M&M-spam

Hej, jeg er forholdsvis ny her på kattegale, så nu bliver I altså lige udsat for en ORDENTLIG OMGANG M&M-spam :slight_smile:

Melix og Missemor er to ualmindelige huskatte, som jeg fik som fem-årige i 2005 gennem www.vildkat.dk. De er søskende, meget store og tykpelsede, vildt kælne og i mine øjne usandsynligt smukke :stuck_out_tongue:

Melix er en stor, sort og dejlig kælepotte med et utroligt blidt sind:

Missemor er en lille nipsting på 8 kg - også er en rigtig lækker kælemis, og hun bringer gerne bytte hjem til sin moar :slight_smile:

WOW, for nogle lækre katte :wehuu::wehuu:

Dem gad jeg dælme godt at få lov til at nusse :hjertetildig:

[quote=Lise;114302]WOW, for nogle lækre katte :wehuu::wehuu:

Dem gad jeg dælme godt at få lov til at nusse :hjertetildig:[/quote]

Tak :slight_smile: :slight_smile: De er altså også et ret nussevenligt design :smiley:

Hvor er de søde. -wehuu -wehuu -wehuu

Ehhh… Tykpelsede?? -høhø

De ser enormt dejlige ud :inlove:

Orv… jeg kunne jo blive ved med at tale om en sort kats kvaliteter… så skal vi ikke bare slå fast at Melix er usandsynlig fantastisk helt utrolig lækker dejlig!!!

Og Missemor… en vaskeægte striber, sådan skal en husmis altså se ud!

Så så…!!! :sshh: :sshh:

Tak for det :slight_smile:

Tak, tak, det synes jeg jo også - er faktisk helt pjattet med dem :smiley:

Sikke skønne lavbenede og tykpelsede katte;-)

Undskyld, kunne ikke lade være, men skønne, det er de:-D

[quote=Ann K;114324]Orv… jeg kunne jo blive ved med at tale om en sort kats kvaliteter… så skal vi ikke bare slå fast at Melix er usandsynlig fantastisk helt utrolig lækker dejlig!!!

Og Missemor… en vaskeægte striber, sådan skal en husmis altså se ud![/quote]

Ahhh, lad mig gætte - du har også sorte katte -høhø Tak for de pæne ord, jeg skal lade det gå videre til de to skønne kræ - de vil labbe det i sig :slight_smile: :slight_smile:

[quote=louiseogbuster;114347]Sikke skønne lavbenede og tykpelsede katte;-)

Undskyld, kunne ikke lade være, men skønne, det er de:-D[/quote]

Louise??!!? :uha: :uha:

Ej, ok - ben er måske liiige netop de kropsdele, der ikke er allermest af på de to bamser :smiley: :smiley:

Hov der er min Lilli i hankat udgave:)
Missemor må man da bare elske.
Begge katter er bare så dejlige og med en, ser det ud til, absolut nussevenlig overflade:):slight_smile:
Knus Elin

Muuuuums hvor er de bare dejlige :wehuu::wehuu::wehuu:

[quote=Leopolds mor;114379]Hov der er min Lilli i hankat udgave:)
Missemor må man da bare elske.
Begge katter er bare så dejlige og med en, ser det ud til, absolut nussevenlig overflade:):slight_smile:
Knus Elin[/quote]
Tak for det, ja jeg kan godt huske, da du viste billeder af Lilli pigen som teenager :slight_smile: Det med den nussevenlige overflade er helt rigtigt :smiley:

Thanx, altså… det synes jeg bestemt også :smiley: :smiley:

Der er de jo, dine to dejlige katte.

De er bare perfekte, som de er - nemlig!

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er de skønne begge to og slet ikke overdrevet tykke -høhø de er nærmere lidt fluffy :wehuu:

Hvor ser de skønne ud begge 2, så flotte billeder :wehuu: :wehuu: :wehuu:

WHOOOOOOOOOOOOOOOO… Kæft hun er dejlig på dette billede :hjerte:

Hov… Glemte da helt at skrive de begge er smukke

[quote=Eva;114490]Der er de jo, dine to dejlige katte.

De er bare perfekte, som de er - nemlig!

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:[/quote]

Jamen, tak og helt enig - det er jo lige dét, de er :smiley: Og så skader det slet ikke, at Melix og Nikita er look-alikes :wink: