Lykken er, at have en ven

Knud & Ivan :hjerte:

Præcis derfor skal en siam ikke være alene :slight_smile:

Nemlig. Og da jeg fik Ivan fandt jeg ud af, at en siataler endda også helst skal have en siatalerbuddy, så racen er ikke ligegyldig.
af samme grund har min mand og jeg aftalt, at vi på sigt altid vil have 3 siatalere sammen… Så ingen bliver alene, hvis det ulykkelige skulle ske, at der falder en kat fra.

Jeg forsøger også at lokke min kæreste til at se det fantastiske i at få en nr 3 siataler.
De er så dejlige i flok. :hjerte:

:hjertehop: :smelter: Det er sådan billeder der får mig til at drømme, drømme, drømme om puttekatte. Det eneste der slår det dejlig syn af en sovende kat, er synet af en puttebunke sovende katte. :hjerte:

Siamesere HAR det bare med at ekspandere i antal :tihi: og billedet taler jo sit tydelige sprog :hjerte:

En af samme slags eller derhend ad er bare bedst- ikke ret mange andre gider putte SÅ meget. g 3 ER en god ide. Har haft lidt for mange i røret som er desperate fordi den ene er faldet væk og de skal bruge en makker NU fordi den tilbageværende er i sorg/desperat/umulig

Men, mangler I så ikke en? :wink: Eller er Basta god nok som semi-taler :tihi:

Altså, Basta er mest af alt en husmeser. :tihi: Hun er opdraget af Ivan og er Knuds bedste tumlekammerat, så hun har bestemt flere siatalske fortrin. :ok:
Men i takt med at hun bliver ældre vinder huskattetrækkene frem, og det der med at puttet tæt i længere tid, er ikke længere noget hun sådan for alvor gør i. :wink:
Så jo, vi mangler bestemt en siataler mere. :høhø: … Men nu får vi at se. Der er flere ting der skal falde i hak før vi er klar til den næste misling. :slight_smile:

:smelter: Skønt, hyggeligt puttebilled!