LouLou med sit nye fitnesredskab

Posten kom i dag med to nye drillepinde til LouLou, så hun kan holde sig i form :smiley:
Vi har afprøvet den ene og den var et hit (hos alle kattene), men at dømme udfra alle de små giftgrønne fjér der allerede ligger rundt om kring, kommer den muligvis ikke til at holde særlig længe :høhø:

//youtu.be/BddKAZbpWQc

Ikke for noget, men det er da begrænset, hvor meget hun får rørt sig, når hun bare kaster sig ned på ryggen :høhø:

Det er svært at filme og svinge vildt med drillepinden samtidigt :wink:
Men da jeg fik den idé, at filme, havde hun hoppet og fløjet rundt efter dimsen, så hun er faktisk blevet forpustet :tihi:

:høhø:Sådan en grøn fjerdims, åd Tjalfe, for et års tid siden, mens han boede hos os. Jeg havde ikke gemt den godt nok, han åbnede konsekvent alle skabe og tømte dem, både dem med legetøj og alle andre skabe:uha:.

Jeg tænker også, at den ikke skal ligge frit fremme om natten/når jeg ikke er hjemme … lige indtil jeg glemmer det selvfølgelig :cool:
Der var to drillepinde i pakken og den anden (en mus med halefjér :øhmm:) har lyd :uha: … den skal ihvertfald gemmes væk om natten, så ikke jeg risikerer at den bliver slæbt op i soveværelset og ind under sengen kl. l*rt om natten :yikes:

[QUOTE=Skattekat;1305095]Jeg tænker også, at den ikke skal ligge frit fremme om natten/når jeg ikke er hjemme … lige indtil jeg glemmer det selvfølgelig :cool:
Der var to drillepinde i pakken og den anden (en mus med halefjér :øhmm:) har lyd :uha: … den skal ihvertfald gemmes væk om natten, så ikke jeg risikerer at den bliver slæbt op i soveværelset og ind under sengen kl. l*rt om natten :yikes:[/QUOTE]

God ide, at gemme den væk når du ikke er der:). Og forhåbentlig er LouLou ikke lige så kreativ som Tjalfe, (han er en orientaler i forklædning, han løber bogstaveligt talt på væggene):tihi:.