Lydia

Lydia elsker sit vattæppe

Ligger bare dejligt

Ja, ja så da et mere foto

Ude i det dejlige vejr

FLOT Kat !!!

Nårhh,sikke en lækker kat du har :love2:

Hvor er hun fin. :hjerte: Dejlige billeder, tak. :slight_smile:

Hold da op hvor er hun lækker :smelter:
Og så matcher hun jo sit tæppe så fint :tihi:

:):slight_smile:

Dejlige billeder af den skønne Lydia:hjerte::hjerte:

Nøj, hvor hun nyder tilværelsen :inlove:

Hun er da bare for dejlig :wehuu:

Dér er hun jo “min” Lydia :hjerte:
Hende som jeg var kattesitter for i et par dage.
Jeg skal hilse og sige, at hun er lige så dejlig som hun ser ud på billederne :inlove:

[QUOTE=DK Lindvig;695964]Dér er hun jo “min” Lydia :hjerte:
Hende som jeg var kattesitter for i et par dage.
Jeg skal hilse og sige, at hun er lige så dejlig som hun ser ud på billederne :inlove:[/QUOTE]

Ja Hanne, du har fuldstændig ret. Hun er skøøøn :smiley:
Selv om det var “lidt hårdt” at skulle være væk fra Lydia, så kunne jeg ikke ha fundet en bedre kattesitter end dig. Endnu engang tak for hjælpen.
Jeg var i en situation, hvor jeg bare skulle ha en kattesitter. Jeg spurgte forskellige herinde på kattegale, nogle kunne sige med det samme, at det kunne de ikke, og det er selvfølgelig ok. En fra Odense kunne ikke love noget 100%, men ville gerne, når hun fandt ud af om hun kunne på det tidspunkt jeg havde brug for det. Jeg ledte videre, for “pylremor” som jeg nu er (jeg ledte efter kattesitter flere måneder før jeg havde brug for det), så skulle jeg have fundet en som kunne sige 100%, at vedkommende kunne i de dage jeg havde brug for det. Og 1-2 ekstra dage, hvis det skulle blive nødvendigt.
Da jeg meldte mig ind her på kattegale, havde Hanne skrevet til mig, og hun bor ikke langt fra mig. Gode råd var dyre, og jeg spurgte Hanne om hun kunne anbefale en rigtig god kattesitter her i området - jeg ville selvfølgelig gerne betale for det. Hanne trådte til med det samme, og meldte sig til at passe Lydia, og sådan blev det :smiley:
Det viste sig senere, at den kontakt jeg havde til en i Odense, også kunne på tidspunktet, og det skal du have stor tak for. Men da havde jeg fundet Hanne.
Der var kun gode oplevelser og mange hjælpende hænder jeg mødte herfra kattegale, dengang kattesitter skulle findes. Og det skal i alle have stor tak for :slight_smile:
Jeg var så rørt over, at “møde” så hjælpsomme personer, og samtidig rørt over, at Hanne trådte til med det samme. Hanne du er bare et dejligt menneske.

Lydia må have været glad for mit valg af kattesitter, for hun har senere brugt dankortet til, at handle på nettet, som tak for Hanne´s nus, kæl og selskab. Hanne du husker jeg skylder dig kaffe, så du siger bare til når vi skal finde tid til det :thumbup:

I skal ha tak for Jeres skønne kommentarer om Lydia´s billeder :wehuu:

Endnu en lille smuk sjæl vises frem herinde, hvor er hun fin… Man kan kun sige tak til alle der viser billeder af deres skønne misser. Nyder dem allesammen hver dag.
Dejligt at høre du fik hjælp da du havde behov, men det undrer mig nu ikke, med de mennesker der huserer herinde. Alle virker utrolig hjælpsomme uanset hvilket problem man står med.
Mvh
Yvonne

Hvor ser hun bare dejlig ud… lige til at kramme-putte med.

Imponerende dejlig krammekat :smiley:

åh en lækker blå bamse :hjerte:

Skulle du få brug for pasning en anden gang - og Hanne ikke kan - så siger du bare til :slight_smile: Sådan en skøn britebamse tager jeg mig gerne af i nogle dage :hjerte:

Pragtfuld misser! På et par af billederne ser hun som om hun siger: Skal du forstyrre mig når jeg putter? Når så man ser ordentligt efter kan man se at hun "pumper " ud i luften med poterne…såååå sødt!

Ingrid, du er bare så sød. Og jeg skal nok sige til, hvis det skulle blive nødvendigt :thumbup:

Hvordan kan man overse sådan en tråd med så smuk missepige. Hvor ligner hun en livsnyder og så vil jeg da iiek skrive hvad jeg fornemmer hun så gerne ville have at putte i, men hendes attitude siger alt

Hvor er hun sød :slight_smile:

Kan godt forstå hun elsker hendes tæppe.
Den matcher hende da også så godt!! :fin: