Må jeg præsentere Holly

Ja efter nu 3 mdr. surfen og kiggen rundt efter den helt rette kanin. Så er hun fundet men pga. transport m.m kommer hun først midt i april.

Men vil lige dele chokoladen trolden med jer :hjerte:

http://billeder.gnavergalleri.dk/marked/fuldskaerm/24/116398-holly_-havana-wienertegnet-loevevaedder-rex-hun

http://billeder.gnavergalleri.dk/marked/fuldskaerm/24/116400-holly_-havana-wienertegnet-loevevaedder-rex-hun

http://billeder.gnavergalleri.dk/marked/fuldskaerm/24/116404-holly_-havana-wienertegnet-loevevaedder-rex-hun

Øv I skal trykke på linket, den vil ikke vise billederne

Værsgo - og tillykke med hende :slight_smile:

Ej Eva hvor er du god, tusind tak :slight_smile:

Ørene skulle komme helt ned og ellers så går det nok alligevel

Kæft hun er skøn :slight_smile: Der er bare et eller andet over kaniner :slight_smile:

Ja og så er jeg jo vild med chokolade farven. At hun er rex er bare endnu en charme. Så nu venter både Linea og jeg spændte

Hun ser vel nok dejlig ud.:hjerte:

hvor er hun fin! :smiley:
hvor er hun fra Gitte? :slight_smile:

Hvis det er tager jeg jo lyntoget fra Kbh H d. 7. april kl 15:50, hvis det passer et sted på ruten…

En fin lille krøllenin :smiley:

ah nu lurede jeg lige at hun er fra LGF kaniner :smiley:
Lucky You! Hun laver nogle helt igennem SKØNNE kaniner! :smiley:

Sikken da en sød chokolade kanin :hjerte: … passer jo lige til påske :smiley:

Hvor er den nuser :inlove:

Ihh hvor er hun nusser :slight_smile: I må da have et kæmpe hus med alle de dejlige dyr du præsenterer her inde :smiley:

[QUOTE=PiaB;1047106]hvor er hun fin! :smiley:
hvor er hun fra Gitte? :slight_smile:

Hvis det er tager jeg jo lyntoget fra Kbh H d. 7. april kl 15:50, hvis det passer et sted på ruten…[/QUOTE]
Hun er fra Skagen, så lidt den anden vej, men tusind tak for tilbudet :slight_smile:

• Updated - - -

Hi hi nej det er vist ganske alm. Str :wink:

• Updated - - -

[QUOTE=PiaB;1047109]ah nu lurede jeg lige at hun er fra LGF kaniner :smiley:
Lucky You! Hun laver nogle helt igennem SKØNNE kaniner! :D[/QUOTE]
Jeps, syntes hun lød som en rigtig god opdrætter og Holly er bare for lækker :slight_smile:

Haha okay - så må der være godt fyldt :wink:

Nææ syntes ikke det er slemt, nogle af gnaverne er jo faldet fra gennem tiden. Sidst har Linea på kort tid mistet sine marsvin, så har “kun” hunde, katte og hamster pt :wink:

Hvor er hun fin :slight_smile:
Håber ikke at hun bliver sådan en havestols-kanin som Nora og Diva her :høhø:

[QUOTE=Coon Danica;1047406]Hvor er hun fin :slight_smile:
Håber ikke at hun bliver sådan en havestols-kanin som Nora og Diva her :høhø:[/QUOTE]
Ja det more vi os jo over når vi ser dine. Men hun får kun et græsningsbur og så alm. Bur, så har ikke den luksus af kattegård

Det er jo også fint nok.
Vi har den sidste uges tid haft lukket vores i “kravlegård” inde i den overdækkede gård p.g.a sne og kulde…i foregårs “slap” vi dem så fri igen…og nu sidder de glade og tilfredse ude på deres havestole igen…jeg fatter dem ikke når de har muligheden for deres bur og hundehuset som begge er fyldt med hø…men de må jo kunne lide det på deres måde siden de bliver ved :høhø:

Ja de er et par sjove tøser, dyr er ikke altid til og blive kloge på. Man vil dem det jo bare så godt

Ja, det er jo det vi prøver at forklare de to dumme kaniner :høhø:
Selv Tommy er blevet så glad for dem. :tihi: