Lubeck flyttet!

Denn "danskerudstilling " der var planlagt i februar er flyttet… flere 100 km…
ØV !
ER SÅ træt af 1. dekzv - de gør det virkelig svært for os indimellem.

Og lad jer ikke snyde af den i weiden - der er en slå fejl i postnummeret - for den arrangernde klub er i Bayern og har offentliggjort hallen allerede og det er også dernede sydpå og ikke midt i en skov i nordttyskland.

Har informeret 1 . dekzv om fejlen på mail for flere uger siden, men det er ikke rettte på fifeweb :thumbdown:

ja der er da et godt stk vej fra lubeck og til bayern, sån ca noget der ligner 600-700 km, så lige om hjørnet er det da ikke.

Bayern udstillingen er da i april?

vh

Andreas

Lübeck er lavet om til
[TABLE=“class: shwlst”]
[TR=“class: shwcon1”]
13-14/02/2016
DE Wölfersheim
61200
Two 1 day, 2 cert.
HEC e. V.
[/TR]
[/TABLE]

Der er altså et pænt stykke vej fra Lübeck til Wölfersheim også :frowning:

synes det er rigtig ærgerligt at de på den måde laver om på alting - havde de ikke først skrevet lübeck, så havde jeg nok sparet sammen til München i december, men det løb er bare kørt nu :frowning:

:hmpf:Så kan Tyskerne også bare holde deres udstillinger for dem så - nå altså! :never: så gider vi da bare slet heller ikke, nå! :ihhaltsåå:

EJ :frowning: Er der så nogle som helst show næste år der er endags-korsel væk eller ligger de alle til weekend ture nu?
Jeg droppede at undersoge videre med den i november fordi den her i lubeck jo var perfekt til endags tur:(

[QUOTE=PiaB;1265341]
synes det er rigtig ærgerligt at de på den måde laver om på alting - [/QUOTE]
Man skal aldrig stole fuldstændigt på FIFe kalenderen, før man har set en show flyer der bekræfter stedet. For man kan blive nødt til at skrive en lokation ind, hvis man vil være sikker på sin dato. Når 400 kilometer regelen kommer i spil, så vinder den, der først har sat et sted i kalenderen - man kan blive nødt til at vælge nogle steder, som man måske og måske ikke ender med at holde udstilling i. Når man kommer tættere på kan man så blive nødt til at finde et andet sted, for nogle gange er det umuligt at planlægge den slags med 100% sikkerhed flere år i forvejen.
VH
Susanne

Enig :slight_smile: På samme måde har der gennem årene været rigtigt mange sjællandske udstillinger, der har stået i FIFe kalenderen som “København”, selvom det er ekstremt sjældent, der bliver afholdt udstillinger i København. Jeg har vist været ude for 2 i de snart 8 år, jeg har udstillet :slight_smile:

Aha. :lys-ide: Hvis en dansk klub skriver Tønder, så har den afp*sset territoriet langt ned i Tyskland, foruden hele Danmark. Senere kan klubben så vælge af flytte udstillingen til Kolding.

vh

Andreas

Synes der er forskel på 80 km ekstra og så 500 km ekstra. Og ja, det er trist.

Fra Lübeck til Wolfersheim er der 520 km :frowning:
nå - jeg har heldigvis kunne ligge mine egne planer om til rene Jyrak udstillinger - dem ved jeg da hvor og hvornår ligger :slight_smile:

[QUOTE=Andreas;1265352]Aha. :lys-ide: Hvis en dansk klub skriver Tønder, så har den afp*sset territoriet langt ned i Tyskland, foruden hele Danmark. Senere kan klubben så vælge af flytte udstillingen til Kolding.
[/QUOTE]
Du kan kalde det hvad du vil. I praksis forhindrer det at tyskerne lægger en udstilling nord for Hamburg den samme weekend. I praksis betyder det, at begge lande kan have held til at holde udstilling den samme weekend, men i hver sin ende (f.eks, Middelfart i næste uge vs. Karlsruhe. Der havde næppe været basis for udstilling i Kolding og Flensburg med samme antal katte) Det er et simpelt spørgsmål om at fordele udstillingerne udover Europa kortet.
VH
Susanne

Da jeg så overskriften tænkte jeg…man kan da ikke kalde en kat Lubeck.:tihi:

Men såååå er der heller ikke længere til Wölfersheim :slight_smile: Hvis jeg kan klare at køre muttersalene til München om lidt, så kan en del danskere nok også klare at følges ad til et sted nord for Frankfurt :wink: Der er 627 km. fra grænsen til Wölfersheim, det kan lade sig gøre med lidt planlægning :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1265362]Men såååå er der heller ikke længere til Wölfersheim :slight_smile: Hvis jeg kan klare at køre muttersalene til München om lidt, så kan en del danskere nok også klare at følges ad til et sted nord for Frankfurt :wink: Der er 627 km. fra grænsen til Wölfersheim, det kan lade sig gøre med lidt planlægning :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Tja nu skulle jeg oprindeligt have fulgtes med en, som ikke kan tage fri fredag/mandag ifm. med en katteudstilling - og som skal møde mandag morgen tidlig på arbejde. Og med 9 timers køretur fra/til Aalborg så bliver der dælme lidt langt hjem især - og i februar kan der jo let ligge sne og is/glatte veje, så man ligger jo let en time eller to til :S
Jeg ville godt tage til Wölfersheim, men det ville for mig kræve en dag i hver ende af udstillingen til at køre i med 9-10 timers kørsel - eller at man er mindst to chauffører.

Nu er jeg så så heldig at en ekstra jyrak-udstillingsdag i Århus og Hedensted trods alt er billigere, end at køre til Wölfersheim, så jeg kan sætte mig ned og være lidt ligeglad nu :ups: Så ligger jeg bare mine udstillingspenge i en dansk klub end en tysk - det må tyskerne selv om :ups:

Skodarbejde - hvis ikke man kan afholde et par løse feriedage i løbet af et år, så er der ikke meget ved at gå på arbejde.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1265358]Du kan kalde det hvad du vil. I praksis forhindrer det at tyskerne lægger en udstilling nord for Hamburg den samme weekend. I praksis betyder det, at begge lande kan have held til at holde udstilling den samme weekend, men i hver sin ende (f.eks, Middelfart i næste uge vs. Karlsruhe. Der havde næppe været basis for udstilling i Kolding og Flensburg med samme antal katte) Det er et simpelt spørgsmål om at fordele udstillingerne udover Europa kortet.
[/QUOTE]

Jeg kommenterede ikke selve 400 km reglen. Jeg bemærkede bare, hvordan kreativ udstillingsplanlægning i praksis kan gøre den til en 500-600 km regel. :høhø:

vh

Andreas

Jeg har opgivet Tyskland. men til gengæld er der hele fire todages i Skåne:
Kristianstad, Malmö, Hässleholm og Helsingborg.

For os heroppe i det mørke nord er der altså ikke langt til hverken Norge eller Sverige … og de er altså noget nemmere at forstå :tihi:

[QUOTE=Susanne W;1265368]Skodarbejde - hvis ikke man kan afholde et par løse feriedage i løbet af et år, så er der ikke meget ved at gå på arbejde.
VH
Susanne[/QUOTE]

Ja, men nogle gange er det nu også et dejligt arbejde jeg har. :tihi: Ville bare så gerne kunne få fri en fredag indimellem, men det er desværre udelukket :frowning:

Det hedder en PS dag :wink: :tihi: