig dag :thumbup:

Jeg vil også gerne være med :slight_smile:

Jamen du kommer da bare :slight_smile: selvfølgelig da! jeg tager klapstolene frem også - jeg har masser af plads… og hvis vi løber tør for stole - så henter jeg puder og tæpper

Jeg kan sagtens sidde på gulvet med en masse katte på mig :smiley: :smiley: :smiley:
Glæder mig :slight_smile:
Hører lige med Maria Amanda om hun vil med.

[QUOTE=Rikke Lillevang;721326]Jeg kan sagtens sidde på gulvet med en masse katte på mig :smiley: :smiley: :smiley:
Glæder mig :slight_smile:
Hører lige med Maria Amanda om hun vil med.[/QUOTE]

hvor hyggeligt :slight_smile: rigtig god ide :slight_smile:

tror vi får brug for navneskilte :slight_smile:

Jeg skal heller ikke noget d.10.12. - med forbehold for at der kommer sidste øjebliks bud til den traditionelle familietamtam…

super Camilla :slight_smile:

jeg har med vilje lagt det en lørdag da de fleste holder det traditionelle om søndagen :slight_smile: jeg skal såmen selv have hele familien 2 advents søndage i år :wehu: jeg elsker det!!!

men så ser listen sådan her ud… hvor bliver et bare fantastisk hyggeligt :slight_smile:

Regitze (Battlestar) : gløgg og æbleskiver
Vivi
Lasse
Luna
Mette (Temple Bar)
MaiBritt : clementiner
Camilla (momo)
May Northved
Dorthe Birkedal
Daisy (Osquary)
Ann (ANkicoon) : jule - krydderkage
Ann K
Tas
Inge (Cæsar)
Rikke LIllevang

Kimilla : jødekager måske
Lone (sismocats) måske
Lene (Quanti) måske
Lotte (Gugger) måske
Camilla (dkkorat) måske
Maria-Amanda måske

Har du plads til en mere?
Jeg er godt nok midt i eksamens-stress og opgave-rod til den tid, men det lyder for hyggeligt til at gå glip af. :slight_smile:

  • Clementiner/mandariner er jo jule-frugten, men er der evt. andet frugt der ville kunne bruges? Jeg tror ikke, at jeg får overskud til de store kulinariske udskejelser før min opgave er afleveret.
    Sodavand passer sig måske ikke ligefrem til et jule-arrangement, men hvis der er et eller andet, der bare skal købes og medbringes, tager jeg mig meget gerne af det.
    Ellers kunne jeg måske bage nogle svenske julesmåkager, vi plejer at lave i min familie til jul … de kan trods alt laves på forhånd.