Må jeg præsentere

… Coon Danica’s Bernie Kitbull :wehuu: En dejlig mild “lille” smukling, som stjal mit hjerte for længst :ups: :hjerte:
Kender kun én som ham, der kan suuuuge al næring ud af en lagkage med øjnene… :inlove:

Ja vent du bare og se, han kan nemlig også bruge andet end øjnene til en lagkage:høhø:

Hilsen Lisbeth

[quote=Bølle-missen;363364]… Coon Danica’s Bernie Kitbull :wehuu: En dejlig mild “lille” smukling, som stjal mit hjerte for længst :ups: :hjerte:
Kender kun én som ham, der kan suuuuge al næring ud af en lagkage med øjnene… :inlove:[/quote]

Eeeejjjjjj…hvor er han bare nuser -love Stort tillykke med ham :flag:

Det er han ja. :slight_smile:

Han er fiiiiin! -wehuu

Tillykke med ham! :slight_smile:

[quote=Sheer;363375]Han er fiiiiin! -wehuu

Tillykke med ham! :)[/quote]

Han er vist meget lig Make i temperament, så var også tæt på at skrive til dig en overgang. :slight_smile: Men det røde vandt lidt… :hjerte: Glæder mig til at få en rød kat i huset igen, og en ven til Freja. :wehuu:

STOOOOOOOOOOOOOOOORT TILLYKKE med ham :slight_smile: Hvor er han seriøst bare FANTASTISK :hjerte: :hjerte:

Tak :slight_smile:

Han flytter ind på fredag :yatta:

Det tror jeg gerne, og så har han også permanent smil på. Og søde øjne, han ser rigtig kær ud.

Næhhh, hvor dejligt!! Tillykke med ham! Hvor gammel er han??

Ca. 6½ måned mener jeg :slight_smile:

Er jo ikke fordi man blir bare en anelse misundelig :ups:

Sikke en lamsebamse han er :tihi:

[quote=SabSab;363396]Er jo ikke fordi man blir bare en anelse misundelig :ups:

Sikke en lamsebamse han er :tihi:[/quote]

Du har da 2 :stuck_out_tongue:

Ja det har jeg :høhø: og de er også skønne… Selvom Aslan ikke vokser:?

Anyways… Tillykke med ham :yah:

Åååh, han er lækker! :hjerte: Stort tillykke! :slight_smile:

[quote=Bølle-missen;363364]… Coon Danica’s Bernie Kitbull :wehuu: En dejlig mild “lille” smukling, som stjal mit hjerte for længst :ups: :hjerte:
Kender kun én som ham, der kan suuuuge al næring ud af en lagkage med øjnene… :inlove:[/quote]

Hjertelig til lykke med Smuksakken.
Hvilket hjerte kan han ikke stjæle.

FY-hvor er han en stor og flot Maine Coon.

:hjerte: :yatta: :stjerner::rundtosset::håndtryk::hjertehop::neje:

[quote=Mona Jensen;363444]Hjertelig til lykke med Smuksakken.
Hvilket hjerte kan han ikke stjæle.

FY-hvor er han en stor og flot Maine Coon.

:hjerte: :yatta: :stjerner::rundtosset::håndtryk::hjertehop::neje:[/quote]

Tusind tak, Mona :slight_smile: Jeg håber ihvertfald han kan charmere min far :smiley: Han er ikke så tosset med ideen om to katte. Min lillebror og hans tidligere dame havde 2 og der var ikke andet end problemer… Meeen røde katte er min fars yndlings. Og han kan heller ikke holde nallerne fra Freja, så mon ikke det går :høhø:

sikke da en smuksak du har dig der :slight_smile:

Tillykke med smuklingen :wehuu:

Stort tillykke med ham, han ser dejlig ud :wehuu: