Lucky får altså en del stød... :S

Jeg ved altså ikke om jeg skal være bekymret.

Han har tilsyneladende besluttet sig for at prøve hegnet af hele vejen rundt :surrender1:

“problemet” er at når han vil over, vil han under trådene, hvilket afstedkommer at han får stødet i hovedet. (oven på skallen)

Nu har han været i tråden 4 gange, og indrømmet, det ser altså lidt sjovt ud, for han slipper bare og falder ned.

Så er det jeg tænker…
Kan stød i hovedet skade ham på sigt? Det lader jo til, han kommer til at få en del rap.

joulen er jo ikke særlig høj, men alligevel?

og ja ja ja jeg ved godt det kun kan klare osv :wink: Men han skulle jo ikke så gerne få ticks eller på anden måde få mén af det :slight_smile:

Jeg vil mene at så længe han bliver ved med at prøve så “slår” det ikke så hårdt at det gør skade… Mon ikke han finder ud af det!

Det kræver jo, at der er noget aktivitet inde under skallen, der rent faktisk kan kortsluttes :klapper::klapper:

Nej, seriøst, så har især Galliano (som er tynd grænsende til mager) forsøgt sig med at stryge under trådene og indtil jeg blev rigtig kreativ lykkedes det også et par gange - og han er altså ikke mere ualmindelig end han plejer :smiley:

Sjovt, det var osse min første tanke :tihi:

Hm jeg har aldrig hørt at det sku’ være farligt. Men omvendt lærer de fleste at holde sig fra et elhegn efter første eller anden gang L

Suk…altså, Lucky…pas nu på dig selv…:S

Jeg aner ikke en dyt om strøm (for det har vi ikke på vores hegn) så jeg ved ikke, om det kan skade i længden. Men mon dog…? :?

Åh den tosse, da vi havde skovkattene. Tror jeg min kære Logan gjorde det ca. 2-3 gange om dagen i ca. 1 ugestid inden han fattede, det galt hele vejen rundt. Nej han tager ikke skade selv om vi jo syntes det er synd for dem

Louise, nogen skal bare lære det på den meget hårde måde, lyder som om at Lucky er “nogen”

Hmm, jeg tror jeg skal have en lidt stærkere model end dine (pelsen plejer jo også at beskytte lidt), for jeg ved da at Mette M’s européer var mere hårdhudede end hendes orientalere :slight_smile:

Men derudover så tror jeg ikke at han tager skade af det - han er jo fri til at regulere sin adfærd så snart han får stødet, så heller ikke på det punkt er det jo et problem :slight_smile:

Enig - det er jo en ganske kort impuls, der gør, at man trækker poten til sig.

Men derfor er det da alligevel lidt synd, at han åbenbart har brug for at teste så mange gange, før han tror på, at det altid vil gøre av. :slight_smile:

Måske dyrlægen fjernede hjernen i stedet for bollerne :gruble:

Ja, det er før set, at de har haft svært ved at kende forskel :klapper:

Eller måske brugte man bare, hvad der nu er fjernet, til at tænke med :fløjte:

:slight_smile: Tak for svar :ok:
Også lidt de tanker, jeg selv har haft, meeeeen det er nu rart nok at få det vendt en gang :slight_smile:

Alle udtalelser om Luckys indhold i pandeskallen er sat på filter :p:p:p

Jeg tror, det eneste du skal være bekymret for, er at han vænner sig til stødet, og derfor ikke længere tager sig af det.
Jeg har haft en kat, der var ligeglad. Hun stod bogstavelig talt og jokkede på tråden, men for hende var friheden åbenbart så vigtig, at hun var villig til at betale prisen.

I skal være søde ved Lucky! Han er dejlig og meget klog!

:smiley: TAK! Du er nu min nye bedste ven :wink: :smiley: :smiley: :smiley:

Selv tak :thumbup:

Skal jo holde mig på god fod med herren, hvis jeg flytter så tæt på at jeg kan hilse på ham dagligt gennem hegnet :muhaha:

Se positivt på det - tror ikke et dårligt hjerte og kysse eltråd er en god cocktail - så hjertet er fint - kan det kompensere lidt for den manglende hjerne? (undskyld, kunne ikke nære mig)

Det er da imponerende så kække I alle sammen er :smiley: :wink:

Jeg er misundelig. Jeg investerede i et elhegn, og ingen af vores har været oppe i det endnu… :høhø: