Må jeg præsentere

Catell’s A-kuld -forelsket

Catell’s Arnold Schwarzenegger, BUR n “Bassen” - 234 g.

Catell’s Antonio Banderas, BUR a “blå dreng” - 198 g.

Catell’s Al Pacino, BUR a “Lillen” - 176 g.

Catell’s Angelina Jolie, BUR a “Tøsepige” - 194 g.

Åhhhhh de er dejlige, og sike nogle gode navne -love -love -love -love

-love -love -love -love

Flotte navne :smiley:

Takker [bigloony] Det er møj svært at komme på navne, og især fordi vi ikke var helt enige :stuck_out_tongue:

Hvor er de bare dejlige alle som en suk -forelsket -forelsket -forelsket

Hvor er de skønne -love -love -love

Christina - ihhhh de er dejlige -love -love -love -love -love

NB! Og få så lavet dit billede noget større også :stuck_out_tongue:

de er ubetinget helt vidunderlige alle 4 - gem dem godt… Gitze her har dyyyyyyyyyyyyyyybe lommer … liste liste liste :smiley:

Al Pacino Må gerne flytte ind hos mig

Al Pacino står mit hjerte nært, og det blive svært at skal af med ham, lige nu har jeg det sådan han bliver hos mig et stykke tid efter de andre 3 flytter hjemme fra -love

Åhhh hvor er de dog skønne [bigloony] -forelsket

Nååååååå hvor er dog søde… Små pus… -love

-forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

De er da bare helt vidunderlige -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Tak skal I have, de er endnu sødere nu hvor de er begyndt at rende rundt -forelsket

Jamen så vil vi meget gerne se nye billeder af skønhederne :smiley:

Jamen så vil vi meget gerne se nye billeder af skønhederne :smiley: [/quote]

Der er en som hedder: Catell’s killinger - 3 uger og det er de sidste billeder som er blevet taget af dem [bigloony] Men jeg skal nok tage nogen i løbet af dagen i dag og imorgen. I dag kommer vores gamel nabobørn på besøg, så de kan møde de små og de små kan møde børn -forelsket

Jamen så vil vi meget gerne se nye billeder af skønhederne :smiley: [/quote]

Der er en som hedder: Catell’s killinger - 3 uger og det er de sidste billeder som er blevet taget af dem [bigloony] Men jeg skal nok tage nogen i løbet af dagen i dag og imorgen. I dag kommer vores gamel nabobørn på besøg, så de kan møde de små og de små kan møde børn -forelsket[/quote]

Ja jeg har set de billeder, og du tager dig bare god tid, ikke noget med at stresse bare fordi jeg, kan ikke udtale mig om alle I andre, er utålmodig :slight_smile:

Jeg er altså virkelig smask forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket