Må du surfe hen over skyerne Silver Surfer

Tusind tak for alle de krydsede fingere igår.
Men efter flere timers kamp for at får Surfers kredsløb op og køre og får en stabil hjerte rytme valgte vi at lade ham sove ind. Hans smykke hjerte ville ikke mere. Sov sødt min skønne skat må du surfe hen over skyerne. Du vil aldrig blive glemt vi havde nogle skønne år sammen og du vil bliver utroligt savnet af alle i vores lille hjem.
Jeg manglede dig sådan i sengen natten og dit lidt hæse morgen hilsen som jeg hørte hver morgen som det første når jeg åbnede øjnene.
Ære være dit minde

Åh nej for pokker, det gør mig ondt Heidi! :ked:

:kram:

:lys:

Åh nej :frowning:

:lys:

God rejse smukke dreng. Hils mine venner, når du kommer frem, og sig, jeg aldrig glemmer dem.
Føler dybt med dig Heidi.

Det gør mig ondt Heidi :trøste:

God rejse, smukke Surfer :lys:

Så smuk en dreng :hjerte:

Det gør mig ondt, Heidi :trøste:

Sov sødt, smukke Surfer :lys:

:lys:

:kram:

Det gør mig ondt Heidi.
Sov sødt smukke surfer!

:lys:

God rejse, smukke dreng :lys:

Mange tak Surfers død tager rigtigt hårdt på mig ,igår løb han som altid glad rundt stor snakkede og med højt humør som altid intet at mærke på ham , det næste øjeblik må jeg sige farvel til ham :ked::ked::ked:
Jeg fik heldigvis over nogle omveje fat på Sejr i nat og han er knust over at han ikke var hjemme for at tage afsked med Surfer :ked::ked::ked:

Det gør mig frygteligt ondt:(

Venligst
Dorthe

Det gør mig ondt at I har mistet jeres dejlige dreng.

:sørger: Silver Surfer

Det er aldrig nemt. :frowning:

Hils mine venner, Silver Surfer, og fortæl dem at de er savnet, ligesom du. :hjerte:

:lys:

God rejse lille mand, mon ikke du har fundet Kazandra deroppe, og nu spinder i hendes arme.

KH
Linda

Det gør mig så ondt :ked:

:rip: smukke Silver Surfer

Farvel, Silver Surfer, smukke stribemis. Det var et pludseligt farvel, men så hurtigt kan alting vendes op og ned… :rip:

Så længe vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

Ej, sikke trist…hvor jeg føler med dig…håber du havde nogen omkring dig, nu Sejr ikke var der…

:lys: