Lucky igen igen

Så er den gal med Lucky igen. Billederne siger hvis det hele. Luckys næseryg og næse er så hævet af det også går ud over øjnene. Da jeg ville kigge på det i morges hvæsede hun helt vildt af mig. Stakkels lille pus.
Mig afsted til dyrlæge for 117 tusinde gang indenfor de sodste 3 mdr.
hun mente det var en allergisk reaktion som gjorde ondt på hende. Hvis det ikke er bedre i morgen skal hun afsted igen😿

5 Synes om

God bedring til hende. :hjerte:

Det sker her om sommeren - Laffe fik herhjemme lært at man ikke kan slå uendeligt på jordbierne uden at de stikker igen, så han kom ind med en stor pote :tihi:
Det tog bare lige 1,5 døgns tid, så var poten stort set normal igen :+1:
Så næsen på lucky skal også nok blive fin igen :slight_smile:

(Nogle giver en alnok/antihistamin til lige at tage den værste hævelse om nødvendigt :slight_smile: )

1 Synes om

God bedring til Lucky :klappekat:

Hun er hårdt ramt

Med venlig hilsen

Jeg kan ikke huske, om Lucky er udekat? I så fald kan det sagtens, som @PiaB nævner, være et (humle)bistik - på et uheldigt sted. Jeg havde en kat, der bar rundt på levende humlebier i munden. Så skal det jo ende galt, så han endte med den fineste pelikanhage. Det så lidt vildt ud :slight_smile:

Du kan godt give katten en halv alnok og se, om det kunne hjælpe på hævelsen. Men nu er det jo nok allerede “i morgen”. Jeg håber, Lucky har det bedre i dag.

Ja nu er det morgen.
Luckys hævelse er faldet men men men hun har nærmest ikke spist noget så er meget bekymret igen desværre .
Hun vil også helst bare sove.
Har ringet til dyrlægen og jeg skulle se hvordan dagen udarter sig og ellers ringe igen.
Det er såååå synd hun skranter så meget

4 Synes om