Må man kysse din kat?

Åh, jeg må snart komme og besøge den dejlige dreng :slight_smile:

Det er bestemt tilladt at kysse alle mine katte :slight_smile: …det foretrækker jeg i hvert fald frem for blot savlen :fløjte:

Du skal være rigtig meget velkommen :slight_smile: Altid :slight_smile:

LOL!

Ja okay, jeg trækker også grænsen når folk savler på min kat :wink:

Til gengæld kan Willow godt finde på at savle på kæleren hvis det ekstra godt :inlove:

Min lille Sally , hedder også møssen , hvorfor :?fordi hun er en lille kyssemis :inlove:

Og blir man overhovedet spurgt af katten :?

Selvfølgelig må mine misser kysses :slight_smile:

Her hjemme må der også gerne kysses, hvis kattene vel og mærket er med på ideen… Det er de dog ikke så meget til (desværre) :ups: :tihi:

Bamse er helt vild med at få kyssere! Tit (flere gange dagligt) kommer han op til mig og så skal han lige have mellem 10 og 50 kys i panden og så stor spinder han der efter! Det er meget sødt.

Basil derimod vil ikke rigtig det med kys, han kommer i hvert fald ikke selv, men når han bliver taget op for at nusse så får han lige et par kys med på vejen, og han brokker sig da ikke :slight_smile:

Men selvfølgelig må folk nysse mine katte, det viser jo bare at de synes de er søde!

Forresten Elin - så er det et pænt billede som du har fået på!!

For mig er det ok at de møsser mine drenge, men havde egentlig ikke tænkt på om andre har et problem med at jeg møsser deres :ups: Det håber jeg - for det er sørme svært at lade være når det er sån nogle skønne missere -love

Det gør folk endelig bare gerne. Jeg ville dog snarer være tilbageholdende ang. andres fordi det alligevel er mit hovede i tæt nærhed af en fremmed kat - den kunne jo blive forskrækket eller utilpas/aggressiv.

Hmmmm jeg går vist lidt mod strømmen:sorry:…for jeg er ikke vild med, at ‘fremmede’ folk kan komme tæt på mine misser…jeg ser helst, at de har en hvis skyhed, specielt udenfor…

Har jeg inviteret nogen med hjem og de gerne vil snakke med kattene, så er det i orden, så længe jeg er der (både for at forhindre at de bliver bidt men osse for at beskytte katten, det er ikke alle som kan håndtere en kat, som jeg mener de skal) og katten selv vil…så må de min skyld kysse løs-høhø

Jeg kysser mine katte, om de kan li’ det eller ej. Faktisk er det kun Zilaz der ikke kan li’ det, men han får kys aligevel.
Jeg har intet imod andre kysser på mine katte.
Jeg kysser faktisk ikke andres katte, killinger gør jeg, men ikke de voksne, jeg ved ikke hvorfor, måske fordi jeg ikke ved hvordan de vil reagere på det når det er en fremmede der gør det, eller om de i det hele taget er vandt til at blive kysset på.

Mine katte ville undre sig hvis ikke de blev kysset og krammet , især af de børn der kommer i huset Her er det Karen med Oline på maven, mens de andre afventer deres tur til kys, og nus! Så her kan vi slet ikke lade være med at kysse
Knus fra Cats og Conni

En af vores seneste gæster med Charlie. Man kan næsten ikke se hvor hendes hår slutter og Charlie begynder -høhø

Mine katte må gerne kysses - ja Ferina vil nok insistere på det!

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Derimod må jeg indrømme, at jeg kun stoler 100% på mine egne katte - så jeg vil nok ikke kysse på andres, selvom de er nok så søde og dejlige.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Har det også lidt sådan, Epic er min og kun mig der må kysse hende.
Tror også at jeg er den eneste der må kysse hende :stuck_out_tongue: “man er vel fars pige :P”

her er det osse tilladt at kysse kattene og når trixie har fået tillid til en kommer hun gerne selv og dele ud af sine kattekys, vi får masser af trixies kattekys i løbet af en dag.
daffy derimod er ikke meget for det der kysseri, han ser lige fornærmet ud hver gang, for man er vel en tough hanmis og sådan noget gør sådan en tought hanmis altså ikke.
kommer der gæster her i huset må de kysse alt hvad de vil på kattene og de må osse lege og nusse med kattene lige så tosset de vil, ihvertfald så længe kattene er med på den spøg

Dejligt med kys og kram . . . . alle kan bare kysse løs her . . . men på eget ansvar - jeg kan jo ikke garantere om det gengældes :brist:

Derimod er jeg nok lidt tilbageholdende overfor andres katte - så skal jeg kende dem godt - og de mig :hjerte: