Luksusdyr med egen sofa og tv ;)

Ja I ved jo godt, at misserne har fået deres egen sofa - Men det var da ikke nok til dem, nu har de sørme også fået eget tv med levende pausefisk :tihi:

Her er det Sean, der slænger på sofaen :hjerte: - undskyld for blitz øjnene det er taget med mobil

Og her har Amina taget første parket foran tv’et :slight_smile: dårlig kvalitet ved det, men det er også taget med mobilen

Jeg ved godt at misserne her i huset er møgforkælede, men de er vores børn og de skal selvfølgelig have det bedste :tihi:

Sikke gode billeder. Det af Sean er bare fantastisk :høhø:

Hvor er det et par herlige billeder. :thumbup:
Og naturligvis skal kattemisserne have det bedste af det bedste. De er jo katte.:hjerte:

Nemlig lige præcis FF :slight_smile:

Sean mener dog, det allerede snart er tid til en udskiftning af sofaen, da den jo nærmest er for lille til ham :slight_smile:

[QUOTE=DK Mammarazzi;1153097]Nemlig lige præcis FF :slight_smile:

Sean mener dog, det allerede snart er tid til en udskiftning af sofaen, da den jo nærmest er for lille til ham :)[/QUOTE]

He he…hvis nogensinde det skulle blive aktuelt med en anden sofa, så skriver du lige en PM for den du har der er da bare for nice :slight_smile:

Det er bare dejlige billeer, især af Sean. :smiley:

Jeg tror nu ikke han vil have en større sofa. :smiley: Gismo kan heller ikke “folde sig fuldt ud” i sin, men jeg tvivler på han ville have en større af den grund. :tihi:
Den sofa der krammer ham helt sikkert rigtig godt! :slight_smile:

Det skal jeg gøre :wink: