Lovelycoon's Theodor er blevet Grand International Premier d. 3.6.17

Lovelycoon’s Theodor også kendt som Theodoristen er blevet Grand International Premier d. 3.6.17 på show i Krakow i det sydlige Polen.

Der var ingen fotograf, så billederne er mine egne kamerabilleder.

Han fik sit sidste cert. til Grand og blev samtidig BOX (BOS som de kalder det i Polen), så nu har han endnu en fin guldpokal.
Flot præsenteret af en finsk/polsk steward.

Jeg er meget imponeret af deres nummertavlesystem, det virkede bare! Det kunne jeg godt ønske mig på danske udstillinger. Giver en meget glidende afvikling af show og ingen “panik afhentninger” af kat, fordi en mudret annoncering i højtalere er overhørt. Sikkert ikke hverken nemt eller billigt at kode, men sikke en service for udstillere. Altid var det til at se hvem der var ved at blive bedømt og hvem næste kat var og under nominering var alle de nominerede katte på tavlen og langs frem som BIS og BOS blev vundet, kom det også på tavlen.

Theodor var katalognummer 71.

Burene var stillet op i ring og mit mosgrønnebur inkl. lørdagens pokal havde en meget trafikkeret hjørneplads.

Var hjemmefra blevet rådet til at have plastik for buret, fordi polakker meget gerne vil pilleroderave på kattene. Ja der var rigtig mange publikummer og ja de ville meget gerne stikke fingrerne ind i buret. Både Fiona og Theodor tog nu ikke skade en finger i deres store pels, og blev det for meget lagde de sig bare væk fra røreafstand.

Dejligt høje bure, de skulle være 7070140 og det havde jeg klippet bund efter, godt jeg havde en saks med… Men fine store var de, det var nok den ekstra højde der gav den fornemmelse.

De 4 ringe med i alt 222 katalog numre, fyldt godt i landskabet

Theodoristen havde hans elskede Frk. Fin med i byen. Fiona vandt sit EX1 begge dage, men tabte også stort nomineringen til den smukkeste røde 4 mdrs. dreng. Hun nåede ham ikke til sokkeholderene, ærlig sag at tabe til en så flot modstander!

Fiona lå først på hylden ikke at det forhindrede skrumlet i at mase sig op også. Hun magtede ikke at være nederst i ret lang tid… :tihi:

Hjørnehylden passer til et dansk 6060150 bur så derfor var der lidt “fri luft” mellem hylde og gitter. Når man nu hedder Theodor og plejer at ligge og slænge på hylde og op af gitter, men ikke kunne det pga af de manglende cm, så må man jo bede til guderne om en større platform

At være smækkerlækkerudstillingsmis er trættende og ja selvfølgelig skal den lille pusmis da ligge på tværs i sengen…

Men ikke mere træt end man kan mule Fiona.

Så hvis din bil trænger til at blive luftet og man orker de 2*1250 km der er til Krakow - så kan et KKF show helt klart anbefales.

Stort tillykke til Theodoristen :flag::flag:

Den skærm havde vi også i Tyskland i maj, det er super godt og er man i tvivl om man er blevet kaldt op, så kan man bare kaste et blik på skærmen :slight_smile:

her er tyskernes udgave. Det bestod af et excelark som blev projekteret på et lærred. Simpelt :ok:

Tillykke til både dig og Theodoristen - han er nu også en flotter fyr

:blomstergave::blomstergave::blomstergave:

Tillykke med titel og BOS! :slight_smile: Som i øvrigt er den korrekte FIFe forkortelse, det er bare os danskere der af en eller anden grund forkorter Best Opposite Sex med sidste bogstav i seX, hehe

Tak og ja BIS og BOS giver da så meget mere mening :slight_smile:

men BOS lyder bare dumt :tihi:

Det lyder som en dejlig tur!

Igen tillykke med Theodor :slight_smile: