Det kræver jo, at der er noget aktivitet inde under skallen, der rent faktisk kan kortsluttes :klapper::klapper:
Nej, seriøst, så har især Galliano (som er tynd grænsende til mager) forsøgt sig med at stryge under trådene og indtil jeg blev rigtig kreativ lykkedes det også et par gange - og han er altså ikke mere ualmindelig end han plejer
Åh den tosse, da vi havde skovkattene. Tror jeg min kære Logan gjorde det ca. 2-3 gange om dagen i ca. 1 ugestid inden han fattede, det galt hele vejen rundt. Nej han tager ikke skade selv om vi jo syntes det er synd for dem
Hmm, jeg tror jeg skal have en lidt stærkere model end dine (pelsen plejer jo også at beskytte lidt), for jeg ved da at Mette M’s européer var mere hårdhudede end hendes orientalere
Men derudover så tror jeg ikke at han tager skade af det - han er jo fri til at regulere sin adfærd så snart han får stødet, så heller ikke på det punkt er det jo et problem
Jeg tror, det eneste du skal være bekymret for, er at han vænner sig til stødet, og derfor ikke længere tager sig af det.
Jeg har haft en kat, der var ligeglad. Hun stod bogstavelig talt og jokkede på tråden, men for hende var friheden åbenbart så vigtig, at hun var villig til at betale prisen.
Se positivt på det - tror ikke et dårligt hjerte og kysse eltråd er en god cocktail - så hjertet er fint - kan det kompensere lidt for den manglende hjerne? (undskyld, kunne ikke nære mig)