Må hellere præsentere mig.. og mine smukke katte :-)

Jeg er såmænd en helt gennemsnitlig katteejer, der kender sin plads i hierarkiet

Jeg har haft en hel stribe af katte i mit liv og ville ikke have undværet en eneste af dem.
Pt. har jeg kun to.

Askepot, som var min første ‘egne’ kat. Jeg havde dog en som jeg snuppede med, da jeg flyttede hjemmefra.
Gnavpot(navnet passer hende bedre) er en huskat som jeg tog med hjem, fra det sted hvor min hest var opstaldet i sin tid. Det er jo efterhånden 11 år siden.
Hun er en skøn kat, som knurrer af postbuddet, folk udenfor vinduerne og som for en sikkerheds skyld, tæver min anden kat, når hun kan høre udendørskattene som er i løbetid:nix:
Men hun er dejlig og den eneste der gider ligge i arm hele natten. :hjerte:

Ronja er den hvide slyngel herhjemme. Hun er også en kat, jeg synes ville få et bedre liv, hos mig end på en gård, hvor der var så rigeligt i forvejen.
Det er hende der stensikkert i en alder af 8 stadig tror hun er en lillebitte killing. Hun tror altid hun kan suse om bag planterne, uden at vælte dem. Og hun er den, der helt sikkert har en kommentar til alt. Men det er meget hyggeligt med en kat, der svarer, når man taler til den, ydermere har jeg fået to arme, for så kan jeg kæle dobbelt med hende og ikke med Askepot… hvis du spørger hende:hjerte:
Ronja har desværre en nyresygdom, og jeg har mistet hendes søster, som blev 8 år. Men som dyrlægen sagde… 8 år er en flot alder, for en nyresyg kat. :rip: Så Ronja lever på lånt tid.

Jeg har en drøm om, at eje siameserkatte engang… men nu må vi se… katte har det jo med at flytte ind selv. Jeg var jo f.eks. lige ved at blive ufrivillig katteejer igen, i søndags! (Se tråden med killingen, der blev dumpet)

Håber i vil byde mine smukke piger velkommen. :slight_smile:

Velkommen til :slight_smile: Håber du bliver glad for at være her. Her er skønt!

Hejsa, Merete - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Du har et par skønne katte, som jeg glæder mig til at høre mere om. Og tak for hjælpen til den [dumpede killing](http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?30686-Jeg-er-rasende…-stakkels-killing-() - det var godt, du og din søster fandt den!

:velkommen::velkommen:

Hjerteligt velkommen - både til dig og dine dejlige katte :slight_smile:

:velkommen::velkommen::velkommen:

:velkommen::velkommen:

:velkommen::velkommen::velkommen:
Sikke et par skønne piger du har :hjerte::hjerte:

Velkommen til dig og dine smukke katte :velkommen:

Hejsa og velkommen til dig og dine smukke missepiger :wink:

:velkommen::velkommen: til dig og dine smukke misser :slight_smile:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Velkommen til dig og dine skønne misser :hjerte::hjerte:

hej og :velkommen:

tak for en dejlig præsentation!!

:velkommen: fra mig også og tak for en herlig præsentation af dine mipser.

Selvfølgelig vil i da være velkomne her:D

… så velkommen til dig og dine dejlige missere:)
Jeg håber og er sikker på, at du vil synes om at være her:tihi:

:velkommen:

Velkommen :smiley:

Tak skal i have :slight_smile:

Jeg er også sikker på, at jeg har fundet præcis, det forum jeg mangler i mit liv:høhø:

FinnFrode :-), nu gjorde jeg jo ikke noget i andre ikke også ville have gjort. Men tak for rosen.
Det var bare stjerneheldigt for killingen, at min søster og jeg var på det rette sted på rette tid. :hjerte:

[QUOTE=Merete;618126][…] FinnFrode :-), nu gjorde jeg jo ikke noget i andre ikke også ville have gjort. Men tak for rosen.
Det var bare stjerneheldigt for killingen, at min søster og jeg var på det rette sted på rette tid. :hjerte:[/QUOTE]

Ja, jeg håber og tror da også, at alle Kattegale ville have gjort det samme. Men derfor skal det roses alligevel - hver gang. :slight_smile:

Men hvis vi bevæger os lidt uden for “de dyrevenlige cirkler”, så er der desværre mange, der lukker øjnene, fordi det er det nemmeste.