Lugtfrit kattetoilet

Er der nogen som er indehaver af sådan et kattetoilet som kan fortælle om hvorvidt det virker?

Er meget nysgerrig om det fungerer, overvejer måske at investere i et :høhø:

Wauw, det er grimt :smiley:

og jeg har virkelig, mine tvivl om, at det der system skulle gøre noget særligt… :wink:

Jeg synes bortset fra det ikke et kattetoilet lugter?? Altså jo, lige når der bliver lagt en dej derinde - og hvis den ikke bliver dækket til… ?

[QUOTE=Tine M;669215]Wauw, det er grimt :smiley:

og jeg har virkelig, mine tvivl om, at det der system skulle gøre noget særligt… :wink:

Jeg synes bortset fra det ikke et kattetoilet lugter?? Altså jo, lige når der bliver lagt en dej derinde - og hvis den ikke bliver dækket til… ?[/QUOTE]

Haha, nej det er da ikke grimt, det er total funky :wink:

Jeg vil egentlig give dig ret, men jeg har faktisk haft problemer med, at den ene af vores kattebakker lugter - ikke sådan at den stinker helt vildt, men den står ved siden af mit skrivebord og jeg kan godt lugte den. Det er på trods af, at den bliver rengjort i rodalon og vi bruger Ever clean og jævnligt skifter filtre… Jeg har også for nyligt smidt alt gruset ud og erstattet det med nyt i hele bakken - men alligevel, så holdt det ikke :S Måske er den bare ved at være så gammel, at den fortjener en udskiftning - jeg ved ikke om lugten måske kan sætte sig fast i plastikken :?

Så derfor overvejer jeg at forsøge mig med denne fine elektriske ventilations bakke :smiley:

Ufff. Mind mig om ikke en anden gang at se på en dansk udgave af Zooplus… jeg kan meget bedre li’ de tyske priser. Euro lyder ikke NÆR så dyrt :lol:

Jeg tror mine ville blive skræmt bort af det der ventilations noget… Hahahaha:høhø:

Jeg er også ret sikker på mine ville tro det var en aflivningsmaskine :lol:

Skal man tro pilene på billede to, så fjerner den lugten inde i toilethuset og sender den ud i rummet udenfor :høhø:

Den har jeg ikke meget fidus til. Jeg bruger de ganske almindelige, og her lugter det aldrig …Hvis det hørmer strengt fra kattebakken, så skal man nok se på kattens fodring. Godt og lødig kattemad bør ikke give nævneværdig hørmeri

Mine katte får skam godt foder og som sagt, rengøring osv fejler ikke noget!

Jeg spurgte ind til om nogle havde erfaringer, det kan jeg så høre ingen herinde har, men masser af meninger og det var egentlig ikke det jeg efterlyste :stuck_out_tongue:

Jeg har fået svar fra en som har prøvet den, og jeg er kommet frem til at løsningen bliver at jeg køber en ny kattebakke af den almindelig slags, da det nok er fordi min ene kattebakke snart har udtjent sin pligt og trænger til en udskiftning.

Men tak for jeres indlæg, ikke at det hjalp mig…

:sorry: :sorry: :sorry:

Undskyld, vi kom til at skrive i din tråd :ups: :ups: :ups:

[QUOTE=galath;669538]:sorry: :sorry: :sorry:

Undskyld, vi kom til at skrive i din tråd :ups: :ups: :ups:[/QUOTE]

Jamen fortsæt endelig. Jeg spurgte fordi jeg søgte seriøse svar, ikke for at tråden skulle bruges til en lang joke… Men som sagt, har fået svar fra et andet sted.

[QUOTE=Camilla;669535]Mine katte får skam godt foder og som sagt, rengøring osv fejler ikke noget!

Jeg spurgte ind til om nogle havde erfaringer, det kan jeg så høre ingen herinde har, men masser af meninger og det var egentlig ikke det jeg efterlyste :stuck_out_tongue:

Jeg har fået svar fra en som har prøvet den, og jeg er kommet frem til at løsningen bliver at jeg køber en ny kattebakke af den almindelig slags, da det nok er fordi min ene kattebakke snart har udtjent sin pligt og trænger til en udskiftning.

Men tak for jeres indlæg, ikke at det hjalp mig…[/QUOTE]

Det må du sandelig meget undskylde …Jeg troede du var interesseret i at høre om vores erfaringer med kattebakker bredt set. Tråde har det med at udvikle sig, og det ser jeg ikke som nogen ulykke, men hvis du en anden gang ønsker at man holder sig STRENGT til dine spørgsmål, vil du så ikke være sød at understrege det ?

Hvem herinde har givet nogle erfaringer? Jeg følte mest at tråden kørte videre i en lang joke og jeg fortryder jeg har oprettet den, for føler egentlig bare mit spørgsmål blev latterliggjort… Så har egentlig ikke lyst til at spørge om noget her en anden gang.

Godt ord igen… :slight_smile:

Jeg er da ked af min kommentar har stødt dig på den måde… Det er ikke meningen.
Men som skrevet er der tråde der udvikler sig, og det er også sket for mig, men så skriver man bare et indlæg, hvor man på en pæn måde opfordrer til at komme back to basic :slight_smile: Det er ikke så slemt, og jeg har endnu ikke oplevet der skrives i tråde for at “jorde” nogle.

[QUOTE=DK Sugieh;669561]Godt ord igen… :slight_smile:

Jeg er da ked af min kommentar har stødt dig på den måde… Det er ikke meningen.
Men som skrevet er der tråde der udvikler sig, og det er også sket for mig, men så skriver man bare et indlæg, hvor man på en pæn måde opfordrer til at komme back to basic :slight_smile: Det er ikke så slemt, og jeg har endnu ikke oplevet der skrives i tråde for at “jorde” nogle.[/QUOTE]

Det var ikke bare dit svar, jeg kan da også godt se morskaben i det :wink: - det er nok bare fordi der ikke er kommet nogle indlæg som egentlig omhandler det jeg spurgte om, men kun en masse “sjove” bemærkninger og så virkede det bare som om, det blev latterliggjort.

Så det var ikke lige det jeg havde forventet… - Nok lidt ligesom når folk opretter et indlæg om deres udekat og så kommer der de første 10 indlæg omkring hvor synd og farligt det er at have udekat - så bliver man en anelse overvældet…

Camilla du er da en ‘gammel’ kattegale bruger, og kender forumet og dens brugere. Derfor undrer jeg mig over din reaktion. Desuden mener jeg nu godt du kan tolke mit indlæg som ‘erfaring’ for hvis man har problemer med lugt fra kattebakken, så er det som regel en god ide at kikke på det foder man bruger.

Ja, men jeg har også holdt “lav profil” på det seneste af flere årsager… Og regner også med at gøre det fremover, det har de sidste par dage herinde da lige bekræftet mig i (og nej, det er ikke kun pga. denne tråd).

Syntes du har meget i ret i ALT det du skriver i tråden enten latterlig gøres man eller svares man ikke …

Man skal havde en vis status her inde og man skal helst ikke mene noget andet end andre.

Jeg beklager at jeg har skrevet at mine katte ville blive bange for ventilator dimsen. Håber du og misse (r) blir glade for dit nye valg af bakke.

Jeg har ikke været “officiel” bruger af kattegale så længe, men jeg har læst meget med på sidelinien… Dog vil jeg sige at de gange jeg har lavet tråde eller på anden måde blandet mig med “dem med vis status” (??), har jeg fået utrolig god hjælp og hjertevarme.:thumbup: Mange ting ved jeg, da jeg har haft katte i 30 år - MEN at kunne vende de alvorlige, sjove og nye ting, jeg/vi oplever med kattene, er da en KLAR grund til jeg er herinde. At vi kan dele vores interesse på godt og ondt - og ikke mindst have det sjovt, gør faktisk at jeg er halv afhængig af dette forum:tihi:. Trist at I ikke har det på samme måde… Her er faktisk ret sjovt at være:surrender1:

[QUOTE=hmm;669707]Syntes du har meget i ret i ALT det du skriver i tråden enten latterlig gøres man eller svares man ikke …

Man skal havde en vis status her inde og man skal helst ikke mene noget andet end andre.[/QUOTE]

Det er da noget være vrøvl…
Jeg har da absolut ikke en “vis status” (som du så smukt beskriver det) herinde, men jeg har da altid fået hjælp eller svar på spørgsmål… Lige fra dag 1…
Desuden er det kun godt med mange forskellige meninger, da dette jo er et debatforum… Havde vi alle den samme mening, ville her godt nok være kedeligt… Hvis jeg er uenig med det de første 10 har skrevet, så skriver jeg det da… Og bliver aldeles ikke “hængt ud”, mobbet eller noget som helst ligende… De fleste spørger indtil hvorfor man mener dette, også må man agumentere for det…

Der er plads til alle herinde, og alle har lov til at have sin egen mening…