Luksus Katte-Misserne

Ja så er jeg her igen med nye billeder af Katte-Misserne. - Fik jo ny baggrund i fødselsdags gave, og den fik jeg endelig prøvet i går. :smiley:

Har kun lige et enkel af dem hver til at starte med.

Diamond synes den nye seng var ganske fin at ligge i.

Amidale var ikke rigtig i hopla.

Gismo var helt tosset med at få taget billeder igen i går.

Ejjjjj hvor er de bare skønne Kamilla :ok:
Jeg er helt vild med den baggrundsfarve :wink: Især på billedet af Amidale og Gismo, for der er effekt i den, så den nogle steder er blå andre grøn og også turkis :wink:

Hvor er det bare nogle gode foto :thumbup:
Og smukke, smukke misser :hjerte:

Tusinde takker for kommentaren og de pæne ord Rikke og Lisbeth. :slight_smile:

Selv er jeg helt tosset med denne baggrund. :smiley:

Flotte billeder af de store, flotte missere.:hjerte: Og den sofa er da en rigtig god rekvisit at have i fotostudiet… :slight_smile:

Super gode billeder, og skøn frisk baggrund :thumbup:
Især det af Gismo er rigtig godt :inlove:

Hvem der dog kunne tage ligeså gode billeder som dig…:besvimer::besvimer:

Og hvem der dog bare kunne få hendes kat til at sidde stille længe nok til at tage et billede… :tihi:

Super flotte billeder, og utrolig smukke missere…

[QUOTE=Kimilla;608440]Amidale var ikke rigtig i hopla.

[/QUOTE]

Nej, men er der nu også noget at sige til det. Sølvuhyrerne har lavet en knibtangsmanøvre på hende og belejrer hende nu fra begge sider! :uha: :surrender1:

:klapper: :klapper: :klapper:

Skønne billeder, Camilla :slight_smile:

AI hvor er de flotte…både billeder OG kattemisserne

Tusinde mange tak for jeres tid og pæne ord med på vejen. :slight_smile: - Det varmer at læse på sådan en lidt køligere aften! :slight_smile:

[QUOTE=Maria-Amalie;608525]Hvem der dog kunne tage ligeså gode billeder som dig…:besvimer::besvimer:

Og hvem der dog bare kunne få hendes kat til at sidde stille længe nok til at tage et billede… :tihi:

Super flotte billeder, og utrolig smukke missere…[/QUOTE]

Tusinde tak for dine rigtig pæne ord. :slight_smile:

Ja jeg ved ikke om jeg bare er heldig med mine? :slight_smile: Nu har de jo prøvet det en del gange. - Men tålmodighed er en dyd. - Amidale og Gismo kommer selv når jeg stiller udstyret frem. - Diamond prøver jeg at sætte en gang. Nogle gange bliver hun, andre smutter hun. Hun er ikke altid med på sjov. :tihi:

[QUOTE=galath;608554]Nej, men er der nu også noget at sige til det. Sølvuhyrerne har lavet en knibtangsmanøvre på hende og belejrer hende nu fra begge sider! :uha: :surrender1:
[…][/QUOTE]

De to royale her i huset ville være begejstret for det udstyr. Det er li’som Sølvløverne på Rosenborg. :slight_smile:

Sølvløver, Snehvide - ikke søløver… :wink:

Det sidste billed af Gismo er bare super flot!

[QUOTE=FinnFrode;608806]De to royale her i huset ville være begejstret for det udstyr. Det er li’som Sølvløverne på Rosenborg. :slight_smile:

Sølvløver, Snehvide - ikke søløver… ;)[/QUOTE]
Orv, FEDE sølvløver - Sådan nogle kunne jeg godt bruge. :smiley: Eller bare de “alm” hvide. Sådan nogle gad jeg godt eje til pynt og billeder. :smiley:

Takker - Må indrømme at det af ham også er det jeg bedst kan lide. :slight_smile: