Må jeg låne billeder af jeres katte (farver)

Ja, jeg har jo stadig nogle huller i min oversigt over farver hos européen eife.dk/farver. Jeg bruger gerne andre racer for at illustere farverne.
Jeg vil derfor høre om jeg må låne nogle af jeres billeder? :slight_smile:

Det drejer sig om katte i farverne:

Ensfarvede:
rød (solid) smoke
creme (solid) smoke
blå tortie smoke

Tabby:
blå tortie tabby
sort sølv tortie tabby
blå sølv tortie tabby

GG ja du må gerne låne mine pelsløse dyr :wink:

Hvad med blå tortie makrel tabby? Makrellen kommer jo lidt an på, hvilken vinkel man ser hende fra. Det er Deena, der besidder denne skudder-mudder-farve :wink:

Namnamp - Hehe, mange tak :wink: Meen, de duer vist ikke…

Pivnu - Jeg har valgt ikke at skelne mellem tabby mønstre, så det vil jeg meget gerne. Som du kan se på siden så kommer jeg kattens navn på billedet, og (C) til ejeren af billedet. Så hvis du vil sende en mail med et godt tydeligt billeder der viser hendes farve bedst muligt til [email protected] sammen med kattens navn og det navn der skal (C) til? :slight_smile:

[quote=Eife;368910]Namnamp - Hehe, mange tak :wink: Meen, de duer vist ikke…

Pivnu - Jeg har valgt ikke at skelne mellem tabby mønstre, så det vil jeg meget gerne. Som du kan se på siden så kommer jeg kattens navn på billedet, og (C) til ejeren af billedet. Så hvis du vil sende en mail med et godt tydeligt billeder der viser hendes farve bedst muligt til [email protected] sammen med kattens navn og det navn der skal (C) til? :)[/quote]

:høhø: Orh hvor er du dog kedelig :klapper:

NamNamp - Heelt vildt :smiley:

Nu har du 5 billeder af rynke-numsen (ja, den kat har altså hud for 2).
Og der er altså pels på - bare ikke ret meget :wink:

Ok, jeg har dog ikke lige modtaget noget endnu?

Pivnu - Tak, har modtaget dem :slight_smile: (de var først lige havnet i mit spamfilter)

Jeg blev nysgerrig om nogle farver, da jeg læste tråden her… Så søgte jeg på google, og endte på Eife’s hjemmeside :høhø: Det synes jeg, var lidt skægt :ups:

Sjovt - jeg prøvede lige af teknisk interesse at sende en af mails’ne til min egen Gmail, og der røg den ikke i spam.

blabl - Haha, det er da godt at vide at den dukker op når folk søger :smiley:

Pivnu - mit spamfilter har vist været rigeligt aktivt de sidste par dage, fandt også en fra d. 2.5., som heller ikke burde have været i spam (så godt jeg gik ind og kiggede efter dine) :slight_smile:

Du tager bare hvis jeg har noget du kan bruge :slight_smile:

Birthe - Desværre ikke :slight_smile: Du har vist også tilbudt det før :slight_smile:

Jeg laver gerne nogen til dig af sort sølv tortie tabby, hvis du vil have dem af en semi langhår?

Vibeke - Det må du meget gerne, og det vil jeg meget gerne :slight_smile: (har allerede både perser og nfo og mco derpå :))

ok Eva, jeg knipser nogen af hende i morgen, når der er bedre lys.:slight_smile:

Vibeke - Det lyder rigtig fedt, tak. Jeg vil gerne have nogen der viser hende fra siden f.eks., nu du skal til at tage :slight_smile:

Min Nuka er creme du må godt løne et billede af hende hvis hun kan bruges - du kigger bare i min profil.

Troldegaarden - Er hun creme eller creme smoke? :slight_smile: Jeg har allerede en creme, så det er en creme smoke jeg skal bruge :slight_smile: