Love is in the air....or was it? (video)

Hej alle sammen :slight_smile:

Jeg har i julen optaget en sød video ude hos Niels-Peter og Camilla af deres to smukke korater Jihad og Kasper i deres forsøg på at lave killinger.

Jeg har fået lov til at ligge den op her - jeg synes bare den er så sød :wehuu:

Videon er lidt lang - jeg tror nok den er på små 6 minutter eller sådan noget - og til missernes forsvar skal det lige siges de er novicer begge to :slight_smile: og jeg har naturligvis forhørt mig om det var okay jeg lagde videoen op - hvilket det var :slight_smile:

Så her er lige et lille kig ind i de amourøse koraters juleaften :slight_smile: Enjoy :fløjte:

http://s231.photobucket.com/albums/ee70/GryGres/Willow/?action=view&current=Video001.flv

Ps. Ja det er såmænd ingen ringere end mig der giver den som vildtlivskommentator Gg David A. Go home :stuck_out_tongue:

Hold op nogle snakke-hoveder!! :smiley: hihi

HAHAHA Nååå han er da heller ikke til nogen ham Kasper hva… sikke en dejligt hovede og øjne hun har Jihad :wehuu:

Jeg er helt enig! :slight_smile:

Jeg synes hun har sådan et smukt ansigt hende den lille puttepige :slight_smile: Jeg elsker at passe dem for de skal altid efter en. De har jo 8 katte :slight_smile: Det er super hyggeligt :slight_smile: Der er altid en eller anden der skal nusse eller følge efter en eller putte med en i sengen :slight_smile: I dét hus er man aldrig alene :slight_smile:

Nåååå skøønt sted at passe misser.

HA HA tak for kigget :tihi: de er nu søde selvom ham Kasper da er træls når han ikke gidder forstå hvad det er han skal.

Kasper er vist en rigtig mand. Herlige lille video og sikke kommentator.

Hæhæhæ :stuck_out_tongue:

Ha ha, ja han var vist mere interesseret i maden end en dum pige der gjorde sig til -LOL
Dejligt med kommentarer til :ok: og hvor var den sød af de 2 smukke misser :wehuu::wehuu::wehuu:
Håber ham Kasper finder ud af det en dag -høhø

Men hvad så … endte det hele med at hun blev parret eller hvad?

Nej:nej: - hun blev ikke parret:mad: - hun er stadig ikke parret:argh: Det er meget svært for ham at parre en hunkat, der går i “fosterstilling” ved bid i nakkeskindet. På fredag bliver livmoder/æggestokke scannet for at se, om de er normaltudseende, og der bliver taget blodprøver, der skal måles for diverse hormoner - jeg har aldrig oplevet en hunkat reagere sådan før. Det stimulerer hende slet ikke at bo sammen med hankatten, som konstant bider hende i nakken og forsøger at “starte knallert”:argh: - de er faktisk vældigt gode venner:wehuu:
Camilla

Rigtig sød video :slight_smile: