Lyst til at mødes med kattetosser i østjylland i weekenden?

-ked -felixsylvester -ked -felixsylvester -ked Jeg ville bare sååååååå gerne med -ked[/quote:3i9nc5ha]

Jamen det er simpelthen også en fejl i din opdragelse at du ikke kommer Karen

som skrevet andet steds ku det jo være du ku kører med nogle fra sjælland, prøv evt at kontakte miss t[/quote]

Hun er hos mig allerede i aften G

Jamen det vil jeg helt sikkert meget gerne…hold op, hvor lød det åndssvagt -rulleøjne

Sender dig lige en PB med min adresse, så du kan hitte ud af hvornår (og eventuelt hvor - jeg har da et månedskort til bybussen) jeg skal stå og flagre på lørdag.

-ked -felixsylvester -ked -felixsylvester -ked Jeg ville bare sååååååå gerne med -ked[/quote:35sn4tw3]

Jamen det er simpelthen også en fejl i din opdragelse at du ikke kommer Karen[/quote:35sn4tw3]

Nej -ked -ked Det er en fejl i planlægningen om hvornår der skal parres -græd -græd -græd -græd

som skrevet andet steds ku det jo være du ku kører med nogle fra sjælland, prøv evt at kontakte miss t[/quote]

Hun er hos mig allerede i aften G[/quote]

ej øv altså. hmm… er ellers alene hjemme hele aftenen. da kæresten er på job til kl halv ti. så skal bare kede mig. og det samme i morgen . og resten af weekenden. iiihhh trist. tror sq jeg må flytte til jydeland. eller et sted midt imellem jylland og sjælland

Hun er hos mig allerede i aften G[/quote]

ej øv altså. hmm… er ellers alene hjemme hele aftenen. da kæresten er på job til kl halv ti. så skal bare kede mig. og det samme i morgen . og resten af weekenden. iiihhh trist. tror sq jeg må flytte til jydeland. eller et sted midt imellem jylland og sjælland[/quote]

JA det må jo være Fyn så

ej det lyder sq for kedeligt at bo p fyn. så ser jeg heller aldrig min familie, det går ikke.

har været der med skole osv. sys det var lidt trist. jeg elsker at være på nordsjælland.

Øv, altså jeg ville bare også gerne med, men jeg har desværre ikke mulighed for at stikke af hjemmefra.

ØV ØV, men jeg håber at I alle får en rigtig hyggelig Weekend.

Du kan tro, jeg har tænkt på dig Jeanette, men jeg ved jo, at du mere eller mindre er “lænket” til hjemmet. Det ville ellers have været rigtig godt for dig at komme med og få noget kattesnak.

Samme her -ked -ked

Ville også gerne være med,men ikke denne gang…

Se så at få hygget,pludret osv!!! -høhø -høhø

Ønsker jer en rigtig herlig hygge weekend [bigloony]

-ked -felixsylvester -ked -felixsylvester -ked Jeg ville bare sååååååå gerne med -ked[/quote:266eye7p]

Jamen det er simpelthen også en fejl i din opdragelse at du ikke kommer Karen[/quote:266eye7p]

Nej -ked -ked Det er en fejl i planlægningen om hvornår der skal parres -græd -græd -græd -græd[/quote:266eye7p]

Så der ikke andet for end at du kommer til slabberas og kageguf når Inuus er faldet til :slight_smile:

-ked -felixsylvester -ked -felixsylvester -ked Jeg ville bare sååååååå gerne med -ked[/quote:1awkzmhf]

Jamen det er simpelthen også en fejl i din opdragelse at du ikke kommer Karen[/quote:1awkzmhf]

Nej -ked -ked Det er en fejl i planlægningen om hvornår der skal parres -græd -græd -græd -græd[/quote:1awkzmhf]

Kunne du ikke bare tage Frank med og få en lille hytte for jere selv -høhø Tsk-Tsk

-ked -felixsylvester -ked -felixsylvester -ked Jeg ville bare sååååååå gerne med -ked[/quote:2tazfwfe]

Jamen det er simpelthen også en fejl i din opdragelse at du ikke kommer Karen[/quote:2tazfwfe]

Nej -ked -ked Det er en fejl i planlægningen om hvornår der skal parres -græd -græd -græd -græd[/quote:2tazfwfe]

Kunne du ikke bare tage Frank med og få en lille hytte for jere selv -høhø Tsk-Tsk[/quote:2tazfwfe]

Det tænkte jeg også lige, der må da kunne tages hensyn til sådan noget - det er da bare at tage det op til morgensamlingen, hvornår I skal bruge en hytte … altså planlægning af parringstidspunktet -høhø

Ej altså bliver lige nødt til at spørge den bil der er en plads mere i hvornår køre den??

Skal jo ikke holde børnefødseldag hele dagen… [bighappy]
Så måske jeg kunne overtale kæresten til at passe mine børn bagefter -shhhh

Vil bare lige sige at jeg regner med at slæbe en campingstol, et regnslag, en paraply og en plaid med til mig selv (man er vel forudseende) udover diverse spiselige og drikkelige ting.

Så et hurtigt overblik i kælderen siger at jeg har en ledig campingstol til overs hvis nogen mangler og gerne vil være sikker på ikke at skulle sidde på jorden -høhø

-ked -felixsylvester -ked -felixsylvester -ked Jeg ville bare sååååååå gerne med -ked[/quote:1tj2909q]

Jamen det er simpelthen også en fejl i din opdragelse at du ikke kommer Karen[/quote:1tj2909q]

Nej -ked -ked Det er en fejl i planlægningen om hvornår der skal parres -græd -græd -græd -græd[/quote:1tj2909q]

Kunne du ikke bare tage Frank med og få en lille hytte for jere selv -høhø Tsk-Tsk[/quote:1tj2909q]

Det tænkte jeg også lige, der må da kunne tages hensyn til sådan noget - det er da bare at tage det op til morgensamlingen, hvornår I skal bruge en hytte … altså planlægning af parringstidspunktet -høhø[/quote:1tj2909q]
May-Britt -thumbs -høhø

Vibeke J, vi har ikke helt fundet ud af tidspunktet endnu. Men lige så snart jeg ved det skal du nok få det af vide [bigloony]

God idé Tina, jeg må hellere finde lidt frem.

Ok gør endlig det… man ved jo aldrig om man alligevel lige kunne komme med… -jegkrydser