Må jeg præsentere....Cepos!

Jeg har idag været ude hos Lone - Vivis søster, og der har jeg nusset killinger og mor-mis og tante pipi til den store guldmedalje!

Jeg fik taget nogle dejlige billeder af min lille misser. Navnet blev Cepos. Det er egyptisk og betyder “Pharao”. Han er jo min lille Farao :ok:

Min mor tager den lille vildtfarvede smukke dreng, og hun har taget navnet Chonsu. Det er navnet på en egyptisk månegud. Smukke smukke drenge! :besvimer: :inlove:

Iiih hvor er der lang tid til Oktober!!! :græde: :venter: :rip:

Trygt i skødet på Vivi ser han langt efter det viftende legetøj

Er han ikke bare lille og fin? :inlove:

Hej med dig! Har jeg ikke set dig før Menneske?

Iiiih hvor er du stor! Kan man kravle på dig?

Hov! Kom her med det der legetøj igen!

Cepos og Chonsu kan sagtens dele legetøj…når de ikke spiser tær eller tæver hinanden

SUUUUK hvor er de dejlige:wehuu::wehuu::wehuu:Kan godt forstå du synes der er lang tid til oktober.
Knus Elin

Åh, gode billeder du fik taget - altså lige med undtagelse af de sidste to - de er lidt uskarpe :slight_smile:

Ja de var smadder svære at fange de to små der. En hel sæk fuld lopper Gg

Især med en mobil! Jeg vil gerne have et kamera så billeder kan blive bedre :slight_smile: Men med mobil er jeg tilfreds med udfaldet - man kan se Cepos i hvert fald :slight_smile:

jeg har også en mås-fuld at Chonsu - men jeg vil lige have grønt lys af mor før jeg viser dem

Nøøj, hvor er han/de da smukke og skønne! -wehuu -wehuu
Kan godt forstå, der pludselig er lang tid til oktober. :slight_smile:

Hvor er de skønne :wehuu:. Det er gået min næse forbi at du også skal have en til?

jeg ska have 1 min mor snupper 2 Warwick (Malthe) og så den lille vildtfarvede killing

Åh… hvor er de da smukke, begge to :wehuu:

Lækker misling!

Hvor er de lækre :wehuu:

Skrev en lang smørre tidliger og blev så koblet af :thumbdown:

hor er han skøn Gry :slight_smile: helt igennem vidunderlig -wehuu

[quote=Gry Gressbakken;235232]Jeg har idag været ude hos Lone - Vivis søster, og der har jeg nusset killinger og mor-mis og tante pipi til den store guldmedalje!

Jeg fik taget nogle dejlige billeder af min lille misser. Navnet blev Cepos. Det er egyptisk og betyder “Pharao”. Han er jo min lille Farao :ok:

Min mor tager den lille vildtfarvede smukke dreng, og hun har taget navnet Chonsu. Det er navnet på en egyptisk månegud. Smukke smukke drenge! :besvimer: :inlove:

Iiih hvor er der lang tid til Oktober!!! :græde: :venter: :rip:

Trygt i skødet på Vivi ser han langt efter det viftende legetøj

Er han ikke bare lille og fin? :inlove:

Hej med dig! Har jeg ikke set dig før Menneske?

Iiiih hvor er du stor! Kan man kravle på dig?

Hov! Kom her med det der legetøj igen!

Cepos og Chonsu kan sagtens dele legetøj…når de ikke spiser tær eller tæver hinanden

[/quote]

ÅH sikke en dejlig fyr:-)

Hvor er han dejlig :wehuu:
Forstår godt der er lang tid til oktober :slight_smile:

Tak for kigget. Hvor er de dejlige, kan godt forstå du næsten ikke kan vente :smiley:

HVor er de bre dejlige begge to. Det bliver rigtig godt for willow at få sig en lille lege kammarat:wehuu:

:wehuu::wehuu:

Ja han er sød…men navnet??

Jeg troede det var Ceops (Cheops) og ikke Cepos, der betød Pharao…hans pyramider hedder da Cheops-pyramiderne

Hvor er han dejlig! :wehuu:

Skønne Skønne drenge :slight_smile:

Ja han er sød…men navnet??

Jeg troede det var Ceops (Cheops) og ikke Cepos, der betød Pharao…hans pyramider hedder da Cheops-pyramiderne[/quote]

Det var kong Khufu der lavede Cheops pyramiderne :slight_smile: Men faraoen selv hed altså Khufu :slight_smile:

Men ordet Cepos, betyder Pharao

Gender:Male
Origin:Egyptian
Meaning:The Egyptian name Cepos means - pharaoh

:wehuu: Jaaaaaaaaa !! de er u- imodståelige begge to:hjerte:

Knus fra Cats og Conni