Lyst til at mødes med kattetosser i østjylland i weekenden?

viewtopic.php?f=54&t=941&p=15662#p15662

Hvis du vil køre lægger jeg bil til eller betaler benzinen. Jeg har pludselig muligheden for at komme med derud, men vil gerne hjem igen om aftenen. Jeg bor mellem Herning og Vildbjerg i vestjylland…

Jeg har ikke kørekort, så køre kan jeg ikke - men jeg kunne da godt være interesseret i en lørdag på Mols med hjemkomst om aftenen…især hvis turen bliver billig (man er vel en fattiglus -uh )

Så jeg kunne da godt overveje en plads på bagsædet hvis der fandtes en fører et sted.

Og jeg sidder i Randers i Østjylland -thumbs

øv det er langt væk. ville smadder gerne have været med.

Kom så på banen folkens…

Vi vil SÅ GERNE se jer!!!

-ked -felixsylvester -ked -felixsylvester -ked Jeg ville bare sååååååå gerne med -ked

Ved du hvad, jeg har lige snakket med min mand og det korte af det lange er at jeg vil gerne med

Hvis ingen i din omegn melder sig, kommer jeg gerne forbi og henter dig May-Britt. Ved godt det er i den anden retning men jeg elsker at køre bil så det er intet problem hvis du bare kan komme til Herning. Og jeg tager dig også gerne med hjem igen, for jeg kan ikke undvære min mand om natten -høhø

Og jeg tager også gerne dig med Gizzemissen [bigloony]

aj hvor er det bare godt det i har gang i der, jaaaaaaaaaaa [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] -bravo -bravo [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif]

Hvor er du altså sød Kia, men har du tjekket på Krak, hvor langt der er fra Langå? Der er dælme langt til Herning og retur. Jeg kan nemt køre en halv times tid (dvs. omkring Bording) men så begynder det at knibe, hvis jeg også skal have noget ud af dagen. Pt. er det noget skod, for jeg var igang med støvsuger og tæpperensemaskine i går.

Lad os se hvad dagen bringer af forslag. Og det skal jo også kunne passes ind med de planer, de allerede tilmeldte har for weekenden.

som skrevet andet steds ku det jo være du ku kører med nogle fra sjælland, prøv evt at kontakte miss t

Hvor er du altså sød Kia, men har du tjekket på Krak, hvor langt der er fra Langå? Der er dælme langt til Herning og retur. Jeg kan nemt køre en halv times tid (dvs. omkring Bording) men så begynder det at knibe, hvis jeg også skal have noget ud af dagen. Pt. er det noget skod, for jeg var igang med støvsuger og tæpperensemaskine i går.

Lad os se hvad dagen bringer af forslag. Og det skal jo også kunne passes ind med de planer, de allerede tilmeldte har for weekenden.[/quote]

vores eneste plan er at vi skal hygge helt vildt og jo flere der kommer jo mere skal vi hygge os, det eneste er at hvis i evt skal spise med om aftenen skal i selv tage lidt kød med til grillen, tilbehøret spejser vi om.
det ku bare været hittet over alle hits hvis i alle 3 kunne hitte ud af at komme forbi og lave en form for sammenkørsel
-likeit

Min mand har kørt i området med lastbilen og jeg har været med ham, så er godt klar over at det ikke lige ligger om hjørnet -høhø
Men jeg ser det ikke som et problem, da jeg som sagt elsker tiden bag rattet. Man må bare tage sig af at jeg synger med på de fleste sange i radioen -what

os mig os mig os mig os mig os mig os mig os mig os mig os mig os mig.

Jeg vil også gerne være med.

Er der ikke en togstation i nærheden?

Eller måske på den rute som Taxa-Karina kører for at opsamle katte-tosser?

Jo du kan da tage toget til Randers eller Langå så kommer jeg da gerne og henter dig [bigloony]

jeg tjekker lige nogen togtider, og s¨vender jeg tilbage til dig.

Uh, det ville da være hyggeligt hvis vi kunne komme forbi også.

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Dorthe du skal da også med Ja i skal da med alle 3. [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Super super hyggeligt, vil så gerne møde jer alle WEEEEEEEEEEEEEEEEE

Jeg vil blot ønske jer alle en rigtig dejlig tur… [bigloony]

hvis du nu kører nu kan du fint nå at være der til imorgen [bigloony] [bigloony] -høhø -høhø

Jeg kører til pårup-egnen for at tage May-Britt med(hvis ikke der er nogen andre fra vest som skal vejen alligevel) og regner med at Dorte også skal med. Og så håber jeg at høre fra gizzemissen om du også ville med i bilen?

Og hvis de alle skal med i min bil er der dog stadig plads til én mere, hvis der skulle sidde nogen som vil med derud lørdag og hjem igen om aftenen.

hvis du nu kører nu kan du fint nå at være der til imorgen [bigloony] [bigloony] -høhø -høhø[/quote]

Ja det ville være rigtig dejligt hvis det lige kunne lade sig gøre…men ikke lige denne gang -ked