Må jeg præsentere

Nogen har muligvis undret sig over Kira’s & min tur til Litauen som vi netop er hjemvendt fra; Bubber & BS på tur!

Jeg kan nu omsider løfte sløret for husets nye beboer :hjerte:

IDEAL CAT KLONDIKE

Beklager de lidt fjollede fotos (som på ingen måde gør ham ret - han har de smukkeste grønne øjne, som desværre er blegnet af blitzen her) og den ehm… alternative baggrund :ups:

  • Vi kom hjem i morges omkring kl. 9. så han er blevet indstalleret på ungernes legeværelse og står her på puslebordet og fægter efter en fjerkost :wink:

Kronk/Klondie (ja, kært barn har mange navne), er lige knap et 1/2 år gammel, er chokolade farvet og er en fertil hankat - og ja, så er han i øvrigt en Peterbald :slight_smile:

Han er enormt stor og har nogle kæmpe store poter, så jeg er meget spændt på hvor stor han ender med at blive - allerede nu er han næsten ligeså stor som Flap, som ellers ikke er noget lille dreng! :tihi:

Og så har han bare det skønneste temperament man kan forestille sig!! det er lige før han slår knuder på sig selv, bare for at blive elsket! :wehuu:

Jeg er SÅ glad for min “lille baby” og kan næsten ikke vente med at vise ham frem for hele verden :wehu::tihi:

/Mette

Ihhhh tillykke, dejligt du har fået ham hjem nu. Må sige at han er den mest “maskuline” kat jeg nogensinde har set, forstået på den måde at, man er ikke i tvivl om at han er en hankat.

Han ser vel nok flot ud! :slight_smile:

Hvor er han fin Mette. Stort tillykke med ham, og sikke sød han lyder til at være. Nu er jeg lidt nysgerrig i forhold til pelsen på disse katte og kan huske Kiras forklaringer fra tidligere med fine ord og beskrivelser, men hvilken “pels-type” har din nye chokoladeknap?

Hvor er han skøn! Tillykke med ham :slight_smile:

Wauw han er flot!

Hvor ER han skøn! Er han lissom flap at røre ved? Det der lidt …plysdyr-agtige? Han ser ikke helt skaldet ud :slight_smile:

Og fantastiske ører! Og den FARVE. Og… Ih… han er bare dejlig!

Hvor er han skøn:hjerte:
Kæmpe tillykke med ham :slight_smile:

Ajj hvor er han fin!! Tillykke med ham! :smiley:

Er du med på en bytter? - hvis ja, så kan jeg skrive hvad jeg har at bytte med.

Jeg vil gerne have ører og de grønne øjne :stuck_out_tongue:

Han er godt nok pæn :slight_smile:

WOW:wehuu:…han er da noget nær perfekt, sikke et ansigt:wehuu:…har han en bror i sort, for så er jeg kørt:hjerte::savle:

Uh, han er da for lækker! Tak for kigget af ham… Herligt orientaler-udtryk på flere af dem (ja ja, ved godt han er PEB, men du ved hvad jeg mener! ;))

Smukker dreng! Kan godt forstå du er glad… Og wow, hvis han næsten er større end Flap nu her! :yikes:

Han er bare en imponerende flot hankat - stort tillykke. :flag: :slight_smile:

Men hvad er planerne med ham? :? I har da ikke nogen Peterbald hunkat, vel - eller er der mere du ikke har fortalt? :høhø:

Hvor er han en lækker dreng. :wehuu: Stort tillykke med ham :flag:

Hvor spændende!!!
Stort tillykke med ham!!..ja, det bliver spændende, at se ham som voksen!

Tillykke med den smukke dreng, skal der så gang i noget Peterbald opdræt :smiley:

Tusinde tak for alle de søde ord om Kronk :slight_smile:

Haha, ja han har et enormt drenget udtryk, det er herligt! :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;687880]Hvor ER han skøn! Er han lissom flap at røre ved? Det der lidt …plysdyr-agtige? Han ser ikke helt skaldet ud :slight_smile:

Og fantastiske ører! Og den FARVE. Og… Ih… han er bare dejlig![/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Han er som det ses ikke skaldet, han er det der hedder Brush. Flap er også Brush, men det er en hel anden slags pels alligevel.
Kronks pels er meget kort og tæt - og så ruhåret (der jo er det der gør ham Brush). Dog er der rimelig stor sansynlighed for at han taber en del af pelsen når han bliver ældre, så han muligvis bliver veleur :ok:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;687896]Er du med på en bytter? - hvis ja, så kan jeg skrive hvad jeg har at bytte med.

Jeg vil gerne have ører og de grønne øjne :stuck_out_tongue:

Han er godt nok pæn :-)[/QUOTE]

Haha, tak :slight_smile:
Naaahh ører og øjnfarven kan vi sagtens selv bruge, men tak for buddet ellers :wink:

Hahaha! Nej ingen bror i sort, men Indre (opdrætter) beholder hans bror som er chokolade bicolor og er straight (normal pels som en orientaler) og han har endnu større ører!

[QUOTE=FinnFrode;687978]Han er bare en imponerende flot hankat - stort tillykke. :flag: :slight_smile:

Men hvad er planerne med ham? :? I har da ikke nogen Peterbald hunkat, vel - eller er der mere du ikke har fortalt? :høhø:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Nej ingen Peterbald tøser - selvom Kira nær havde puttet hans søster i lommen :wink:
Peterbald må parres ud til Orientalsk korthår og siameser, så planen er at han skal lave børn med et par osh/sia piger :wink:

/Mette - der sidder og venter hos Dr. Dyr med sine mislinger :frowning:

[QUOTE=Mette Mejdahl;688040]
/Mette - der sidder og venter hos Dr. Dyr med sine mislinger :([/QUOTE]

Uha… De har vel ikke fået det skidt? (skidtere…?)

Næææ, en “skaldepande” med pels. MIG HA’! Og så tog I heldigvis ikke en krokodille med hjem. :surrender1: Nu er du altså tvunget til at tage ham med til udstillingen i Vorbasse. Dog synes jeg, at det er synd, at kalde ham for Kronk. Det er sådan en dum figur fra Disneys “Kejserens nye flip”, som har slået min figur i det dertilhørende PC-spil ihjel mange gange. Så må du næsten hellere kalde ham for Pølsemix.

Go’ bedring til de små mislinger. Jeg håber ikke, at det er noget alvorligt. :confused:

kronk er skøn !
og en dreng - har sjældent set så meget maskulinitet i en der er så ung. han bliver først 6 mdr i næste uge.
vi kommer ind og er nødt til at spørge: hvilken en er klondike ?
og hun peger og vi måber ! han var jo gigantisk og en hale uden sidestykke. den er længere end både flap og rynkes. når han sidder ser det ud som om han har svinebunde sig selv med den.

og den søster var bare for sød- en lille petit ting som bare spandt og spandt.

den lokale fauna var meget varieret - hun havde en rynke klon, 2 med fuld pels og en der var næsten skaldet men med silkeblød pels på mave og bryst.

og en næsten skaldet som havde normal pels der hvor den havde ar - den lignede noget fra en fanta reklame !

her kan i få en ide om hans rigtige øjenfarve- på billedet er han vist ca 4 mdr