Lyserøde dutter

Min dejlige pige Vanilla fik i fredags fine lyserøde dutter:wehuu: Så vi forventer og håber :kryds: at hun omk 13 maj føder nogle dejlige lilla bimslinger:wehuu:

Hun er så sød og nem i hendes graviditet…Utrolig kælen og kærlig over for alle. Så jeg er næsten helt chokeret efter at de fleste jeg kender deres birmaer bliver nogle værre strigler:S

Så vi er super spændte her i familien og det ville jeg lige dele med jer :wehuu:

:wehuu::wehuu:

TILLYKKE, Vanilla.

IIIIIIH altzå… det vrimler med dejlige nyheder om killinger…

Og her går stakkels mig rundt uden lyserøde dutter eller nyfødte killinger…

:besvimer::besvimer::besvimer:

Herfra bliver der krydset fingre og poter Sine …Vi glæder os til at se skønne - dejlige bimse børn :slight_smile:

Tillykke med dutterne, det bliver spændende :smiley:

Tusinde tak:wehuu: jaa det er så spændene :smiley:

Therese du må farve dutterne pinke på dine misser:tihi::ups:

[quote=SineGry;158492]Tusinde tak:wehuu: jaa det er så spændene :smiley:

Therese du må farve dutterne pinke på dine misser:tihi::ups:[/quote]

-LOL-LOL

Silke har de fiiiineste [COLOR=magenta]lyserøde dutter - og det har hun haft i snart 9 år - så måske er det bare mig, der er utålmodig - der er måske noget på vej til mig ???[/COLOR]

:?:?

Tillykke med dutterne Sine Gry -love
Glæder mig til at se de små bimser

[quote=Therese;158506]-LOL-LOL

Silke har de fiiiineste [COLOR=magenta]lyserøde dutter - og det har hun haft i snart 9 år - så måske er det bare mig, der er utålmodig - der er måske noget på vej til mig ???[/COLOR]

:?:?[/quote]

Må vi ikke håbe - husk hvad der skete med dit Motteopdræt :S

:wehuu::wehuu::wehuu:

Nårh ja… din drillepind :stuck_out_tongue:

Jeg saaaaaavner dig herinde…du er her næsten aldrig mere…

:græde::græde::græde:

Nårh ja… din drillepind :stuck_out_tongue:

Jeg saaaaaavner dig herinde…du er her næsten aldrig mere…

:græde::græde::græde:[/quote]

Næ - det er jeg osse ked af - men jeg synes ikke jeg har timer nok i døgnet i øjeblikket :ked:Det er lidt hårdt at være elev…

Skal du ikke have en kat mere ? Fatter ikke man kan være på et fristende katteforum og ikke have mer´end 1 kat :tihi:

Hov - må ikke spamme Sines fine DUTTETRÅD :wehuu:

Tillykke med det, det bliver rigtigt spændende! Til gengæld kender jeg kun bimser der bliver overkælne, når de er drigtige, og dejligt at det også gør sig gældende for din smukke Vanilla. :hjerte:

KH

Sofie

[quote=Sofie P.;158516]Tillykke med det, det bliver rigtigt spændende! Til gengæld kender jeg kun bimser der bliver overkælne, når de er drigtige, og dejligt at det også gør sig gældende for din smukke Vanilla. :hjerte:

KH

Sofie[/quote]

Tusinde tak Sofie:wehuu: Det er jeg rigtig glad for at høre, det er nu skønt når de er så dejlige og kærlige:wehuu:

HAHAHA jjaaaaa det husker jeg også TYDELIGT:tihi:

Det helt ooooooookay hvis det kan få dig til at være herinde med os andre lidt søde Poly:D

:slight_smile:

Skynder mig lige at svare Poly…

Jamn… jeg ville elske at have mange katte - men Silke er 9 år lige om snart, så jeg syns hun er for gammel til det.

Undskyld Sine… opretter en andet tråd om dét emne…

-engel

Tillykke Sine, jeg håber at der kommer mange små bimsebørn :wehuu:

Tusinde tak Birthe :wehuu: Du ved du er velkommen hvis du er i DK i Maj:wehuu:

Tillykke med den kommende værdighed som “bedste”
Sine, det bliver spændende at få dine egne bimse-børn.

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Nu har du jo været og gramset på Hannes bimselinger, så du ved, hvad der venter.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Det kan jo være, at der så bliver brug for de fine navne Dumbo, Jumbo og Tembo, som Hanne afslog?

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

[quote=Eva;158554]Tillykke med den kommende værdighed som “bedste”
Sine, det bliver spændende at få dine egne bimse-børn.

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Jaaaaaaaaaaa og tuusinde tak:wehuu:

Nu har du jo været og gramset på Hannes bimselinger, så du ved, hvad der venter.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Ja lige præcist og det er helt VIDUNDERLIGT

Det kan jo være, at der så bliver brug for de fine navne Dumbo, Jumbo og Tembo, som Hanne afslog?

HAHAHA NEJ de smukke navne passer MEGET bedre til Hannes :ups:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:[/quote]

Iiiihh det er SÅ spændene:wehuu: