Lys i den mørke tid

Jeg får nyhedsbreve mange steder fra og senest er www.dealhunter.dk kommet med på listen.

Denne deal Spar 50% på den smukke uendelighedsstage INFINITY 9 Cube | Dealhunter må da lige være noget for kattefolk :smiley:

Jeg synes selv, den er meget smuk, men ville ikke ane, hvor jeg skulle gøre af den.

Mine forældre har den til en række lys, de er super fede! :slight_smile:

Den er altså godt nok flot, men har ikke liiige 400 kroner at bruge :frowning:
Men den kunne da kommer på jule-ønske sedlen

Jeg så den godt i Aftenshowet, og den er rigtig flot! Men er der ikke noget
med, at man ikke må have fyrfadslys stående så tæt? Jeg var på brandkursus
i foråret og mener at huske netop noget med fyrfadslys, der kan overtænde,
når de står tæt.

Ihh den har jeg også kigget på rigtig mange gange, men ved bare overhovedet ikke hvor jeg skulle sætte den henne :frowning:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;964532]Jeg så den godt i Aftenshowet, og den er rigtig flot! Men er der ikke noget
med, at man ikke må have fyrfadslys stående så tæt? Jeg var på brandkursus
i foråret og mener at huske netop noget med fyrfadslys, der kan overtænde,
når de står tæt.[/QUOTE]
Der er et eller andet med fyrfadslys der ikke er lavet af stearin (kan ikke huske hvad materialet hedder) - man skal passe på med at “lukke varmen inde”, for de kan overtænde. Jeg ville nok vælge dem af ægte stearin til den stage, for de findes. Bare ikke i poser med 500 stk til 25 kr :wink:
Og ja, den er flot, men jeg har så mange lanterner i forvejen, så…

Den er virkelig flot!

Min svigermor har den, og det ser bare så godt ud med de der uendelige rækker af lys :slight_smile: Selv stagen er dog ikke lige mig, men når man ser alle de lys i virkeligheden, ser de sgu godt ud :wink: