Må jeg præsentere

Tak alle sammen for jeres søde ord om min fantastiske julegave :slight_smile:

…Hampus er nu gået til ro i min datters seng sammen med Fiona, vores husmis :slight_smile:

Marrow, Fiona og Annabel har taget så pænt imod ham. Fiona hvæsede lidt, da hun så ham første gang, og Annabel var noget forsigtig, men også nysgerrig. Marrow har slet ikke hvæset - han kyssede bare :slight_smile:

…så er der Balut…han er ikke ubetinget begejstret. Det tager nok lige et par dage, tror jeg, inden han opdager, hvor dejlig Hampus er.

.

Hvor er han dog lækker -thumbs
Tillykke med den dejlige julegave :slight_smile:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;84356]
…så er der Balut…han er ikke ubetinget begejstret. Det tager nok lige et par dage, tror jeg, inden han opdager, hvor dejlig Hampus er.

.[/QUOTE]

Han skal nok blive god -tihi Her gik der et døgn før Rocky synes at Jerry var en rigtig god ide -høhø

Der var han jo den lille snut -forelsket Tillykke med ham, gamle-mor var kun lidt ked af det fordi han havde alt for travlt med at lege da hun skulle gå -ked :smiley:

Det er derfor mit opdræt er et kastratopdræt :slight_smile:

…for enten ville der stå i kontrakten, at jeg følger med i handlen (og så ville jeg nok ikke få solgt nogen -tihi)

…eller også ville jeg i løbet af få år have ufattelig mange katte, fordi jeg ikke kunne sætte dem til salg.

Jamen Stort Tillykke med ham,han er da bare overlækker-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu er han farven på de 3 du har taget eller dem fra opdrætteren??? der er stor forskel, men det skyldes nok foto apparatet.

O yes…for en lækker bisken…

anna

Tak :slight_smile:

Og åhhhhh, jeg ved det er frygtelige billeder, men mit kamera har været indstillet forkert :frowning:

Jeg har et nyt foto fra i dag - også forfærdelig kvalitet - men farven ligner :slight_smile:

Årh han er altså nuser -wehuu

Og så lurede jeg lige på din hjemmeside - hvis jeg nogensinde kommer forbi med en stor sportstaske, så må du hellere holde øje med, at jeg ikke kommer til at snige Balut med hjem, for wauw altså -forelsket-forelsket-forelsket

[quote=Miff;84905]Årh han er altså nuser -wehuu

Og så lurede jeg lige på din hjemmeside - hvis jeg nogensinde kommer forbi med en stor sportstaske, så må du hellere holde øje med, at jeg ikke kommer til at snige Balut med hjem, for wauw altså -forelsket-forelsket-forelsket[/quote]

Tak :slight_smile: …og så er han ikke kun flot, han er også fantastisk sød og hjælpsom -høhø

…og hvis du kom forbi i dag, så tror jeg, at han ville hjælpe med at pakke Hampus ned i din taske - sådan farvel og good by-agtigt - det var hyggeligt at træffe dig Hampus -høhø

[Nej, jeg skylder lige at sige, at det går bedre i dag med Balut og Hampus]

ej hvor er han bare for smuk. Kan godt forstå du syntes ventetiden har været lang og træls. Tillykke med skønheden

MVH
Gitte

Tillykke med en skøn julegave

-savle-savle-savle-savle-savle-savle

Du har GODT NOK fået dig en smuk kat. -thumbs

her findes ingen ord-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu

[quote=Gerner;85335]her findes ingen ord-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu

[/quote]

Vi er også fuldstændig betagede alle sammen - og nu er det virkelig ALLESAMMEN, for alle kattene har accepteret ham. Han har leget vildt med Marrow i dag - 8,5 kg hankat skridende hen ad trægulvet efter en vims lille killing -høhø

Balut som i går ikke var særlig begejstret, har i dag spist af samme skål samtidig med Hampus, og han har delt sin hængekøje med ham -thumbs

.

Hvor er det dejligt at høre at det går så fint med sammenføringen:D

Hvor er den smuk :slight_smile:

Charme selvtillid og lækker pels den er godt nok flot.

Muuuuums hvor er han bare lækker -wehuu-wehuu-wehuu