Lugtfrit kattetoilet

Gad vide hvad filteret på siden syntes om de modeller jeg har det pisser på siden af bakken?

Og det ER også meget dyrere! Jeg tjekkede lige prisen på et kattetræ, jeg har kig på. Jeg kan ikke huske den præcise pris på den engelske side (samme pris som på den tyske, i hvert fald her), men der er det 100-150 kroner billigere!

mvh. tina

Kender desværre ikke toilettet, men smart ser det da ud.

Mine misser er så så venlige at fortælle mig nå de har lavet stort på toilettet og forventer at det bliver fjernet med det samme - mega brok til jeg reagere :slight_smile:

[QUOTE=hmm;669707]Syntes du har meget i ret i ALT det du skriver i tråden enten latterlig gøres man eller svares man ikke …

Man skal havde en vis status her inde og man skal helst ikke mene noget andet end andre.[/QUOTE]

Undskyld mig men… sikke da noget bavl.

trekkieGrrrl> Ah lidt kan jeg godt følge trådens starter mht. det sidste " Man skal helst ikke mene noget andet end andre". Du ved selv hvad jeg referere til :wink: Tråden kørte temmelig højt en overgang, netop pga. det. Men det var jo ligeså meget også fordi det var en følelsesladet debat der bar præg af folks meninger/holdninger.

Til trådstarter>> Det er synd at du har fået den holdning at vi alle er sådan. Jeg vil gerne give dig ret at NOGLE herinde føler sig mere ophøjet end andre. Men langt de fleste herinde reagerer som de gør, fordi de sidder inde med en kæmpe masse erfaring og også kender konsekvenserne af de forkerte valg, som de tidligere har gjort sig. Langt de fleste er klar til at hjælpe dig herinde hvis du beder om folks hjælp til et emne.

Vi er heldigvis alle forskellige, og vi er nødt til at acceptere at hvis du ikke ønsker at din tråd tager en drejning udenfor emnet, så skal vi selvfølgelig respektere den på lige fod som du respektere os. Selv ser jeg dog “emneskiftet” mere som en afslappende tråd, som på trods af eventuelt alvorlighed bag, er der stadig plads til at kunne sprede sit humør af og derved påvirke tråden i en mere positiv retning. - Emneskift indimellem giver også anledning til et langt større perspektiv i det hele taget og flere debatter, hvor folk kan blive hørt.

Jeg vil give dig ret i, at hvis man ikke ønsker en debat, skal man helst ikke mene noget andet end andre - for det er møgsvært at debattere med nogen, der er enig med én selv.

Men på den anden side - hvis man ikke ønsker en debat, skulle man måske overveje sin deltagelse på et debatforum?

Lige netop denne tråd lægger ikke så meget op til debat som f.eks. indhegning af have gør, men det er stadig et faktum, at man ikke “ejer” en tråd, bare fordi man har startet den og alle tråde har et dynamisk forløb, hvor de udvikler sig i den retning, brugerne lader dem :slight_smile:

Tilbage til emnet, så jo, plastikbakkerne bliver jo ridset med tiden, og bliver derfor sværere og sværere at få rene/lugtfri. Samme problem med gamle plastiskmadskåle.
Jeg lader typisk mine stå i blød med ren eller kun let fortyndet Rodalon i noget tid, det kan måske også hjælpe. Men ellers er det en ny der skal til, hvis du ikke kan fjerne lugten. Husk også at vaske overdelen, hvis der er nogen, der skulle have ramt kanten på den.

Jeg vil bare lige informere jer alle om datoen. Camilla ønskede hjælp for to år siden, så hun har nok fundet en løsning :stuck_out_tongue:
Jeg kunne godt tænke mig at spørge vores “navneløse” ven, om hvorfor du er aktiv her i forummet, hvis du tydeligvis ikke bryder dig om os brugere. Jeg synes ikke at her er en bestemt “status” herinde. Her er erfarne og uerfarne. Selv er jeg uerfaren og jeg har aldrig oplevet at blive latterliggjort eller lignende. Og jeg har heller ikke oplevet andre blive latterliggjort. Desuden vil jeg gerne understrege, at når man laver en tråd, så er der rig mulighed for at give til kende, hvor hastigt og alvorlig problemet er. Jeg kan godt se at der blev gjort lidt sjov ud af det, men det var da på ingen måde ondt ment. Og jeg synes heller ikke det lød som om det hastede :slight_smile:
Vi er venligtsindede mennesker der forsøger at hjælpe hinanden og strø noget humor på de situationerder kan tåle det for at få lidt sjov ud af en ellers travl hverdag, og jeg synes, at hvis du har et problem med vores måde at være, så skulle du fx prøve fx www.katteforum.dk og se om det er mere dig. :slight_smile: Vi tvinger dig ikke til at “være her”. :slight_smile:

[QUOTE=34Charlotte;670889]Jeg vil bare lige informere jer alle om datoen. Camilla ønskede hjælp for to år siden, så hun har nok fundet en løsning :stuck_out_tongue:
[/QUOTE]

  1. august 2011 er da ikke to år siden? Du har vist kigget på hendes indmeldelsesdato frem for indlæggets dato :stuck_out_tongue:

Hov :tihi:
Det er det jeg mener med at jeg “uerfaren” :høhø:

Jeg vil gerne undskylde for, at jeg har været så “anspændt” i denne tråd (og flere andre) - har haft en masse ting at slås med privat og derfor har jeg taget tingene herinde personligt, kan jeg se nu. Så det vil gerne beklage - jeg er “tilbage” på forum og har været det i nogle dage efterhånden.

Min bror´s kæreste købte den da de fik deres lille bimse ,og den er ikke pengene værd. Filtene tager ikke lugten , ventilatoren sender bare lugten ud i rummet . Den larmer især hvis den står på træ gulv. Når katten står og tisser op af siden bliver filtet gennemblødt at tis, Der står i indlæg seddel at tissen ikke kan komme i samlingerne af kassen, men det kan det . Og jeg tror ikke at den lille dreng kan være i den når han bliver voksen , der ikke meget plads i den . Og så er den dum når du skal vaske den. :thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Så nu er den foræret væk og de har fået en ganske nomal kasse:thumbup:

Godt at have dig tilbage :slight_smile:

Tak :slight_smile: Jeg kan jo alligevel ikke helt undvære jer andre kattetosser herinde :høhø:

Velkommen tilbage :slight_smile:

Camilla - Jeg tror at den tanke der med at bakken kan trænge til en udskiftning fordi lugten kan ende med at hænge i plastikken kunne have noget på sig :slight_smile:

Ja, der kommer nok mange flere små ridser, end man umiddelbart forestiller sig…