Må man kysse din kat?

Når jeg nusser mine katte er det med kæl, kys og hele gøjemøjet.

Jeg har lagt mærke til at når folk nusser dem har de samme tilbøjelighed, men de tænker sig lidt om vedr. kys, det samme gør jeg også ved andres…

Kunne godt tænke mig at høre hvordan i har det med at andre kysser jeres katte… er det ok?

Hos mig er det helt ok - jeg ved jo kyssene kommer fordi de simpelthen bare ikke kan stå for mine dejlige kræ. :wehuu:

Hvorfor skulle jeg have noget imod at andre kysser på mine katte :?

Jeg kysser gerne på andre folks katte … om de (både folk og fæ) bryder sig om det eller ej … :stuck_out_tongue:

Folk må gerne kysse på mine katte, hvis kattene gider det. Det er jo bare tegn på, at de synes, at de er dejlige :love:

her må man gerne køzze på misserne… de er vant til det

jeg køzzer osse på andre folks katte, jeg kan slet ikke lade være…

For mig ja for kattene? BESTEMT NEJ!

De hader kys og kram og den slags - de finder sig til nød i at jeg gør det men de hader det virkelig:-)

Ja det må man gerne :smiley:

her er det forbudt ikke at trutte i misse-mavse…

det er da obligatorisk at kysse kattemavse her :smiley:

Man må også gerne kysse på Bølle, men det er på eget ansvar… Nogle gange kan han finde på at bide i kinden eller næsen… Eller begynde at kravle op på hovedet af en for at rede hår og hovedbund med kløerne :S

En gang imellem vil han gerne… Men altså… Aaaad mor! Hvad skal det til for?! :smiley:

Her skal folk bare kysse løs, så længe de respektere når kattene viser at nu vil de altså ikke længere. Lige såvel som jeg ikke acceptere at man jagter kattene rundt for at kæle dem. de skal nok komme hvis de får lyst.

Når jeg kommer hjem hver dag og tænder computeren, så kommer Bugatti springende op på bordet, og så skal der nusses og kysses og æltes og spindes :wehuu:

Han kan slet ikke finde ud af, hvordan han skal ligge, for at han ligger bedst, men hvis han kan komme til at ligge så han ælter mine… (var det hvælvinger :? ), så ligger han allerbedst -LOL Og så skal jeg headbuttes og kysses i stor stil :inlove:

Jeg kan da ikke lade være medat kysse på misserne, både mine og andres.
Leopold bliver da smækfornærmet, hvis jeg ikke kysser ham på den dejlige bløde plet han har mellem ørerne.
Knus Elin

Ja, det er da ok- vil så nok lige have lidt forbehold med Panda, da hun har tendens til, at kærlighedsnappe.

Her må man kysse - alt det man vil.
:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Jeg elsker at kysse på alt og alle - altså katte…

Du må da godt få en bette mut af mig Mona G

Kan man lade være med at kysse en kat, der kysser :?

aldrig… den skal da stor-kysses tilbage… :hjerte:

[quote=lenschow;166073]For mig ja for kattene? BESTEMT NEJ!

De hader kys og kram og den slags - de finder sig til nød i at jeg gør det men de hader det virkelig:-)[/quote]

Aaaaah er det nu også heeelt rigtigt? :stuck_out_tongue:

Eddie elskede i al fald at blive kysset på maven, før han flyttede - så længe siden er det jo da ikke :wehuu:

Mine katte må og SKAL kysses på - de er så skønne at man ikke kan lade være -høhø:inlove:

/Mette

Her må man kysse alt det man vil…
Om man så får lov, er en helt anden sag! :smiley:

Men så kan man vel altid bruge Nanna…

Her i hjemmet er følelserne store, og kærlighed skal vises og mærkes.

Jeg kysser og krammer og nusler og putter og babysnakker og generelt ter mig fjollet sammen med min elskede Willow hver eneste dag.

Hvis folk vil udvise samme kærlighed over for min baby så får de en ekstra stjerne i min bog. Hvordan skulle jeg kunne benægte at han er kysbar og elskelig?

Willow? Han eeeeeelsker opmærksomheden og nussen og kælen og møsserne.

I vores lille lejlighed er kys og kæl helligt. De bliver tilbedt :thumbup: :wehu: :wehuu:

Her er det bare at fyrre løs… og folk kan SLET ikke lade være… selv ikke min kærestes “hårde” venner :wink: