Og vores nisser er usynlige og kommer først frem når vi sover. Men så laver de til gengæld også ballade, og jeg er sikker på det er Nisser og ikke Misser!!!
Her er nogle af mine nisser.
Foto 1 og foto 2 er mine bedste juleting.
Foto 1 nissen har min datter håndmalet for 16 år siden da hun var en stor tøs på 15, nu bliver hun 31 om en uge
Det næste er godt nok ikke en nisse men en juleklokke som spiller “Glade jul”, den er ca 65 år og har været min mors og jeg husker jo den fra hele min barndom:)
Og ellers er det bare nisser og man kan jo sige heldige nisser… de har ihvertfald overlevet missernes lege med dem :høhø:
Vil lige sige at ham nissen min datter har malet han står oppe i skal bag glas
Hilsen Lisbeth
Jeg har 2 nisser jeg vil dele med Jer. Den ene er et vellignende selvportræt/foto, som dog ikke står til udstilling eller fungerer som julepynt, og den anden er en keramikjulemand.
:julestjerneSikke flotte nisser I har allesammen. Det ser rigtig hyggeligt ud!
Jeg ELSKER julen og at pynte op med nisser, engle, kugler osv osv.
Jeg kigger lige med, og så ligger jeg selvfølgelig billeder ind af mit julepynt når jeg lige får taget billeder af det
[quote=Annette O;507071]Jamen vi har egentligt ikke så meget fremme i år.
Karsten bliver kaldt Pingo af hans netvenner, så vi har selvfølgelig en lille pingvin(nisse)
(beklager lige rodet i baggrunden)
Nå ja - så er jeg også lidt af en nisse en gang imellem
Jeg ELSKER at hygge omkring børnene, og de kan da vist godt ldie det [/quote]Woow, hvor er du dog flot, både som kvinde, men også som nisse!!!
Så nu giver det endnu bedre mening når du skriver ‘at du kan se dig selv i spejlet’