Lykke er

[COLOR=black]… når ens meget gamle hund kommer ind fra haven med høj haleføring, sjask-drivende våd af regnen og med jord i hele hovedet efter godt en time at fundet det HELT rigtige sted at gemme sit store kødben for kattene[/COLOR]
… og efter at være blevet tørret styrter ud igen for at grave det op og finde et nyt sted!

Hvad er lykke for dig?

Lykke for mig er:
At se alle misserne nede ved stendiget, hvor musejagten finder sted.

Hvorefter at se 3 eller 4 komme spænende op til huset og råbe:

Moar…vi har gaver med;
for derefter at tage gaverne tilbage…:inlove:

Lykken er at slå øjnene op hver dag og vide at man er elsket af mange, både med to og fire ben :slight_smile:

[quote=Mona Jensen;371244]Lykke for mig er:
At se alle misserne nede ved stendiget, hvor musejagten finder sted.

Hvorefter at se 3 eller 4 komme spænende op til huset og råbe:

Moar…vi har gaver med;
for derefter at tage gaverne tilbage…:inlove:[/quote]

Lykke for mig er mange ting, men forleden plukkede jeg de første rabarber… elsker bare at høste egne grøntsager!! :wehuu:

Lykke er: Når mit barnebarn Kristian på snart 18 år kommer og giver mig et kram og siger: Jeg elsker dig bedstemor, du er bare den bedste.
Knus Elin

Lykken er: at komme ind af døren, efter at have været ude at handle i en halv time, og blive modtaget af 4 misser der bare har savnet en meget :inlove:

Lykke er for mig mange ting:
En af dem er når der står en flok kæmpe misser om en meget lille hund og bare “finder” sig i dens bøllestreger, eller når Malthe siger “mormor vi har da det i skabet vi skal hygge os med i aften”, eller når bare børnene kigger forbi…
Hilsen Lisbeth

Lige i dag: At fejre min kanin 9 års fødselsdag :flag:
At han er ‘‘still going strong’’ og har masser af livskvalitet, trods det at han er blevet blind på begge øjne og stivbenet … jeg elsker at se ham tøffe rundt ude i haven, hvor han gnasker lidt grønt i sig og tager sig en lur i solen :wehuu:

(bare ikke i dag, for her har øsregnet hele dagen :S)

…at jeg ikke har hund :cool:

Lykken er når alle fire katte ligger i sofaerne rundt omkring Casper og jeg og slapper af og halv- til helsover :hjerte:

Lykken er, når Leise har det godt og behandlingen virker: Så er hans pels glat og skinnende, og han er glad, kælen og legesyg.
Og når Gia kommer og morgen-spinde-ælter - nybadet og fin med venners hjælp :tak:

… termoundertøj + varme på radiatorerne!

At have afleveret sin ekamensopgave og synes den er god.

At jeg nok kan få lov til holde kemofri fra på onsdag af. Og sommmeren igennem :thumbup:

… når jeg og alle dyrene går trætte omkuld i lejligheden, efter at have nydt hinanden og leget i timevis…

… når det føles som om at alt i livet flasker sig.