Må jeg præsentere....Cepos!

SUK, hjerte brist ikke :besvimer:

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Psssst, Gry, hvis jeg var dig, så havde jeg byttet bopæl med hende Lone -
bare frem til oktober :tihi:

Jeg synes også der er EVIGHEDER til hulk

Jeg synes også der er EVIGHEDER til hulk

:flag: Tillykke med din lille misling… hvor er han bare skøn :inlove::inlove::inlove:

[quote=Gry Gressbakken;235688]Det var kong Khufu der lavede Cheops pyramiderne :slight_smile: Men faraoen selv hed altså Khufu :slight_smile:

Cheops er det græske ord for Khufu - altså det er samme person og ikke 2 forskellige.

Men ordet Cepos, betyder Pharao

Gender:Male
Origin:Egyptian
Meaning:The Egyptian name Cepos means - pharaoh[/quote]

Jeg er altså ret sikker på at det er en tastefejl fra din kilde.
Prøv ex at søge på navnet Cheops - og du vil få et hav af sider som fortæller om at det nemlig betyder farao og hvem manden var. Men er du forelsket i navnet Cepos skal du da beholde det, men synes bare lige du skal vide at det ikke er korrekt at faraoen hed Cepos, men Cheops (Khufu) :slight_smile:

Suuuper dejlige missere i øvrigt kan godt forstå at du glæder dig :wehuu:

[quote=Celina;235815]Jeg er altså ret sikker på at det er en tastefejl fra din kilde.
Prøv ex at søge på navnet Cheops - og du vil få et hav af sider som fortæller om at det nemlig betyder farao og hvem manden var. Men er du forelsket i navnet Cepos skal du da beholde det, men synes bare lige du skal vide at det ikke er korrekt at faraoen hed Cepos, men Cheops (Khufu) :slight_smile:

Suuuper dejlige missere i øvrigt kan godt forstå at du glæder dig :wehuu:[/quote]

Jeg siger ikke han HED Cepos, han hed Khufu eller Cheops det ved jeg udemærket godt.

Men ordet Cepos betyder Farao

[quote=Gry Gressbakken;235818]Jeg siger ikke han HED Cepos, han hed Khufu eller Cheops det ved jeg udemærket godt.

Men ordet Cepos betyder Farao[/quote]

Ok så forstår jeg bare ikke denne sætning :slight_smile:
“Det var kong Khufu der lavede Cheops pyramiderne :slight_smile: Men faraoen selv hed altså Khufu :-)”
Men jeg har ej heller hørt om navnet Cepos skulle betyde farao - derfor min undren såmænd :slight_smile:

Suk

Efter lang tids søgen kan jeg da se det er den eneste side jeg umiddelbart kan finde noget om Cepos på. Måske du har ret og det er forkert?

brokke mumle bande

Så skal jeg finde et nyt navn igen

sparker til noget

Suk

Efter lang tids søgen kan jeg da se det er den eneste side jeg umiddelbart kan finde noget om Cepos på. Måske du har ret og det er forkert?

brokke mumle bande

Så skal jeg finde et nyt navn igen

sparker til noget

Nej jeg synes uden tvivl at du skal kalde ham for Cepos for det er da vildt sødt og nu er der en lille sjov historie bag :inlove:

[quote=Gry Gressbakken;235818]Jeg siger ikke han HED Cepos, han hed Khufu eller Cheops det ved jeg udemærket godt.

Men ordet Cepos betyder Farao[/quote]

Nej, det gør det altså ikke…men både Ceops og Khufu betyder Farao

Hvor er de alså søde. Tillykke med den lille nye missedreng :slight_smile: