Må jeg se dine nisser?

:juletrae01:juletrae01:juletrae01:juletrae01

Må jeg se en masse billeder af jeres nisser ??

Jeg håber at se MANGE billeder af nisser, for den her måned er den eneste, hvor jeg må tale/skrive om nisser :høhø:

Her er lidt af mine, de er i hele huset :

:juletrae01:juletrae01:juletrae01:juletrae01

vi har en nisse, men har intet billede af den :høhø:

De her er vores eneste nisser - de er til gengæld helårs :ok:

(Jeg har julepynt, men hverken nisser eller engle eller julemænd, sorry ;))

Og vores nisser er usynlige og kommer først frem når vi sover. Men så laver de til gengæld også ballade, og jeg er sikker på det er Nisser og ikke Misser!!!

:tihi:

:nissejuletrae::nissejuletrae:

Tak for dejligt misse-nisse-billede.

:hjerte:

Er der slet ingen, der vil vise Tutten nisser ??

:nissejuletrae::nissejuletrae:

Ikke før på fredag, da min nisse først kommer der :hjertehop:

dog mener han at han skal have GAVER & risengrød …

[quote=Lykke86;506931]Ikke før på fredag, da min nisse først kommer der :hjertehop:

dog mener han at han skal have GAVER & risengrød …[/quote]

:hjerte::hjerte::hjerte:

Årh, han er bare SÅ dejlig… så måske falder der en lille kalendergave af til ham ??

:kryds:

Årh, han er bare SÅ dejlig… så måske falder der en lile kalendergave af til ham ??

:kryds:[/quote]

Ja da, men det er ting til hans værelse, dvs. en sej lyskæde med elefanter i… (han elsker elefanter)

og en lampe som er formet som en frø, som kan være tændt om natten, da han er mørkeræd :frowning:

og han får også risengrød for det kan hans mor også godt lide :rock:

[quote=Lykke86;506936]Ja da, men det er ting til hans værelse, dvs. en sej lyskæde med elefanter i… (han elsker elefanter)

og en lampe som er formet som en frø, som kan være tændt om natten, da han er mørkeræd :frowning:

og han får også risengrød for det kan hans mor også godt lide :rock:[/quote]

:savle::savle:

Ditto !’

Jeg skal have det i dag, med en kold nisseøl til…

:savle::savle:

Ditto !’

Jeg skal have det i dag, med en kold nisseøl til…

:savle::savle:[/quote]

Velbekommen :smiley:

:venter::venter::venter:

NU smutter jeg, og jeg håber bare så meget at der er mange-mange billeder af jeres nisser, næste gang jeg kigger forbi.

:kryds:

Her er nogle af mine nisser.
Foto 1 og foto 2 er mine bedste juleting.
Foto 1 nissen har min datter håndmalet for 16 år siden da hun var en stor tøs på 15, nu bliver hun 31 om en uge :slight_smile:
Det næste er godt nok ikke en nisse men en juleklokke som spiller “Glade jul”, den er ca 65 år og har været min mors og jeg husker jo den fra hele min barndom:)
Og ellers er det bare nisser og man kan jo sige heldige nisser… de har ihvertfald overlevet missernes lege med dem :høhø:

Vil lige sige at ham nissen min datter har malet han står oppe i skal bag glas :tihi:
Hilsen Lisbeth

Jeg har 2 nisser jeg vil dele med Jer. Den ene er et vellignende selvportræt/foto, som dog ikke står til udstilling eller fungerer som julepynt, og den anden er en keramikjulemand.

:julestjerneSikke flotte nisser I har allesammen. Det ser rigtig hyggeligt ud!

Senere tutten :smiley:

vores eneste Nisse…

Jamen vi har egentligt ikke så meget fremme i år.

Karsten bliver kaldt Pingo af hans netvenner, så vi har selvfølgelig en lille pingvin(nisse)


(beklager lige rodet i baggrunden)

Nå ja - så er jeg også lidt af en nisse en gang imellem

Jeg ELSKER at hygge omkring børnene, og de kan da vist godt ldie det :tihi:

Jeg ELSKER julen og at pynte op med nisser, engle, kugler osv osv. :wehu:
Jeg kigger lige med, og så ligger jeg selvfølgelig billeder ind af mit julepynt når jeg lige får taget billeder af det :slight_smile:

[quote=Annette O;507071]Jamen vi har egentligt ikke så meget fremme i år.

Karsten bliver kaldt Pingo af hans netvenner, så vi har selvfølgelig en lille pingvin(nisse)


(beklager lige rodet i baggrunden)

Nå ja - så er jeg også lidt af en nisse en gang imellem

Jeg ELSKER at hygge omkring børnene, og de kan da vist godt ldie det :tihi:[/quote]Woow, hvor er du dog flot, både som kvinde, men også som nisse!!!:ok:
Så nu giver det endnu bedre mening når du skriver ‘at du kan se dig selv i spejlet’:thumbup:

:nissedans:nissedans

Tusind-mange tak for alle jeres dejlige nissebilleder - glæder mig til at se mange flere…

:hjertehop:

Jeg lover på min nisseære at tage en runde med kameraet i morgen i dagslys :ok: